Heroes VII - Hrdinové - Akademie

Hrdinové -> Azyl | Akademie | Nekropole | Tvrz | Sylvanští elfové | Kobka

Hlavní hrdinové

Síla

Aali

Alchymista (Síla), Žena

HoMM7

Síla

2

Magická znalost

0

Obrana

3

Vůdcovství

3

Účinnost

22-22

Osud

2

Magie

1

Pohyblivost

22

Duch

3

Mana

30

Chrlič Kabir  
18 15  

Aali se narodila v Sihaamu a rychle rostla v žebříčku městské posádky a získávala si jako jedna z nejmladších a nejodvážnějších velitelek velký respekt. Během povstání orků a zvířecích lidí zorganizovala efektivní obranu města a dokázala povstalce odrazit bez jediné oběti v řadách čarodějů (nižší bytosti se samozřejmě nepočítají). Tento čin upoutal pozornost Qasima, Prvního z Kruhu, který ji postavil do čela své osobní armády.

Osvícení Metamagie Ekonomie
Osvícení Metamagie Ekonomie

 

Asad

Čepelový mág (Síla), Muž

HoMM7

Síla

2

Magická znalost

0

Obrana

2

Vůdcovství

3

Účinnost

22-22

Osud

2

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

3

Mana

30

Kabir Golem Rakšasa
10 4 1

Asad al-Kzin je okouzlující, nadutý a lehce sadistický. Nic jiného se také od obří kočky čekat nedá. Nicméně nenechte se jeho pohodovou a línou povahou zmást. Když si to situace žádá, stane se Asad během okamžiku nelítostným zabijákem. Samozřejmě vás spíše zabije až ve chvíli, kdy mu z toho kouká nějaký prospěch, ale někdy je potřeba si užívat mladých radostí života.

Důstojník rakšasů Metamagie Vůdcovství
Důstojník rakšasů Metamagie Vůdcovství

 

Gloria

Čepelový mág (Síla), Žena

HoMM7

Síla

2

Magická znalost

0

Obrana

2

Vůdcovství

3

Účinnost

22-22

Osud

2

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

3

Mana

30

Kabir Golem  
15 8  

Jako řada jiných studentů magických akademií ani Glorie se v zemi čarodějů nenarodila. Tato bledá kráska pochází ze severu a chová velký zájem o starobylé artefakty a novou vědu konstruktů. Proto se stala Masfarovou následovnicí. Její rivalové si povšimli, že příběhy, které vypráví o svém životě před příchodem od Al-Imralu ve skutečnosti nedávají smysl. Když ji na to upozorní, Glorie jednoduše odpovídá svým svůdným úsměvem.

Následovník ohně Metamagie Magie ohně
Následovník ohně Metamagie Magie ohně

 

Masfar

Alchymista (Síla), Muž

HoMM7

Síla

2

Magická znalost

0

Obrana

3

Vůdcovství

3

Účinnost

22-22

Osud

2

Magie

1

Pohyblivost

22

Duch

3

Mana

30

Golem Golem  
8 8  

Masfar z Al-Imralu byl jedním z pilírů mladého Domu materie. Kam až jeho paměť sahá, věnoval se studiu shantirských konstruktů. Jeho výzvkum vedl k důležitým průlomům při snaze o znovudosažení úspěchů zapomenuté civilizace titánů. Masfar sice většinu času tráví průzkumem zemí Ashanu a vykopáváním starobylých artefaktů, vždy se ale vrátí domů za tím, čeho si cení nejvíce na celém světě, za svou dcerou Jadwou.

