Heroes VII - Jednotky - Kobka

Azyl | Akademie | Nekropole | Tvrz | Sylvanští elfové | Kobka | Neutrální

1. Základní jednotky

Stopař

HoMM7

Účinnost

1-2

Útok

4

Život

12

Obrana

0

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

18

Útočný dosah

Půl

Zlato

48

 

 

 

 

HoMM7

-

Stopař je typický temný elf, jehož slova jsou jemná jako hedvábí s lehkým odérem jedu. Stopaři jsou nelítostní a nebojácní a nejsou zvrovna známi dlouhými proslovy, spíše rychlou akcí. V prvních desetiletích Války pod horami byli stopaři známi tím, že si do boje nosili čakramy. Nyní ale spíše preferují kuše, protože párkrát mohli velice bolestivě na vlastní kůži okusit, jak dokáže být tato zbraň ve zkušených rukách trpaslíků efektivní.

 

Traper - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

1-2

Útok

4

Život

14

Obrana

1

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

20

Útočný dosah

Půl

Zlato

62

 

 

 

 

HoMM7

-

Temní elfové asasíny vždy respektovali, ale zvláštní úctu chovají k těm zabijákům, kteří jsou mistry nenápadného pohybu a dokáží své oběti zcela překvapit. Nejlepšími zástupci tohoto umění jsou slídiči. Dokáží se vyhýbat pastem, mečům i kouzlům svých nepřátel a proklouznout bez povšimnutí přes jakéhokoli strážného. Svému cíli pak uštědří smrtící ránu.

Průraznost zbroje

2. Základní jednotky

Asasín

HoMM7

Účinnost

2-3

Útok

3

Život

10

Obrana

1

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

24

Útočný dosah

-

Zlato

45

 

 

 

 

HoMM7

-

Asasín z řad temných elfů je jako stín Malassy. Asasíni se pohybují mezi stíny a jsou mistry umění ve vrážení nože do zad cíle. Obvykle na sobě mají černé oblečení a jako oblíbenou zbraň používají pár ostrých zubatých dýk.

Rána do zad

 

Stín - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

2-3

Útok

3

Život

11

Obrana

1

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

28

Útočný dosah

-

Zlato

59

 

 

 

 

HoMM7

-

Stín je asasín, který ovládl temné umění jedů. Jeho dýky jsou zakaleny tajemným druhem duchovního jedu, který pomalu pohlcuje život oběti.

Rána do zad Otrávené čepele

3. Základní jednotky

Troglodyt

HoMM7

Účinnost

3-5

Útok

3

Život

25

Obrana

4

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

17

Útočný dosah

-

Zlato

123

 

 

 

 

HoMM7

-

Troglodyti jsou menšími duchy země, kteří byli připoutáni k materiální sféře již před řadou tisíciletí. Od té doby živoří v nejhlubších podzemních útrobách Ashanu. Jsou to neúnavní kopáči a zakopávači. Nustále hloubí nové jeskyně a tunely, jako by se řídili nějakými neznámými plány. Jsou slepí a disponují pouze základní inteligencí, ale pokud je něco vyruší, dokáží být neuvěřitelně agresivní.

Imunita vůči zemi Slepota

 

Podsvětec - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

4-5

Útok

6

Život

35

Obrana

4

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

5

Iniciativa

25

Útočný dosah

-

Zlato

159

 

 

 

 

HoMM7

-

Po desetiletích kopání tunelů pod povrchem Ashanu začínají někteří troglodyté vykazovat znaky skal a minerálů, které tak dlouho vykopávají. Tato proměna je činí odolnější vůči všem formám fyzických zranění. Říká se jim podsvěťané.

Imunita vůči zemi Slepota

4. Elitní jednotky

Medúza

HoMM7

Účinnost

6-9

Útok

4

Život

34

Obrana

2

Chůze

4

Morálka

0

Štěstí

10

Iniciativa

28

Útočný dosah

Půl

Zlato

334

 

 

 

 

HoMM7

-

Dračí bozi mají spoustu tváří a ne všechny z nich jsou přívětivé. Nagské kněžky, které podlehnou šílenství hlubin, jsou vyhnány z Lotosové říše a stanou se z nich medúzy. Většina medúz uctívá Ničitelku, destruktivní aspekt dračí bohyně vody, ale ty, které přebývají v Ygg-Challu, to také dost dobře umí s magií temnoty.

