Heroes VII - Jednotky - Azyl

Azyl | Akademie | Nekropole | Tvrz | Sylvanští elfové | Kobka | Neutrální

1. Základní jednotky

Ochránce

HoMM7

Účinnost

1-2

Útok

2

Život

14

Obrana

8

Chůze

5

Morálka

15

Štěstí

0

Iniciativa

17

Útočný dosah

-

Zlato

43

 

 

 

 

HoMM7

-

Císařští ochránci jsou páteří říšské armády. Jsou vyzbrojeni kopím a štítem a často se vyskytují na frontové linii, kde neúnavně pochodují vstříc nepříteli.

 

Legionář - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

1-2

Útok

5

Život

17

Obrana

8

Chůze

5

Morálka

15

Štěstí

0

Iniciativa

19

Útočný dosah

-

Zlato

56

 

 

 

 

HoMM7

-

Legie jsou zkušení vojáci pečlivě vybrání z řad císařské gardy. Úkolem legie je hlídkovat na hranicích Říše a bránit její stanoviště hluboko na nepřátelském území, například v horách Dračí stezky nebo v pouštích Sahaaru. Tito vojáci jsou nesmírně disciplinovaní a na bojišti ani na okamžik nezaváhají.

Obrana štítem

2. Základní jednotky

Střelec z kuše

HoMM7

Účinnost

1-3

Útok

1

Život

11

Obrana

2

Chůze

3

Morálka

10

Štěstí

0

Iniciativa

11

Útočný dosah

Půl

Zlato

45

 

 

 

 

HoMM7

-

Střelců z kuše Svaté říše se bojí řadoví vojáci i rytíři. Jejich smrtící reputace pochází z neskutečné síly, kterou mají ve svých zbraních ukrytou. Šíp vystřelený z kuše údajně dokáže probít i trpasličí dračí ocel.

 

Elitní střelec - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

1-2

Útok

1

Život

12

Obrana

2

Chůze

3

Morálka

10

Štěstí

0

Iniciativa

12

Útočný dosah

Úplné

Zlato

59

 

 

 

 

HoMM7

-

Ostrostřelci se stali mistry v ovládání kuše a naučili se, jak svých silných šípů využívat na maximum. Jejich průrazných šípů se bojí všichni nepřátelé, a to dokonce i ti, co stojí za primárním cílem.

Průrazná střela

3. Základní jednotky

Pravlk

HoMM7

Účinnost

3-6

Útok

4

Život

21

Obrana

2

Chůze

5

Morálka

15

Štěstí

0

Iniciativa

27

Útočný dosah

-

Zlato

110

 

 

 

 

HoMM7

-

Velcí vlci patří ve Svaté říši mezi nejobávanější predátory divočiny. Krutí válečníci Vlčího vévodství si toto krvežíznivé zvíře zvolili do znaku a naučili se z nich cvičit efektivní, i když trochu nespolehlivé společníky k loveckým výpravám, a samozřejmě také k boji.

Neomezené oplácení

 

Alfa vlk - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

4-6

Útok

4

Život

25

Obrana

2

Chůze

6

Morálka

15

Štěstí

0

Iniciativa

32

Útočný dosah

-

Zlato

143

 

 

 

 

HoMM7

-

Po desetiletích křížení vznikli dominantní vlci, kteří jsou větší, odolnější a celkově agresivnější. Tato svalnatá zvířata se po vypuštění na bojiště nezastaví, dokud se nezakousnou do masa nepřátel.

Neomezené oplácení Divoká zteč

4. Elitní jednotky

Kaplan

HoMM7

Účinnost

6-9

Útok

6

Život

28

Obrana

7

Chůze

4

Morálka

15

Štěstí

0

Iniciativa

15

Útočný dosah

Půl

Zlato

334

 

 

 

 

HoMM7

-

Kaplani jsou bojovými kněžími Elratha. Proti bezvěrcům a těm, kdo ohrožují Církev světla, bojují bez zaváhání. Na bojišti se o sebe dokáží bez problémů postarat, ale jejich hlavní rolí je soustředit sílu Světla k ochraně svých spojenců.