Otec golemů Metamagie Základní magie
Otec golemů Metamagie Základní magie

 

Saabira

Šerif (Síla), Žena

HoMM7

Síla

1

Magická znalost

0

Obrana

3

Vůdcovství

2

Účinnost

22-22

Osud

3

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

3

Mana

30

Kabir Kabir  
15 15  

Saabira patří mezi největší arcimágy Domu chiméry a specializuje se na vytváření zvířecích lidí. Její mistrovství v umění spojování lidí a zvířat ji umožnilo vstoupit do Kruhu devíti, vládnoucí rady Akademií. Po velkých povstáních pracovala na nových zůsobech vynucování poslušnosti svých výtvorů a na tom, aby zůstaly neškodné. Tedy až do chvíle, než bude zapotřebí opak. Mezitím využívá jako posluhovače vyvolané duchy, mezi které patří i Cabeiri.

Vůdce kabirů Metamagie Obrana
Vůdce kabirů Metamagie Obrana

 

Magie

Johari

Bojový mág (Magie), Žena

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

0

Vůdcovství

5

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Chrlič Golem  
18 8  

Johari je nejvyšším konstáblem Sedmi měst. Velí všem Šerifům a strážcům zákona v zemi čarodějů. Johari se narodila v Al-Yaqutu a přežila zničení svého domova fanatiky z Domu eterny. Mnoho z jejích blízkých příbuzných a přátel takové štěstí nemělo. Od té doby věnuje své úsilí likvidaci nekromantů a jejich pokřivené odrůdy magie.

Mistr artilerie Metamagie Ofenziva
Mistr artilerie Metamagie Ofenziva

 

Minasli

Čaroděj (Magie), Žena

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

1

Vůdcovství

2

Účinnost

22-22

Osud

3

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Chrlič Golem  
18 8  

Minasli byla tím typem dítěte, které musí všechno rozebrat a zjistit, jak to funguje. Studium magie pro ni byl pomalý proces, protože ji spíše zajímalo rozebírání kouzel než učení těch nových. její učitelé z toho rozhodně nebyli nadšení. Její přirozená pečlivost a zvědavost jí nakonec posloužily dobře. Ředitel Theodorus byl ohromen jejími znalostmi a nedávno Minasli požádal, aby se stala novou učitelkou magické teorie.

Následovník vody Metamagie Magie vody
Následovník vody Metamagie Magie vody

 

Mirym

Zaklínač (Magie), Muž

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

1

Vůdcovství

0

Účinnost

22-22

Osud

5

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Kabir Golem  
15 8  

Mirym je dvojí krve. Je synem slavného rytíře Říše a čarodějky z řad temných elfů. Mirym bývá často považován za anomálii, či dokonce za zrůdu. Dokud se nedostal do magických akademií, kde na rase a původu nezáleží, měl potíže najít si své místo ve světě. Mirym se rozhodl tuto otevřenost přijmout celým svým srdcem. Přísahal, že nikdy nedovolí, aby jeho úsudek zastínily jakékoli předsudky, a udělal si přátele ve všech hlavních Domech.

Protektor Metamagie Magie vody
Protektor Metamagie Magie vody

 

Theodorus

Bojový mág (Magie), Muž

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

0

Vůdcovství

0

Účinnost

22-22

Osud

5

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Golem Chrlič Učedník
5 11 2

Theodorus je ředitelem jedné z nejprestižnějších magických akademií Al-Safiru. Své vzácné knihy a svazky opouští jen velmi zřídkakdy. Nenechte se ale mýlit, bezpečně patří mezi nejlepší zaklínače Stříbrných měst, a přestože už není nejmladší, mysl má stejně výkonnou jako kdysi. Proslýchá se, že odmítl křeslo v Kruhu devíti, protože ho vyučování baví více než politika.

