Heroes VII - Jednotky - Nekropole

Azyl | Akademie | Nekropole | Tvrz | Sylvanští elfové | Kobka | Neutrální

1. Základní jednotky

Kostlivec

HoMM7

Účinnost

2-2

Útok

1

Život

13

Obrana

0

Chůze

4

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

15

Útočný dosah

-

Zlato

36

 

 

 

 

HoMM7

-

Kostlivci nejsou ničím víc než mrtvými a hnijícími těly rozpohybovanými vůlí nekromanta. Kombinují v sobě slepou oddanost, lhostejnost k hladu a žízni a naprostou nepřítomnost pocitů strachu či pochybností. Kostlivci jsou považováni za vynikající služebníky. K přinášení smrti živým používají svůj meč a štít.

Nemrtvý

 

Kostlivý hoplita - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

2-4

Útok

2

Život

13

Obrana

4

Chůze

4

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

16

Útočný dosah

-

Zlato

47

 

 

 

 

HoMM7

-

Někteří kostlivci, které si nekromanté pečlivě vybírají, nosívají očarované zbroje a zbraně, a tak jsou něčím více než jen obyčejnou potravou pro draky. Jsou vyzbrojeni pevnými štíty a nebezpečnými meči, a tak mají dostatek síly k tomu, aby rozhodli o výsledku řady bitev.

Nemrtvý

2. Základní jednotky

Duch

HoMM7

Účinnost

2-3

Útok

3

Život

15

Obrana

3

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

22

Útočný dosah

-

Zlato

50

 

 

 

 

HoMM7

-

Děti draků po své smrti odchází jako duchové k měsíci, kde čekají na reinkarnaci pod vedením Ashy. Nicméně traumatické události mohou způsobit vznik ducha připoutaného k materiálnímu světu silnou negativní emocí. Nekromanté mohou pomocí speciálního rituálu provést proměnu ducha v loajálního služebníka pod svou naprostou kontrolou.

Nemrtvý

 

Bánší - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

2-4

Útok

3

Život

15

Obrana

5

Chůze

6

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

28

Útočný dosah

-

Zlato

65

 

 

 

 

HoMM7

-

Bánší je poháněna silami zoufalství, smutku a lítosti. Bánší se často objevují ve velkém počtu po bitvě, katastrofě nebo moru. Zoufalství jejich žalostného nářku probodne srdce i ostříleným válečníkům... Ti, kdo je skutečně potkali, často říkávají, že nejhorší je způsob, jakým vás jejich oči sledují, kamkoli se pohnete.

Nemrtvý Ostražitost

3. Základní jednotky

Ebenový pavouk

HoMM7

Účinnost

3-5

Útok

4

Život

28

Obrana

4

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

22

Útočný dosah

-

Zlato

110

 

 

 

 

HoMM7

-

Pavouci jsou pro nekrmoanty posvátní, což vysvětluje, proč je jich na územích pod kontrolou nekromantů tolik. Velikostí se liší od mikroskopické po gigantické, ale všichni umí své oběti vstříknout do těla pomalou smrt.

Nemrtvý

 

Smrtící pavouk - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

3-5

Útok

4

Život

28

Obrana

4

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

28

Útočný dosah

-

Zlato

143

 

 

 

 

HoMM7

-

V oblastech, kde jsou nekromantské síly obzvláště mocné, narůstají pavouci do neobvykle obřích rozměrů a slaďují se s magií temnoty. Jejich jed je velice nebezpečný a působí nejen na bázi otravy těla, ale i ducha.

Nemrtvý Oslabující jed

4. Elitní jednotky

Lich

HoMM7

Účinnost

8-11

Útok

7

Život

36

Obrana

7

Chůze

3

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

14

Útočný dosah

Půl

Zlato

334

 

 

 

 

HoMM7

-

Výše postavení nekromanté dostanou elixír prodlužující život, který je vyroben z jedu posvátných pavouků bohyně. Tento "lektvar" je promění v Asakky, neboli "liche", a jejich těla se rozloží, avšak vymaní se z tužeb živých bytostí. Lichové neustále stárnou a nakonec vypadají jako pochodující mumie... Jedová směs také obarví jejich oči sytě zelenou barvou.

Nemrtvý

 

Arcilich - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

9-12

Útok

7

Život

41

Obrana

8

Chůze

3

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

16

Útočný dosah

Úplné

Zlato

434

 

 

 

 

HoMM7

-

Arcilichové obdrží svůj titul ve chvíli, kdy "žijí" déle, než kolik by jejich fyzická schránka obyčejně dovolovala. Přestože tento přechod může vypadat náhodně, není tomu tak. Lich okamžik, kdy by za normálních okolností přišla jeho smrt, dobře cítí. Na své cestě mimo posvátný koloběh života a smrti získají porozumění vyšším silám, které někteří z nich dokáží využívat k vysávání životní síly živých.

Nemrtvý Kletba narušení

5. Elitní jednotky

Lamasu

HoMM7

Účinnost

9-11

Útok

8

Život

48

Obrana

9

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

14

Útočný dosah

-

Zlato

334

 

 

 

 

HoMM7

-

Lamasu byly neúspěšným experimentem čarodějů o vytvoření nejvyšší rasy zvířecích lidí. Vznikly spojením lidské bytosti (obvykle otroka nebo zločince) a bytosti magické (v tomto konkrétním případě mantichóry). Výsledná bytost byla příliš nestabilní a její život neměl dlouhého trvání... Tedy až do chvíle, než jeden skromný balzamovač objevil jejich skutečný potenciál.