Aura očisty

 

Opat - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

7-11

Útok

6

Život

35

Obrana

13

Chůze

4

Morálka

15

Štěstí

0

Iniciativa

18

Útočný dosah

Půl

Zlato

434

 

 

 

 

HoMM7

-

Opati jsou zkušenými bojovými kněžími, kteří se v řadách kaplanů obzvláště vyznamenali. Tyto fanatiky pohání vyšší síla při ničení všech, kdo se odmítnou sklonit před Elrathem.

Aura očisty Oplácení na dálku

5. Elitní jednotky

Strážce

HoMM7

Účinnost

7-12

Útok

9

Život

44

Obrana

9

Chůze

4

Morálka

10

Štěstí

0

Iniciativa

24

Útočný dosah

-

Zlato

334

 

 

 

 

HoMM7

-

Strážci víry vždy byli součástí vojenské historie Říše, ale na výsluní se dostali během vlády císařovny Maeve, kdy si získali pověst jedněch z nejnebezpečnějších jednotek Svaté říše. Vyjma svého štítu jsou jen lehce obrnění a v bitvě se spoléhají především na svou rychlost a šermířské schopnosti.

Příležitostné oplácení

 

Soudce - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

7-12

Útok

9

Život

44

Obrana

9

Chůze

5

Morálka

10

Štěstí

0

Iniciativa

28

Útočný dosah

-

Zlato

434

 

 

 

 

HoMM7

-

Soudci se nebojí žádného člověka ani démona a vždy je najdeme v čele útoku, kdy se prosekávají obranou nepřátel a otevírají cestu pro postup zbytku armády. V boji zblízka budou vždy krýt záda svým spojencům a hledat příležitosti k obchvatu nepřátel.

Příležitostné oplácení Rozseknutí

6. Elitní jednotky

Kavalír

HoMM7

Účinnost

18-23

Útok

10

Život

105

Obrana

12

Chůze

6

Morálka

10

Štěstí

0

Iniciativa

26

Útočný dosah

-

Zlato

1300

 

 

 

 

HoMM7

-

Kavalíři jsou útočnými vojáky Svaté Gryfí říše. Jezdí na silných obrněných koních, a tak nejlépe vyniknou ve chvíli, kdy se mohou na nepřítele z velké dálky rozjet.

Výpad

 

Kyrysník - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

20-25

Útok

10

Život

115

Obrana

14

Chůze

7

Morálka

10

Štěstí

0

Iniciativa

30

Útočný dosah

-

Zlato

1690

 

 

 

 

HoMM7

-

V pěších jednotkách nic nevzbudí větší strach než útok kyrysníků. Tito elitní rytíři si razí cestu ozbrojenými řadami nepřátele a vojáky zadupávají pod kopyty a drtí silou mocných zbraní.

Výpad Rána

7. Šampión jednotky

Landsknecht

HoMM7

Účinnost

60-69

Útok

25

Život

390

Obrana

23

Chůze

5

Morálka

20

Štěstí

0

Iniciativa

15

Útočný dosah

-

Zlato

5500

Hvězdné stříbro

1

 

 

HoMM7

-

Landsknechti se poprvé ojevili ve Vlčím vévodství. Jejich jméno ve starém vlčím dialektu znamená Služebníci země. Jsou chráněni těžkými zbrojemi a jejich výzbroj tvoří dvousečné meče. Landsknechti nepochybně patří mezi nejlepší válečníky Vlčího vévodství a dost možná i celé Svaté říše.

Nezdolnost

 

Mistr meče - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

69-81

Útok

28

Život

450

Obrana

26

Chůze

5

Morálka

20

Štěstí

0

Iniciativa

19

Útočný dosah

-

Zlato

7150

Hvězdné stříbro

2

Stínová ocel

1

HoMM7

-

Mistry meče se mohou stát pouze největší, nejtvrdší a nejodolnější landsknechti. Jejich výcvik probíhá v nejdrsnějších lesích a zamrzlých kopcích Vlčího vévodství. Mistři meče jsou živoucími meči Elratha a ztělesněním Draka moci a hněvu.

