Heroes VII - Dovednosti - Magie - Magie Ohně

Síla -> Ofenziva | Obrana | Vůdcovství | Diplomacie
Průzkum | Válečnictví | Válečné pokřiky
Magie -> Základní | Vzduchu | Země | Ohně | Vody | Světla | Temnoty
Neutrální -> Osud | Ochránce | Ekonomie
Frakce -> Spravedlivost | Metamagie | Nekromancie
Krvavé šílenství | Pomsta přírody | Malassino zahalení
Ostatní -> Dovednosti jednotek

Magie ohně

Magie Ohně

Magie ohně

Novic

Činí kouzla magie ohně efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o 1.

Expert

Činí kouzla magie ohně efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o 2.
Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Magie ohně Novic.

Mistr

Činí kouzla magie ohně efektivnější a zvyšuje hrdinovu magickou znalost o 3.
Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Magie ohně Expert.

Velmistr

Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Magie ohně Mistr.

Spravedlivost Novic

Vášnivý sesilatel

HoMM7

+1 k síle za každé seslané kouzlo magie ohně. Trvá do konce bitvy.

Znalost ohně I

HoMM7

Ohnivý šíp navíc způsobuje 80120 poškození ohněm po dobu 3 kol.

Spalující odhodlání se nyní sešle na jednotky v cílové oblasti velikosti 4x4

Ohnivý učenec

HoMM7

Snižuje cenu many
kouzel ohně o 20%.

Spravedlivost Expert

 

Znalost ohně II

HoMM7

Vnitřní plamen se nyní sešle na jednotky v cílové oblasti 4x4.

Ohnivá stěna navíc zastavuje jednotky a způsobuje 80120 poškození ohněm po dobu 3 kol.

 

Ohnivá moudrost

HoMM7

+4 k magii pro kouzla ohně. Každá další schopnost moudrosti přidává k tomuto bonusu +4 bodů magie.

 

Spravedlivost Mistr

 

Znalost ohně III

HoMM7

Cílová jednotka kouzla Zuřivost
nyní raději zaútočí na
nepřátelské jednotky, přičemž zaútočí s +20 k útoku.

Ohnivá koule navíc způsobí
80120 poškození ohněm
po každých 3 kolech.

 

Spravedlivost Velmistr

 

Ohnivý kabát

HoMM7

Přátelské jednotky způsobí dalších 56 až 84 bodů poškození ohněm při útoku zblízka a způsobí 16 až 24 poškození ohněm při napadení zblízka.