Heroes VII - Dovednosti - Frakce - Metamagie

Síla -> Ofenziva | Obrana | Vůdcovství | Diplomacie
Průzkum | Válečnictví | Válečné pokřiky
Magie -> Základní | Vzduchu | Země | Ohně | Vody | Světla | Temnoty
Neutrální -> Osud | Ochránce | Ekonomie
Frakce -> Spravedlivost | Metamagie | Nekromancie
Krvavé šílenství | Pomsta přírody | Malassino zahalení
Ostatní -> Dovednosti jednotek

Metamagie

Metamagie - Akademie

Metamagie

Novic

Hrdina získá +1 k metamagii na začátku každého bojového kola, a to až do 3. Magie hrdiny se zvyšuje o metamagii. Když metamagie dosáhne hodnoty 3, úroveň sesílaných kouzel hrdiny se zvýší na úroveň novice.

Expert

Metamagie má limit na hodnotě 5. Když metamagie dosáhne hodnoty 5, úroveň sesílaných kouzel hrdiny se zvýší na úroveň experta.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Metamagie Novic.

Mistr

Metamagie má limit na hodnotě 10. Když metamagie dosáhne hodnoty 10, úroveň sesílaných kouzel hrdiny se zvýší na úroveň experta.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Metamagie Expert.

Velmistr

Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Metamagie Mistr.

Metamagie Novic

Magický katalyzátor

HoMM7

Každé kouzlo, které hrdina sešle, zvyšuje metamagii o 1.

Magické zaměřování

HoMM7

První útok malé pyramidy v bojovém kole zvyšuje metamagii o 1.

Magický štít

HoMM7

Na začátku každého bojového kola VŠECHNY přátelské jednotky získají tajemný štít, který absorbuje poškození rovné 2 krát metamagie.

Metamagie Expert

 

Magická genialita

HoMM7

Bonus metamagie k hrdinově
magii je dvojnásobný.

Špatná ikona

 

Magické zmocnění

HoMM7

Než je přátelská jednotka poprvé zasažena v boji zblízka, nepřátelská jednotka obdrží 1 poškození základní magií krát hodnota metamagie za každou jednotku v přátelské skupině.

Špatná ikona

 

Metamagie Mistr

 

Magické sladění

HoMM7

Metamagie zvyšuje obranu a iniciativu přátelských jednotek.

 

Metamagie Velmistr

 

Magické zesílení

HoMM7

Magické poškození způsobené nepřátelským jednotkám se zvýší o 1 procentní bod za každý bod v metamagii.