Nemrtvý

 

Morová lamasu - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

9-11

Útok

8

Život

53

Obrana

9

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

18

Útočný dosah

-

Zlato

434

 

 

 

 

HoMM7

-

Nekromanté oživili mrtvá těla morových lamasu, nakazili je černou smrtí a udělali z nich přenašeče. Ve spojení s fyzickou silou a mobilitou jsou tyto bytosti dokonalými frontovými vojáky a jedněmi z nejobávanějších jednotek nemrtvých armád.

Nemrtvý Aura moru

6. Elitní jednotky

Upír

HoMM7

Účinnost

15-23

Útok

11

Život

95

Obrana

11

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

32

Útočný dosah

-

Zlato

1300

 

 

 

 

HoMM7

-

Jak lichové získávají větší a větší moc, získávají také právo nechat se pohltit samotnou pavoučí bohyní a narodit se znovu jako Akhkarové, neboli "upíři". Upíři nemusí jíst, pít, spát ani dýchat, protože jsou všechny jejich orgány "zkamenělé". V žilách už jim nekoluje krev, ale jed posvátného pavouka. Pravidelně ale musí pít lidskou krev, aby tento jed ředili a zabránili tak rozkladu vlastního těla zevnitř.

Nemrtvý Vysátí života

 

Upíří lord - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

18-25

Útok

12

Život

110

Obrana

15

Chůze

6

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

36

Útočný dosah

-

Zlato

1690

 

 

 

 

HoMM7

-

Upíří lordi za sebou mají stovky let bojových zkušeností a jsou největšími válečníky Hereshe. Ovládají čas a prostor, a proto se mohou po bojišti pohybovat jako vítr. Žádní nepřátelé nemohou doufat v to, že by je snad vymanévrovali.

Nemrtvý Vysátí života Ostražitost

7. Šampión jednotky

Kostlivý drak

HoMM7

Účinnost

60-85

Útok

20

Život

430

Obrana

22

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

19

Útočný dosah

-

Zlato

5500

Dračí ocel

1

 

 

HoMM7

-

Kostliví draci je nejzákladnější formou mrtvého draka. Je to živoucí fosilie rozpohybovaná tím nejjednodušším mozkem ze všech. Kosttliví draci nemají ducha, a tak se chovají jako neinteligentní bytosti potulující se po Ashanu zmítáni základními instinkty k přežití. Pokud není drak ovládán magií smrti, bude se pohybovat bezcílně.

Nemrtvý Plenitel duší

 

Spektrální drak - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

70-95

Útok

22

Život

490

Obrana

25

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

22

Útočný dosah

-

Zlato

7150

Dračí ocel

2

Krystal dračí krve

1

HoMM7

-

Když se zdá, že draka postihne smrt, vystoupí drak k měsíci na místo, kde spočívá Asha, aby zde navždy spal. Existuje ale minimální šance, že duch draka není schopen tuto cestu podstoupit a zůstane na Ashanu uvězněn. Když je takovýto spektrální drak na povrchu Ashanu spatřen, nekromanté provedou mocný rituál, jehož cílem je bytost zajmout a využít ji ke svému prospěchu.

Nemrtvý Plenitel duší Duchomorský dech

8. Šampión jednotky

Jezdec smrti

HoMM7

Účinnost

53-77

Útok

24

Život

410

Obrana

20

Chůze

6

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

26

Útočný dosah

-

Zlato

5500

Stínová ocel

1

 

 

HoMM7

-

Belkethovi pobočníci se před dlouhou dobou potulovali po Ashanu a rozsévali strach v srdcích nepřátel Domu eterny. Jedním z těchto šampiónů byl i Vein, Žnec duší. Jezdci smrti byli jeho osobní gardou. Kdo je natolik hloupý, aby se s upířími pány utkal, toho stihne hrozivá kletba.

Nemrtvý Děsivá přítomnost

 

Žnec smrti - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

72-99

Útok

29

Život

460

Obrana

23

Chůze

6

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

29

Útočný dosah

-

Zlato

7150

Stínová ocel

2

Hvězdné stříbro

1

HoMM7

-

Ženci smrti jsou zvěstovateli konec, ztělesněním zkázy. Na bojiště přichází vyzbrojeni obřími kosami očarovanými mocí samotné pavoučí bohyně. Říká se, že tam, kde udeří Žnec, smrt musí s jistotou následovat.

Nemrtvý Děsivá přítomnost Fatální úder

9. Podpůrné jednotky

Plivající pavouk - Obléhací válečná jednotka

HoMM7

Účinnost

65-105

Útok

0

Život

2100

Obrana

8

Chůze

-

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

100

Útočný dosah

Úplné

Zlato

-

 

 

 

 

HoMM7

-

Obří plivající pavouci z hereshských hor byli v obléhacích bitvách využíváni nekromanty celá staletí. Na nepřátelská opevnění vrhají jedové koule, které mají takové korozivní vlastnosti, že jsou schopny rozložit i nejodolnější hradby.

Poškození se stupňuje: 1. (65-105), 2. (80-130), 3. (105-165), 4. (140-200), 5. (195-235)

 

 

Namtaru - Útočná a podpůrná jednotka

HoMM7

Účinnost

16-24

Útok

5

Život

600

Obrana

5

Chůze

-

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

18

Útočný dosah

Úplné

Zlato

1500

 

 

 

 

HoMM7

-

Namtaru je avatarem pavoučí bohyně. Často se nachází v základech nekropole, kde jako královna úlu zpevňuje její základy a podporuje její růst. Namtaru mohou mít zcela humanoidní podobu, podobu pavouka a cokoli mezi.

Poškození se stupňuje: 1. (16-24), 2. (29-41), 3. (38-52), 4. (42-58), 5. (60-80)

Temný dotek