Cvičitel učedníků Metamagie Magie vzduchu
Cvičitel učedníků Metamagie Magie vzduchu

 

Yasir

Čaroděj (Magie), Muž

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

1

Vůdcovství

2

Účinnost

22-22

Osud

3

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Chrlič Kabir  
21 15  

"Muž by měl triumfovat nebo padnout díky svým volbám a schopnostem a ne kvůli tomu, že někdo jiný ukradne jeho osud". Takto Yasir formuloval svůj názor na otroctví, ať už se týkalo orků, zvířecích lidí nebo duchů. Yasir studoval alchymii na akademii Al-Imral a přirozeně se zapojil do řad Domu matérie. Svou hodnotu prokázal při řadě příležitostí. Byl jmenován Marzbanem malé provincie v horách na okraji pouště Sahaar. Yasir se ale už začíná poohlížet za hranice své aktuální pozice. Shantirské trosky a chrámy nacházející se na jeho území mohou držet klíč k jeho politickému růstu až do samotného Kruhu devíti.

Strážce královské pokladnice Metamagie Ochránce
Strážce královské
pokladnice
Metamagie Ochránce

 

Tanis

Zaklínač (Magie), Muž

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

1

Vůdcovství

0

Účinnost

22-22

Osud

5

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Kabir Chrlič  
15 21  

Je snadné zapomenout, že je Tanis mocnou čarodějkou, protože jako první si člověk všimne její svůdnosti. Je nezávislá a romatnická a i podle vysokých standardů Stříbrných měst oplývá nesmírnou krásou. O Tanis se toho napovídá mnohem více než o jakémkoli jiném členu rady vévody Ivana. Je přímým potomkem zakladatelů magických akademií a dcerou z manželství, které vzniklo napříč magickými školami. Její otec pochází z Domu matérie, její matka z Domu animy. Tanis je představitelkou Kruhu devíti a jejím úkolem je šířit vliv Stříbrných měst napříč Ashanem.

Tanis byla vyslána, aby vévodovi Ivanovi radila v rozhodujících chvílích občanské války. Zachránila mu život v časech nejvyšší nouze a od té doby je jeho důvěrnicí a členkou válečné rady. Tanis ve skutečnosti zůstala v Ivanově společnosti déle, než kdy předtím setrvala na jednom místě Ať už je to známkou úžasného vévodova osudu nebo něčeho osobnějšího to se zatím neví. Možná na tom moc pravdy není, ale říká se, že se jí podařilo vévodu okouzlit, dokonce i v rámci jeho rady...

Adept času Metamagie Základní magie
Adept času Metamagie Základní magie

 

Vedlejší hrdinové

Síla

Ajit

Šerif (Síla), Muž

HoMM7

Síla

1

Magická znalost

0

Obrana

3

Vůdcovství

2

Účinnost

22-22

Osud

3

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

3

Mana

30

Ajit je čarodějem Domu chiméry a studentem Agara, který si vysloužil nechvalnou proslulost stvořením nejpodivnějších druhů zvířecích lidí. Touha po magických znalostech však byla zastíněna chamtivostí. Ajit neustále přicházel na nové způsoby jak se obohatit a mezi čaroději brzy proslul jako úskočný podvodník.

Lovec pokladů Metamagie Diplomacie
Lovec pokladů Metamagie Diplomacie

 

Magie

Rashka

Pán džinů (Magie), Muž

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

0

Vůdcovství

0

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

8

Mana

80

Rashka patří mezi nejsilnější a nejobávanější ze všech efreetů. Podle některých kdysi býval čarodějem, ale magie chaosu jej pohltila ve chvíli, kdy se pokusil ukrást pro sebe moc džina.

Následovník ohně Metamagie Magie ohně
Následovník ohně Metamagie Magie ohně

 

Solmyr

Pán džinů (Magie), Muž

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

0

Vůdcovství

0

Účinnost

22-22

Osud

0

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

8

Mana

80

Kabir Golem Džin
13 6 1

Solmyr je legednou příběhů čarodějů díky svému silnému smyslu pro čest a povinnost a také pro své mistrovství ve škole magie vzduchu. Ve skutečnosti je vůbec prvním džinem, který se objevil na Ashanu poté, co Sar-Elam objevil sféru magie. Poslední desítky let se ale Solmyr tráví čím dál víc času se Slepými bratry a pomáhá jim zaznamenávat události, které utvářely svět Ashanu. Řadu z těchto událostí totiž viděl na vlastní oči.