Okouzlení

 

Medúzí kouzelnice - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

7-10

Útok

6

Život

39

Obrana

3

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

10

Iniciativa

33

Útočný dosah

Půl

Zlato

434

 

 

 

 

HoMM7

-

Temní elfové při své snaze získat nazpět knihovnu zrůd bez tváře z Sheoghu a učinit ji středem nového království narazili na novou frakci odpadlých nagů, které vedl daimjó Oshiro Prokletý. Po své porážce se Shirův lid stal součástí království temných elfů. Medúzy čarodějky neměly s hledáním svého místa v Ygg-Challu žádné potíže.

Okouzlení Mobilní střelec

5. Elitní jednotky

Chodec

HoMM7

Účinnost

12-16

Útok

9

Život

50

Obrana

8

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

27

Útočný dosah

-

Zlato

400

 

 

 

 

HoMM7

-

Zrůdy bez tváře jsou sice lepšími zaklínači, ale nedisponují fyzickou silou a bojovou zběhlostí svých arcinepřátel, andělů. Protože lsti a úskoky nelze používat vždy, zrůdy bez tváře ke své ochraně stvořili chodce. Tyto "živé štíty" tvořené stínovou ocelí nejsou v principu příliš odlišné od konstruktů čarodějů, jako jsou golemové nebo chrliči.

Konstrukt Imunita vůči temnotě

 

Bezduchý - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

12-16

Útok

11

Život

60

Obrana

8

Chůze

6

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

32

Útočný dosah

-

Zlato

520

 

 

 

 

HoMM7

-

Bezduší jsou ovládáni esencí loutkaře z řad zrůd bez tváře, který je řídí ze stínů. V boji se sice dokáží bránit, ale jejich hlavní úlohou je narušovat a negovat nepřátelskou magii.

Konstrukt Imunita vůči temnotě Srdce temnoty

6. Elitní jednotky

Minotaur

HoMM7

Účinnost

20-29

Útok

17

Život

140

Obrana

10

Chůze

4

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

21

Útočný dosah

-

Zlato

1300

 

 

 

 

HoMM7

-

Minotauři jsou stejně jako harpyje a kentauři zvířecími lidmi stvořenými čaroději ze Sedmi měst. Minotaur je napůl člověkem a napůl býkem, jež sloužil jako pěšák vedle kentauří kavalerie. Karmínoví čarodějové z Al-Rubitu darovali temným elfům tisíc věřných minotaurů jako diplomatické gesto, které rozčílilo řadu sousedů ve Stříbrných městech. V krátké době minotauři odpřísahali věrnost temným elfům a Malasse.

Preventivní úder

 

Minotauří garda - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

20-29

Útok

17

Život

160

Obrana

13

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

24

Útočný dosah

-

Zlato

1690

 

 

 

 

HoMM7

-

Úlohou minotaurů bylo tvořit ochranu čarodějných mistrů. Nebyl pro ně velký problém plnit stejnou úlohu i pro temné elfy. Ve společnosti, kde je vražda způsobem života (a dost možná i smrti), je najmutí několika minotauřích strážců obvykle moudrým tahem.

Preventivní úder Žádné oplácení

7. Šampión jednotky

Stínový drak

HoMM7

Účinnost

42-53

Útok

20

Život

400

Obrana

20

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

28

Útočný dosah

-

Zlato

5500

Stínová ocel

1

 

 

HoMM7

-

Stínový drak je avatarem Malassy, dračí bohyně temnoty. Má podobu onyxového draka s fialovými kruhy na křídlech. To jsou oči Malassy, které prohlédnou každý stín, metaforicky i doslova. Z těchto kruhů se pak údajně rodí stínoví predátoři.

