Heroes VII - Dovednosti - Magie - Magie Světla

Síla -> Ofenziva | Obrana | Vůdcovství | Diplomacie
Průzkum | Válečnictví | Válečné pokřiky
Magie -> Základní | Vzduchu | Země | Ohně | Vody | Světla | Temnoty
Neutrální -> Osud | Ochránce | Ekonomie
Frakce -> Spravedlivost | Metamagie | Nekromancie
Krvavé šílenství | Pomsta přírody | Malassino zahalení
Ostatní -> Dovednosti jednotek

Magie světla

Magie Světla

Magie světla

Novic

Činí kouzla magie světla efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o 1.

Expert

Činí kouzla magie světla efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o další 2 body.
Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Magie světla Novic.

Mistr

Činí kouzla magie světla efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o další 3 body.
Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Magie světla Expert.

Velmistr

Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Magie Světla Mistr.

Magie Světla Novic

Stojíme jako jeden

HoMM7

+3 k vůdcovství za každé
seslané kouzlo magie světla.
Trvá do konce bitvy.

Znalost světla I

HoMM7

Vyléčení se nyní sešle na
jednotky v cílové oblasti 4x4.

Sluneční paprsek navíc snižuje
útok a obranu zasažených
jednotek o 3 na dobu 3 kol.

Učenec světla

HoMM7

Snižuje cenu many kouzel
světla o 20%.

Magie Světla Expert

 

Znalost světla II

HoMM7

Nebeská zbroj se nyní sešle na jednotky v cílové oblasti 3x3.

Očistné světlo se nyní sešle na jednotky v cílové oblasti 4x4.

 

Moudrost světla

HoMM7

+4 k magii pro kouzla světla. Každá další schopnost moudrosti přidává k tomuto bonusu +4 bodů magie.

 

Magie Světla Mistr

 

Znalost světla III

HoMM7

Odplata se nyní sešle na jednotky
v cílové oblasti 4x4.

Sluneční erupce navíc snižuje
u zasažených jednotek útok
a obranu o 3 na dobu 3 kol.

 

Magie Světla Velmistr

 

Vyvolený světla

HoMM7

Kdykoli hrdina sešle pozitivní kouzlo magie světla na nepřátelskou jednotku, získá
+2 k útoku.
+2 k obraně.
+5 k morálce.
+5 ke štěstí.
Na bude do konce aktuálního kola způsobovat maximální poškození.