Heroes VII - Dovednosti - Frakce - Malassino zahalení

Síla -> Ofenziva | Obrana | Vůdcovství | Diplomacie
Průzkum | Válečnictví | Válečné pokřiky
Magie -> Základní | Vzduchu | Země | Ohně | Vody | Světla | Temnoty
Neutrální -> Osud | Ochránce | Ekonomie
Frakce -> Spravedlivost | Metamagie | Nekromancie
Krvavé šílenství | Pomsta přírody | Malassino zahalení
Ostatní -> Dovednosti jednotek

Malassino zahalení

Malassino zahalení - Kobka

Malassino zahalení

Novic

Všechny přátelské jednotky jsou na začátku bitvy zahalené. Zahalení umožňuje jednotce projít skrze JAKOUKOLI jinou jednotku. Zahalení končí poté, co je jednotka napadena.

Expert

Zahalené jednotky mají +1 k pohyblivosti.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Malassino zahalení Novic.

Mistr

Zahalené jednotky mají při útoku +4 k útoku a +10 ke štěstí.
Vyžaduje jednu dovednost z úrovně Malassino zahalení Expert.

Velmistr

Vyžaduje: jednu dovednost z úrovně Malassino zahalení Mistr.

Malassino zahalení Novic

Zmatení

HoMM7

Hrdinův útok navíc potlačí schopnost nepřítele oplácet, a to až do konce kola právě aktivní jednotky.

Dýmovnice

HoMM7

Když přátelská jednotka
ztratí zahalení, všechny
sousedící nepřátelské jednotky získají -25 k iniciativě do konce příštího bojového kola.

Jedovatý pach

HoMM7

Přítelské zahalené jednotky způsobí 1 poškození temnotou za každou jednotku ve skupině, jakmile projdou nepřátelskou jednotkou.

Malassino zahalení Expert

 

Slabé místo

HoMM7

Nepřátelské skupiny získají
-3 k útoku a -3 k obraně po
napadení zblízka. Efekt trvá
do konce bojového kola.

 

Mrtvý úhel

HoMM7

Nepřátelské jednotky budou oplácet 0 k útoku, pokud na ně přátelská jednotka útočí zcela ze zálohy.

 

Malassino zahalení Mistr

 

Ukrytí

HoMM7

Přátelské jednotky získají zahalení na konci bojového kola, pokud v daném bojovém kole neutrpěly poškození.

 

Malassino zahalení Velmistr

 

Koorinace

HoMM7

Pokud první útok zblízka přátelské jednotky v bojovém kole nebyla oplaceným útokem, získá jednotka okamžitý druhý útok zdarma na stejný cíl.