Imunita vůči temnotě Sžírající dech

 

Černý drak - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

46-61

Útok

22

Život

420

Obrana

22

Chůze

6

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

29

Útočný dosah

-

Zlato

7150

Stínová ocel

2

Dračí ocel

1

HoMM7

-

Poslední evolucí stínového draka je legendární černý drak. Na jeho křídlech jsou oči Malassy nahrazeny za složité světelné vzory, které se neustále rozpíjejí jako galaxie pohlcované nekonečnou temnotou vesmíru.

Magická imunita Sžírající dech

8. Šampión jednotky

Jeskynní hydra

HoMM7

Účinnost

58-73

Útok

21

Život

400

Obrana

21

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

25

Útočný dosah

-

Zlato

5500

Krystal dračí krve

1

 

 

HoMM7

-

Hydry patří mezi nejobávanější magické bytosti, které se pohybují po zemích Ashanu. Tito obří hadi zmutovaní čirou magií vyzářenou během Mýtického věku mají několik hlav, a tak mohou napadnout několik nepřátel najednou. Temní elfové se naučili jakým způsobem se jeskynní hydry sídlící v nejhlubších propastech dají zkrotit.

Šest hlav

 

Temná hydra - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

58-79

Útok

21

Život

450

Obrana

21

Chůze

5

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

25

Útočný dosah

-

Zlato

7150

Krystal dračí krve

2

Hvězdné stříbro

1

HoMM7

-

Druhů hyder je skoro tolik jako dračích bohů. Někteří z nich vypadají jako hadi, jiní mají plazí nohy a přesný počet hlav se mezi jednotlivými druhy také liší. Temné hydry jsou naladěné na síly temnoty a vysátím životní síly obětí mohou nechat své usekané části znovu vyrůst.

Šest hlav Vysátí života

9. Podpůrné jednotky

Jeskynní wyvern - Obléhací válečná jednotka

HoMM7

Účinnost

70-110

Útok

0

Život

3000

Obrana

10

Chůze

-

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

100

Útočný dosah

Úplné

Zlato

-

 

 

 

 

HoMM7

-

Jeskynní wyverny z Ygg-Challu mají velká netopíří křídla a jejich tělo připomíná dračí hlavu na pružině. Jejich kočičí tělo je pokryto plazími šupinami. Mají kyselinové sliny, které sice nezpůsobí na kůži a maso, ale zase dokáží rozpustit dřevo a kámen. Proto se docela hodí jako "obláhací stroje".

Poškození se stupňuje: 1. (70-110), 2. (90-140), 3. (120-180), 4. (160-220), 5. (220-260)

 

 

Stínový slídil - Útočná válečná jednotka

HoMM7

Účinnost

14-22

Útok

10

Život

250

Obrana

5

Chůze

-

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

25

Útočný dosah

Úplné

Zlato

1000

 

 

 

 

HoMM7

-

Stínový predátor je menším duchem temnoty v podobě létající stínové koule s jediným fialovým zářicím okem uprostřed. Z koule dále vyčnívají stopky, na jejichž koncích jsou pak menší oči.

Poškození se stupňuje: 1. (14-22), 2. (25-38), 3. (32-49), 4. (36-54), 5. (50-75)

 

 

Zrůda bez tváře - Podpůrná válečná jednotka

HoMM7

Účinnost

-

Útok

0

Život

300

Obrana

5

Chůze

-

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

35

Útočný dosah

Úplné

Zlato

500

 

 

 

 

HoMM7

-

Zrůdy bez tváře patří mezi nejtajemnější a nejméně známé ze všech následovníků dračích bohů. To málo, co se o nich dá říct, je pokryto stíny a tajemstvím. Pokud se dají vůbec zahlédnout, pak jen koutkem oka jako podivný okamžik déjá vu, jako pocit, že vás někdo sleduje. Bitev se příliš často neúčastní, spíše se věnují poskytování podpory ze stínů.

Poškození se stupňuje: 1. (30), 2. (45), 3. (60), 4. (90), 5. (120)

Smrtící plášť