Heroes VII - Místa na mapě - Objekty

Poklady | Doly | Objekty | Místa bojů | Líhně

Objekty na souši

Alchymistova laboratoř

Alchymistova laboratoř

Náhodně poskytne 1-3 Krystal dračí krve, Dračí ocel, Stínová ocel nebo Hvězdné stříbro každý týden při návštěvě.

 

Výběrčí daní

Výběrčí daní

Poskytne 500 Zlata při první návštěvě a dále pak 1.000 Zlata při každé další návštěvě jednou týdně.

 

Sklad

Sklad

Náhodně poskytne 3-5 Dřeva nebo Rudy při návštěvě každý týden.

 

Magická akademie

Magická akademie

Vylepší o jednu úroveň hrdinovu dovednost magie za poplatek (jednorázově).

Poplatek: 5.000 Zlata

 

Škola války

Škola války

Vylepší o jednu úroveň hrdinovu dovednost síly za poplatek (jednorázově).

Poplatek: 5.000 Zlata

 

Magický cech

Magický cech Naučí hrdinu pár náhodných kouzel z každé úrovně (I.-IV.), pokud splňuje požadavky magické znalosti.

 

Klášter slepých bratrů

Klášter slepých bratrů

Za poplatek naučí hrdinu jednu náhodně vybranou dostupnou schopnost (jednorázově).

Poplatek: 5.000 Zlata

 

Magické svatyně

Magické svatyně

Naučí hrdinu náhodná kouzla I, II, III nebo IV úrovně.

 

Aréna

Aréna

Přidá hrdinovi permanentní bonus +2 k útoku nebo +2 k obraně (jednorázově).

 

Kámen inspirace

Kámen inspirace

Přidá hrdinovi permanentní bonus +2 k magii nebo +2 k duchu (jednorázově).

 

Kámen osvícení

Kámen osvícení

Přidá hrdinovi +1000 zkušeností (jednorázově).

 

Svatyně Sedmého draka

Svatyně Sedmého draka

Přidá hrdinovi jednu úroveň za poplatek (jednorázově).

 

Zbrojmistr

Zbrojmistr

Přidá hrdinovi +1 k obraně (jednorázově).

 

Kovář

Kovář

Přidá hrdinovi +1 k útoku (jednorázově).

 

Krystal moci

Krystal moci

Přidá hrdinovi +1 k magii (jednorázově).

 

Krystal ochrany

Krystal ochrany

Přidá hrdinovi +1 k duchu (jednorázově).

 

Fontána obnovení

Fontána obnovení

Obnoví 4 body pohybu hrdiny.

+5 k vůdcovství do dalších 3 bitev.

 

Kartograf

Kartograf

Za poplatek odhalí celou mapu.

Poplatek: 1.000

 

Obchodník

Obchodník

Vykupuje a prodává artefakty.

 

Maják

Maják

Po zabrání přidá vašim hrdinům bonus: +15% rychlejší pohyb po moři.

 

Oáza

Oáza

Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny.

+15 k vůdcovství do dalších 3 bitev.

 

Observatoř

Observatoř

Odhalí okolí (v okruhu 30 polí).

 

Duchovní brána (jednosměrná)

Duchovní brána (jednosměrná)

Přesune hrdinu k východu (nelze se již vrátit zpět).

 

Duchovní brána (obousměrná)

Duchovní brána (obousměrná)

Přesune hrdinu k další obousměrné duchovní bráně.

 

Přístřešek

Přístřešek

Ukrytý hrdina nemůže být napaden nepřítelem.

 

Dračí žíla

Dračí žíla

Jednou týdně plně obnoví manu hrdiny.

 

Dračí uzel

Dračí uzel

Jednou týdně plně obnoví a zdvojnásobí manu hrdiny.

 

Stáje

Stáje

+5 k pohyblivosti hrdiny do konce týdne.

 

Loděnice

Loděnice

Za poplatek lze koupit loď.

Poplatek: 10 Dřeva + 1.000 Zlata

 

Prapor

Prapor

Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny.

+10 k vůdcovství a osudu do dalších 3 bitev.

 

Slepá panna

Slepá panna

Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny.

+10 k osudu do dalších 3 bitev.

 

Tajemná krypta

Tajemná krypta

Hrdina zde najde náhodný artefakt, ale bude proklet.

Prokletí: -20 k morálce všech jeho jednotek do další bitvy.

 

Věstec

Věstec

Předpoví a odhalí, jaký bude následující týden (bonus).

 

Úkryt a hlídková věž Černého tesáku

Úkryt a hlídková věž Černého tesáku

Po navštívení úkrytu odhalí okolí hlídkových věží.

 

Ovladač

Ovladač

Slouží k ovládání stavby/zničení mostů a dalších skriptovaných událostí.

 

Doupě zlodějů

Doupě zlodějů

Jednou týdně za poplatek odhalí okamžitě jednu informaci o vašem soupeři.

Poplatek: 100 Zlata

 

Posádka

Posádka

Brání průchod nepříteli místní posádkou.

 

Obelisk

Obelisk

Po navštívení naučí hrdinu kouzlu Odhalení pokladu a odkryje část tajné mapy.

 

Pečetě a oltáře draků

Pečetě a oltáře draků

Po navštívení oltáře konkrétního draka mohou vaši hrdinové prolomit pečeť stejného draka.

 

Rozcestník

Rozcestník

Informuje hrdinu (pouze textový výstup).

 

Tržiště

Tržiště

Umožní směnu surovin.

 

Cvičiště

Cvičiště

Umožní vylepšit základní jednotky za poplatek.

 

Vstup a výstup do podzemí nebo z podzemí

HoMM6

Přesune hrdinu do podzemí (na povrch).

 

 

Objekty na moři

Loď

Loď

Umožňuje hrdinům pohyb po moři.

 

Bójka

Bójka

Informuje hrdinu (textový výstup).

 

Slepá panna

Slepá panna

Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny.

+10 k osudu do dalších 3 bitev.

 

Prapor

Prapor

Obnoví 6 bodů pohybu hrdiny.

+10 k vůdcovství a osudu do dalších 3 bitev.

 

Vír

Vír

Přesune loď hrdiny k dalšímu víru.