Heroes VII - Hrdinové - Tvrz

Hrdinové -> Azyl | Akademie | Nekropole | Tvrz | Sylvanští elfové | Kobka

Hlavní hrdinové

Síla

Bilashi

Válečný štváč (Síla), Muž

HoMM7

Síla

6

Magická znalost

0

Obrana

2

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

0

Pohyblivost

22

Duch

1

Mana

10

Tyran Gnoll  
10 24  

Bilashi Odvážný patřil mezi nejvěrnější pobočníky Kunyaka. Pod svou ochranou přijal dva tisíce otroků s úmyslem následovat Velkého osvoboditele na Ostrovy Pao. Bilashiho flotila se ale od ostatních lodí kvůli nepříznivému větru oddělila a vyhladovělá a zoufalá ztroskotala poblíž Hammer Fallu. K Bilashimu překvapení se orkům dostalo od obyvatel města útočiště. Bilashi ví jen jedinou věc: Stát se může cokoli. Ať už budoucnost přinese cokoli, vždy se bude snažit chránit slabé.

Nezná bolest Krvavé šílenství Ofenziva
Nezná bolest Krvavé šílenství Ofenziva

 

Drakon

Náčelník (Síla), Muž

HoMM7

Síla

4

Magická znalost

0

Obrana

4

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

0

Pohyblivost

22

Duch

1

Mana

10

Gnoll Gnoll  
24 24  

Čarodějové často žertují, že když mágové Domu chiméry rozdávali kvality svým stvořením, gnollové se zrovna někde schovávali. Drakon je živým důkazem toho, že to není pravda. Drakon je mazaný a charismatický a je nejen schopným válečníkem, ale také spolehlivým armádním velitelem. Ostatní gnollové se tak v podstatě staví do fronty, aby pod ním mohli bojovat.

Náčelník gnollů Krvavé šílenství Obrana
Náčelník gnollů Krvavé šílenství Obrana

 

Reem

Barbar (Síla), Žena

HoMM7

Síla

5

Magická znalost

0

Obrana

3

Vůdcovství

3

Účinnost

22-22

Osud

2

Magie

0

Pohyblivost

22

Duch

1

Mana

10

Tyran Harpyje Kentaur
8 20 2

Reem je kentaurkou, jedním z mnoha druhů zvířecích lidí stvořených čaroději ze Sedmi měst. Kentauři jsou napůl lidmi a napůl koňmi a svým pánům čestně slouží jako průzkumníci a mobilní lukostřelci. Jakmile se ale přestalo válčit, kentaurům byly svěřovány čím dál podřadnější úkoly, až skončili jako obyčejní otroci v rolích poslů a tažných zvířat. Tomuto osudu neunikla ani Reem, někdejší vojačka v armádě čarodějů. Navzdory přísnosti svého vojenského výcviku si zachovala svobodnou mysl a svou loajalitu věnuje těm, kdo pomohou jejímu lidu z otroctví.

Náčelník kentaurů Krvavé šílenství Průzkum
Náčelník kentaurů Krvavé šílenství Průzkum

 

Shani

Válečný štváč (Síla), Žena

HoMM7

Síla

6

Magická znalost

0

Obrana

2

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

0

Pohyblivost

22

Duch

1

Mana

10

Tyran Tyran  
12 12  

Kmen Duneshark je mezi pouštními orky legendární a zabývá se především lovem nejpodivnějších bytostí toulajících se Sahaarem, zvláště se to pak týká pouštních žraloků a velryb. Shani je stejně krutá a krvežíznivá jako erbovní zvíře jejího kmene. Na bojišti ji není radno podceňovat. Za příležitost bojovat po jejím boku je většina orských válečníků ochotna vzdát se vlastní paže. I když nejspíše by raději připravili o paži někoho jiného.

Orkský generál Krvavé šílenství Ofenziva
Orkský generál Krvavé šílenství Ofenziva

 

Yog

Barbar (Síla), Muž

HoMM7

Síla

5

Magická znalost

0

Obrana

3

Vůdcovství

3

Účinnost

22-22

Osud

2

Magie

0

Pohyblivost

22

Duch

1

Mana

10

Tyran Gnoll  
12 24  

Yog s modrou kůží není ani člověk, ork ani zvíře. Narodil se mocným čarodějům Domu animy a po narození byl spojen s esencí džina. Jeho rodiče doufali, že se díky tomu jejich syn stane největším čarodějem, jaký kdy žil. Ale draci mají zvláštní smysl pro humor, a tak spojení s magickou bytostí mělo efekt přesně opačný. Yog vykazoval nevraživost vůči čemukoli, co byť jen vzdáleně souviselo s magií. Jeho rodiče i čarodějové jej proto odvrhli, a tak se Yog nakonec rozhodl zapomenout své rodové jméno a našel nový život mezi orky a zvířecími lidmi.

