Heroes VII - Kouzla - Magie Vody

Vzduch | Oheň | Země | Voda | Světlo | Temnota | Základní | Pokřiky

Základní kouzla

Shalassina nádoba

Shalassina nádoba

Na nedaleké vodní hladině okamžitě vyvolá loď.

Cena: 10 Mana

Vyžaduje: Kouzlo 1. úrovně

Sesílání: Mapa dobrodružství

 

Mlžný opar

Mlžný opar

Cílová jednotka se nemůže stát cílem útoků z dálky a nemůže provádět útoky na dálku ani používat aktivované schopnosti, a to na dobu 3 kol, nebo dokud neutrpí poškození.

Cena: 20 Mana

Vyžaduje: Kouzlo 1. úrovně

Sesílání: Bojiště

 

Blizard

Blizard

Vytvoří sněhovou bouři na cíli o rozměrech 4x4, která vydrží po dobu 3 bojových kol. Jednotky začínající své kolo mají sníženou pohyblivost o X až do konce svého kola.

Cena: 10 Mana

Vyžaduje: Kouzlo 1. úrovně

Sesílání: Bojiště

 

Začátečnická kouzla

Mrazivý šíp

Mrazivý šíp

Okamžitě způsobí cílové jednotce XY poškození vodou.

Cena: 10 Mana

Vyžaduje: Kouzlo 2. úrovně

Sesílání: Bojiště

 

Ledový úder

Ledový úder

Cílová přátelská jednotka způsobí při svém útoku dalších XY poškození vodou. Trvá po dobu 3 kol.

Cena: 10 Mana

Vyžaduje: Kouzlo 2. úrovně

Sesílání: Bojiště

 

Expertní kouzla

Kruh zimy

Kruh zimy

Způsobí XY poškození vodou všem jednotkám v cílové kruhové oblasti 3x3, a to okamžitě.

Cena: 20 Mana

Vyžaduje: Kouzlo 3. úrovně

Sesílání: Bojiště

 

Tekutá membrána

Tekutá membrána

Snižuje jakékoli poškození cílové přátelské jednotce o X na dobu 3 kol.

Cena: 20 Mana

Vyžaduje: Kouzlo 3. úrovně

Sesílání: Bojiště

 

Mistrovská kouzla

Tsunami

Tsunami

Způsobí XY poškození vodou všem jednotkám v cílové oblasti a okamžitě posune malé jednotky o 2 pole nazpět. Cílová oblast má rozsah 5 sloupců.

Cena: 40 Mana

Vyžaduje: Kouzlo 4. úrovně

Sesílání: Bojiště