Specialista na řetězový blesk Metamagie Magie vzduchu
Specialista na
řetězový blesk
Metamagie Magie vzduchu

 

Fahada

Čaroděj (Magie), Žena

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

1

Vůdcovství

2

Účinnost

22-22

Osud

3

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Fahada je členkou Domu Animy. Proslavila se během počátečních dnů orského povstání. Fahada jako většina čarodějů touží po moci, ale také touží po tom, aby ji mužští čarodějové Sedmi měst přijali mezi sebe. Chová se proto velmi seriózně a hodně studuje. Rozesmát ji dokáže pouze její milenec džin Khalida, která jí také ukazuje nádheru světa.

Následovník základní magie Metamagie Ochránce
Následovník
základní magie
Metamagie Ochránce

 

Hisham

Čaroděj (Magie), Muž

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

1

Vůdcovství

2

Účinnost

22-22

Osud

3

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Hisham pochází ze skromné rodiny. V žebříčku Domu animy rostl díky svým vlastním schopnostem a kvalitám. Na svůj původ nikdy nezapomněl a vždy pracoval na tom, aby zlepšoval život "malých lidí", kteří živoří ve stínu velkých měst čarodějů. Zamiloval se do princezny Ghali, ale ne natolik, aby zisk jejího srdce povýšil nad potřeby těch, za které nese zodpovědnost.

Vůdce kabirů Metamagie Průzkum
Vůdce kabirů Metamagie Průzkum

 

Khalida

Zaklínač (Magie), Žena

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

1

Vůdcovství

0

Účinnost

22-22

Osud

5

Magie

2

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Khalida je vyvolená z hlubin magické sféry. Je to krásný džin, kterému vztah s Fahadou přinesl slávu a moc. Zpočátku byli jen druhy, pak přáteli a nakonec milenci. Tato nezvyklá romance byla ostatními čaroději tolerována až do orského povstání, kdy pojal Kruh devíti podezření vůči všem "smíšeným" vztahům.

Duchovní spojení džina Metamagie Magie země
Duchovní spojení
džina
Metamagie Magie země

 

Maahir

Bojový mág (Magie), Muž

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

0

Vůdcovství

0

Účinnost

22-22

Osud

5

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Maahir je zkušeným cestovatelem, který byl vybrán, aby po svém vítězství nad nekromantem Zoltanem toužícím po relikviích ze Sar-Issa nahradil arcimága Yafiaha v roli Prvního z Kruhu devíti. Maahir je připraven přijmout jakoukoli výzvu. Jeho tělo překonalo mnohá příkoří ve víře, že se výjimečná duševní odolnost snoubí s výjimečnou odolností fyzickou. Jeho nezištnost a odhodlání jsou příkladem pro všechny čaroděje ze Sedmi měst.

Průvodce duchů Metamagie Válečnictví
Průvodce duchů Metamagie Válečnictví

 

Qasim

Bojový mág (Magie), Muž

HoMM7

Síla

0

Magická znalost

0

Obrana

0

Vůdcovství

0

Účinnost

22-22

Osud

5

Magie

3

Pohyblivost

22

Duch

6

Mana

60

Qasim se narodil v Al-Rubitu a postupoval žebříčkem Domu chiméry vzhůru. To vše v dobách kdy byli Karmínové čarodějové po stvoření orků a zvířecích lidí na vrcholu moci. Tento konzervativní čaroděj je ambiciózní a charismatický. V Kruhu devíti fungoval jako mluvčí své frakce a nakonec získal také křeslo Prvního z Kruhu. Když vypuklo orské povstání, Qasim neváhal, aby jej potlačil železnou pěstí.

Stavitel golemů Metamagie Magie vzduchu
Stavitel golemů Metamagie Magie vzduchu