Mistr kyklopů Krvavé šílenství Válečné pokřiky
Mistr kyklopů Krvavé šílenství Válečné pokřiky

 

Magie

Amari

Mrakoplaš (Magie), Muž

HoMM7

Síla

2

Magická znalost

0

Obrana

1

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

3

Mana

30

Harpyje Gnoll  
20 24  

Amari se spolu se svou malou sestrou Imani rozhodl, že nevypluje s Kunyakem k Ostrovům Pao a zůstane na území čarodějů, aby zde pokračoval v boji proti otrokářům. Amari je tichou přírodní silou a jediným rozumným hlasem, který Jengo stále ještě poslouchá. Brzy také zjistil, že disponuje i nadáním pro duchovní záležitosti. Kibwe jej vzal pod svá křídla a vychovává svého chráněnce k převzetí role šamana kmene.

Adept blesků Krvavé šílenství Průzkum
Adept blesků Krvavé šílenství Průzkum

 

Anga

Mrakoplaš (Magie), Žena

HoMM7

Síla

2

Magická znalost

0

Obrana

1

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

3

Mana

30

Harpyje Gnoll  
20 24  

Dvojčata Anga a Ishi mají sice podobný vzhled, ale svým charakterem se od sebe výrazně odlišují. Anga je ve dvojici tou odvážnější a výřečnější. Rychle se rozvášní a rychle také zapomíná minulé křivdy, včetně svých vlastních prohřešků. Od té doby, co se vydala cestou šamanství, chová silnou náklonnost k Nebeskému otci, jednomu ze strážných duchů orků. Proto ji vlastní kmen občas naývá "Nebeskou dcerou".

Následovník vzduchu Krvavé šílenství Magie vzduchu
Následovník vzduchu Krvavé šílenství Magie vzduchu

 

Gird

Šaman (Magie), Žena

HoMM7

Síla

1

Magická znalost

0

Obrana

2

Vůdcovství

3

Účinnost

22-22

Osud

2

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

4

Mana

40

Tyran Gnoll  
12 24  

Gird se jako bystré a zvídavé dítě naučila většinu věcí od šamana svého kmene, který ji vychovával jako dceru. Předpokládá se, že by zaujala jeho místo, ale když čarodějové hledali orky s latentními magickými schopnostmi k využití ve svých experimentech, byla z vesnice odvlečena. Grid měla oči a uši během svých tří let v zajetí otevřené, a proto získala hlubší porozumění magii čarodějů, než je vlastní většině orků.

Tkadlec kouzel Krvavé šílenství Vůdcovství
Tkadlec kouzel Krvavé šílenství Vůdcovství

 

Ishi

Tvůrce země (Magie), Žena

HoMM7

Síla

2

Magická znalost

0

Obrana

1

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

3

Mana

30

Tyran Harpyje  
12 20  

Dvojčata Anga a Ishi se podobají vzhledem, ale charakterově jsou výrazně jiné. Ishi je z dvojice tou moudřejší a rezervovanější. Nikdy nejedná impulzivně a snaží se fungovat jako prostředník při řešení konfliktů, které se v kmeni vyskytují s železnou pravidelností. Od té doby, co se vydala cestou šamanství, chová Ishi silnou náklonnost k Matce zemi, jediné ze strážných duchů orků. Kvůli tomu se jí někdy říká "Dcera země".

Následovník země Krvavé šílenství Magie země
Následovník země Krvavé šílenství Magie země

 

Kibwe

Šaman (Magie), Muž

HoMM7

Síla

1

Magická znalost

0

Obrana

2

Vůdcovství

3

Účinnost

22-22

Osud

2

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

4

Mana

40

Tyran Harpyje  
12 20  

Kibwe je podle orských standardů velice starý. Poslem Matky země a Nebeského otce je už více než padesát let. Kibwe sdílel Malathuovo rozezlení nad způsobem, jakým čarodějové zacházejí s orky, Jengovu krvavou zuřivost nad smrtí vlastní rodiny a Kunyakův sen o světě, kde jsou orkové svobodní. Kibwe byl ochoten následovat Kunyaka až za Nefritový oceán, ale to by znamenalo, že bude muset za sebou zanechat ty, kteří se rozhodli zůstat. Kibwe je starý, ale má v úmyslu přežít tak dlouho, než pouštní orkové znovu najdou naději.

