Heroes VII - Dovednosti - Síla - Vůdcovství

Síla -> Ofenziva | Obrana | Vůdcovství | Diplomacie
Průzkum | Válečnictví | Válečné pokřiky
Magie -> Základní | Vzduchu | Země | Ohně | Vody | Světla | Temnoty
Neutrální -> Osud | Ochránce | Ekonomie
Frakce -> Spravedlivost | Metamagie | Nekromancie
Krvavé šílenství | Pomsta přírody | Malassino zahalení
Ostatní -> Dovednosti jednotek

Vůdcovství

Vůdcovství

Vůdcovství

Novic

Zvyšuje vůdcovství hrdiny o +5.

Expert

Zvyšuje vůdcovství hrdiny o dalších +5.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Vůdcovství Novic.

Mistr

Zvyšuje vůdcovství hrdiny o dalších +5.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Vůdcovství Expert.

Velmistr

Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Vůdcovství Mistr.

Vůdcovství Novic

Taktika

HoMM7

Hrdina může nasadit jednotky v prvních 3 řadách.

Odhalování

HoMM7

Pokud by přátelská jednotka byla kvůli špatné morálce neschopna během svého tahu jednat, získá místo toho alespoň polovinu tahu.

Patriot

HoMM7

Guvernér: Všichni přátelští
hrdinové v oblasti kontroly tohoto města získají +20 k vůdcovství.

Vůdcovství Expert

 

Početní převaha

HoMM7

Hrdina může nasadit až 9 skupin jednotek.

 

Plamenná řeč

HoMM7

+10 k morálce, +5 k iniciativě pro přátelské jednotky během prvních 3 bojových kol.

 

Vůdcovství Mistr

 

Vedení příkladem

HoMM7

Poté, co hrdina zaútočí na nepřátelskou jednotku, všechny přátelské jednotky získají +10 k útoku při útoku na stejnou jednotku v rámci daného bojového kola.

 

Vůdcovství Velmistr

 

Posily

HoMM7

Počet přátelských jednotek
je na začátku bitvy zvýšen o +5%. Jednotky přidané tímto způsobem
v armádě po bitvě nezůstanou.