Nezdolnost Rozmach

8. Šampión jednotky

Serafín

HoMM7

Účinnost

55-55

Útok

20

Život

450

Obrana

24

Chůze

6

Morálka

10

Štěstí

0

Iniciativa

21

Útočný dosah

-

Zlato

5500

Krystal dračí krve

1

 

 

HoMM7

-

Andělé světla jsou úchvatní svým vzhledem a dokonalostí. Jsou vyšší než lidí, daleko krásnější a mají kolem sebe auru moci a sebedůvěry. Serafové jsou zase menší a mají více lidské vzezření. Nicméně jejich přítomnost na bojišti je dostatečná k tomu, aby se v srdcích vojáků objevili naděje a odhodlání.

Aura čistoty

 

Nebesan - VylepšenýVylepšený

HoMM7

Účinnost

68-68

Útok

20

Život

480

Obrana

28

Chůze

7

Morálka

20

Štěstí

0

Iniciativa

23

Útočný dosah

-

Zlato

7150

Krystal dračí krve

2

Dračí ocel

1

HoMM7

-

Nebesané jsou šampióny mezi serafy. Není náhoda, že často nesou jména po legendárních andělech padlých za Válek starších... Nebesané jsou nesmírně zručnými bojovníky a vyznačují se absolutním hrdinstvím a nebojácností. Své zvládnutí Světla pak využívají k léčení spojenců a jejich navrácení k životu z pokraje smrti.

Aura čistoty Oživení

9. Podpůrné jednotky

Katapult - Obléhací válečná jednotka

HoMM7

Účinnost

75-115

Útok

0

Život

3900

Obrana

12

Chůze

-

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

100

Útočný dosah

Úplné

Zlato

-

 

 

 

 

HoMM7

-

Katapulty patří mezi hlavní obléhací stroje již od dob starobylých Shantiriů. Jejich konstrukce se sice liší (některé se spoléhají na náhlé uvolnění napětí v dřevěných trámech nebo kroucených lanech, jiné využívají protizávaží), ale účel je vždy stejný: Vrhnout velký kámen na nepřátelské hradby.

Poškození se stupňuje: 1. (75-115), 2. (100-150), 3. (135-195), 4. (180-240), 5. (245-285)

 

 

Balista azylu - Útočná válečná jednotka

HoMM7

Účinnost

16-24

Útok

5

Život

250

Obrana

10

Chůze

-

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

19

Útočný dosah

Úplné

Zlato

1000

 

 

 

 

HoMM7

-

Balisty jsou běžnými lidmi často označovány za (velké kuše). Jsou to válečné stroje určené k vrhání těžkých projektilů (obvykle velkých šípů, kůlů nebo kamenů) proti vzdáleným cílům. Balisty se na bojišti často používají proti nejohromnějším nepřátelům.

Poškození se stupňuje: 1. (16-24), 2. (29-41), 3. (38-52), 4. (42-58), 5. (60-80)

 

 

Léčivá sestra - Podpůrná válečná jednotka

HoMM7

Účinnost

-

Útok

0

Život

300

Obrana

5

Chůze

-

Morálka

0

Štěstí

0

Iniciativa

11

Útočný dosah

Úplné

Zlato

500

 

 

 

 

HoMM7

-

Elrathovy sestry zasvětily svůj život uctívání Draka světla. Tyto ženy jsou vybrány pro své duchovní nadání a svůj život věnují přinášení světla a tepla všem potřebným. Ve válečných dobách chodí za armádami, aby se staraly o raněné. Sestry jsou považovány za Elrathem požehnané a mají velkou léčivou moc. Někdy zvládnou hotové zázraky.

Léčení se stupňuje: 1. (75-115), 2. (30), 3. (50), 4. (100), 5. (250)

Vyléčení