Adept kamenné kůže Krvavé šílenství Průzkum
Adept kamenné
kůže
Krvavé šílenství Průzkum

 

 

Vedlejší hrdinové

Síla

Kente

Barbar (Síla), Muž

HoMM7

Síla

5

Magická znalost

0

Obrana

3

Vůdcovství

3

Účinnost

22-22

Osud

2

Magie

0

Pohyblivost

22

Duch

1

Mana

10

Tyran Tyran  
12 12  

Kente z klanu Bílého kopí byl přímým potomkem velkého náčelníka Kraale. Často prostřednictvím snů a meditací komunikuje se svými předky. Tito strážní duchové ho varovali před temnými časy, které měly přijít, až "Démon v ženském těle přebarví Říši na rudo a z orků budou zase otroci". Když byla císařovna Maeve zavražděna, začal mít Kente podezření, že by tato událost předpovězena. Okamžitě osedlal svého mohutného stepního koně, rozloučil se s družkou a dětmi a vyrazil do Eastalonu, aby naplnil svůj osud. Kente si je jist, že se Ivan musí stát císařem, aby zabránil úplnému uskutečnění jeho vize. Také doufá, že obnoví přátelství, které kdysi spojovalo jeho lid s Gryfí dynastií. Věří, že díky tomu už jeho lid nebude přízrak otroctví nikdy ohrožovat. Bohužel jeho pohled na tyto záležitosti nesdílí příliš mnoho orků.

Mistr válečných pokřiků Krvavé šílenství Válečnictví
Mistr válečných pokřiků Krvavé šílenství Válečnictví

 

Andras

Náčelník (Síla), Muž

HoMM7

Síla

4

Magická znalost

0

Obrana

4

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

0

Pohyblivost

22

Duch

1

Mana

10

Andrasův předek Sandor byl levobočkem vévody Slávy z rodu Gryfů, ale své rodové jméno zavrhl a vybral si své vlastní: "Krkavec". V průběhu historie byli příslušníci rodové linie Krkavců ceněni jako silní válečníci a mezi orky a lidmi si vydobyli respekt. Po mnoha letech strávených bitvami s nepřáteli z řad Větrných mečů touží Andras Krkavec po tom, aby své rodině posklytl místo k životu, které tak dlouho neměli.

Mistr válečných pokřiků Krvavé šílenství Průzkum
Mistr válečných pokřiků Krvavé šílenství Průzkum

 

Imani

Náčelník (Síla), Žena

HoMM7

Síla

4

Magická znalost

0

Obrana

4

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

0

Pohyblivost

22

Duch

1

Mana

10

Jako mnoho orků je i Imani kvůli válce sirotkem. Její rodiče padli rukou čarodějů. Ona a její velký bratr Amari se rozhodli zůstat s Jengem a nevyplout na Ostrovy Pao se zbytkem lidu. Když Imani přišla o oko při špatně naplánovaném útoku, začíná si pomalu uvědomovat, že svou volbu učinila jménem cti, kdežto Jengovi jde pouze o pomstu za každou cenu.

Vitalita Krvavé šílenství Průzkum
Vitalita Krvavé šílenství Průzkum

 

Jengo

Válečný štváč (Síla), Muž

HoMM7

Síla

6

Magická znalost

0

Obrana

2

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

0

Pohyblivost

22

Duch

1

Mana

10

Mocný orský válečník Jengo nesdílel názor svého přítele Malathui, že by se orkové měli obrátit proti svým pánům. Až ve chvíli, kdy Jengo přišel rukou čarodějů o svou družku a syna se Jengovo srdce nechalo pohltit krvavou zuřivostí.

Krotitel wyvernů Krvavé šílenství Ofenziva
Krotitel wyvernů Krvavé šílenství Ofenziva

 

Malathua

Náčelník (Síla), Muž

HoMM7

Síla

4

Magická znalost

0

Obrana

4

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

0

Pohyblivost

22

Duch

1

Mana

10

Orkové byli stvořeni roku 330, aby bojovali s invazí démonů. I přes svou pomoc ale byli čaroději zotročeni. Roku 467 se orkové rozhodli, že už toho bylo dost. V Shanibdiye zahájil velký náčelník Malathua své povstání. Malathua vyhlásil, že od této chvíle nemají orkové s draky nic společného. Nechtěli je uctívat ani jim sloužit.

Šílenství Krvavé šílenství Vůdcovství
Šílenství Krvavé šílenství Vůdcovství