Heroes VII - Dovednosti - Magie - Magie Temnoty

Síla -> Ofenziva | Obrana | Vůdcovství | Diplomacie
Průzkum | Válečnictví | Válečné pokřiky
Magie -> Základní | Vzduchu | Země | Ohně | Vody | Světla | Temnoty
Neutrální -> Osud | Ochránce | Ekonomie
Frakce -> Spravedlivost | Metamagie | Nekromancie
Krvavé šílenství | Pomsta přírody | Malassino zahalení
Ostatní -> Dovednosti jednotek

Magie temnoty

Magie Temnoty

Magie temnoty

Novic

Činí kouzla magie temnoty efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o 1.

Expert

Činí kouzla magie temnoty efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o další 2 body.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Magie Temnoty Novic.

Mistr

Činí kouzla magie temnoty efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o další 3 body.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Magie Temnoty Expert.

Velmistr

Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Magie Temnoty Mistr.

Magie Temnoty Novic

Sklizeň duší

HoMM7

Kdykoli útok hrdiny zabije
alespoň jednu jednotku,
hrdina získá 20 bodů many.

Znalost temnoty I

HoMM7

Zoufalství a Slabost se nyní sesílají na jednotky v cílové oblasti 4x4.

Temný učenec

HoMM7

Snižuje cenu many kouzel
temnoty o 20%.

Magie Temnoty Expert

 

Znalost temnoty II

HoMM7

Očista navíc způsobí, že bude cílová jednotka imunní vůči pozitivním kouzlům a magickým efektům po dobu 3 kol.

Nepřátelské jednotky napadené kouzlem Tvář strachu navíc nemohou oplácet po dobu 1 kola.

 

Temná moudrost

HoMM7

+4 k magii pro kouzla temnoty. Každá další schopnost moudrosti přidává k tomuto bonusu
+4 bodů magie.

 

Magie Temnoty Mistr

 

Znalost temnoty III

HoMM7

Kouzlo Agónie se nyní sešle na jednotky v cílové oblasti 4x4.

První útok na Stínový obraz nebude úspěšný a kouzlo neprolomí. Tento efekt trvá po dobu 3 kol.

 

Magie Temnoty Velmistr

 

Stín hrůzy

HoMM7

Kdykoli hrdina sešle kouzlo temnoty na nepřátelské jednotky, jejich počet se sníží o 5% (zaokrouhleno dolů). Jednotky ztracené tímto způsobem se vrátí do nepřátelské armády, pokud armáda nebude poražena.