Heroes VII - Dovednosti - Magie - Magie země

Síla -> Ofenziva | Obrana | Vůdcovství | Diplomacie
Průzkum | Válečnictví | Válečné pokřiky
Magie -> Základní | Vzduchu | Země | Ohně | Vody | Světla | Temnoty
Neutrální -> Osud | Ochránce | Ekonomie
Frakce -> Spravedlivost | Metamagie | Nekromancie
Krvavé šílenství | Pomsta přírody | Malassino zahalení
Ostatní -> Dovednosti jednotek

Magie země

Magie země

Magie země

Novic

Činí kouzla magie země efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o 1.

Expert

Činí kouzla magie země efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o další 2 body.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Magie země Novic.

Mistr

Činí kouzla magie země efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o další 3 body.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Magie země Expert.

Velmistr

Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Magie země Mistr.

Magie země Novic

Tvrdý jako kámen

HoMM7

+1 k obraně za každé seslané kouzlo magie země. Trvá do konce bitvy.

Znalost země I

HoMM7

Kamenná kůže a Regenerace
se nyní sesílají na jednotky v
cílové oblasti 4x4.

Sestry milosrdenství

HoMM7

Snižuje cenu many kouzel
země o 20%.

Magie země Expert

 

Znalost země II

HoMM7

Zapletení navíc způsobí 95 poškození zemí, pokud se jednotka pohne.
Jedová sprška nyní trvá do konce bitvy.

 

Požehnaná slova

HoMM7

+4 k magii pro kouzla země. Každá další schopnost moudrosti přidává k tomuto bonusu +4 bodů magie.

 

Magie země Mistr

 

Znalost země III

HoMM7

Zemětřesení způsobí dvojnásobné poškození budovám a nepřátelským jednotkám.
Kamenné hroty způosbuje dvojnásobné poškození jednotce na prostředním poli.

 

Magie země Velmistr

 

Vitalita přírody

HoMM7

+15% ke zdraví
přátelských jednotek.