Heroes VII - Dovednosti - Frakce - Pomsta přírody

Síla -> Ofenziva | Obrana | Vůdcovství | Diplomacie
Průzkum | Válečnictví | Válečné pokřiky
Magie -> Základní | Vzduchu | Země | Ohně | Vody | Světla | Temnoty
Neutrální -> Osud | Ochránce | Ekonomie
Frakce -> Spravedlivost | Metamagie | Nekromancie
Krvavé šílenství | Pomsta přírody | Malassino zahalení
Ostatní -> Dovednosti jednotek

Pomsta přírody

Pomsta přírody - Sylvanští elfové

Pomsta přírody

Novic

Nepřátelské jednotky získají až 1 značku poté, co se stanou cílem útoku nebo schopnosti přátelské jednotky. Jednotky útočící na označenou jednotku mají +4 k útoku za každou značku na cíli. Značka trvá do konce bojového kola.

Expert

Nepřátelské jednotky získají až 2 značky.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Pomsta přírody Novic.

Mistr

Nepřátelské jednotky získají až 3 značky.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Pomsta přírody Expert.

Velmistr

Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Pomsta přírody Mistr.

Pomsta přírody Novic

Značka mstitele

HoMM7

Hrdinův útok navíc označí
cílovou jednotku.

Zabránění

HoMM7

Označené nepřátelské jednotky
také mají -1 k pohyblivosti.

Rychlé dobíjení

HoMM7

Balista sylvanských elfů
získá druhý útok po útoku
na označenou jednotku.

Pomsta přírody Expert

 

Enliven

HoMM7

Schopnost obnovení matky entů navíc přidává cílové jednotce +2 k pohyblivosti a +10 k iniciativě.

 

Zloba přírody

HoMM7

Hrdina získá +1 k magii za každou značku na nepřátelské jednotce
až do konce bojového kola.

 

Pomsta přírody Mistr

 

Bodnutí

HoMM7

Na konci každého bojového kola utrpí všechny nepřátelské jednotky 50 poškození zemí za každou značku, kterou na sobě mají.

 

Pomsta přírody Velmistr

 

Štěstí přírody

HoMM7

Přátelské jednotky útočící na nepřátelskou jednotku se 3 značkami vždy zaznamenají kritický zásah.