Heroes VI - Jednotky - Tvrz

Azyl | Nekropole | Peklo | Svatyně | Tvrz | Boss | Neutrální

1. Řadové jednotky

Bijec Nic

HoMM6

Fyzický útok

6

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

9%

Magická odolnost

7%

Pohyblivost

5

Život

30

Štěstí

3

Iniciativa

25

Morálka

5

Škody

4-8

Přírůstek

5

Zlato

130

HoMM6

1x1

Těžce vyzbrojení, lehce obnění. Orkští bijci jsou základní jednotkou prvních linií hord tvrze.

Jejich obvyklou taktikou je jednoduše naběhnout přímo na nepřítele a spoléhat se na početní převahu, rychlost, krutost a tvrdost při probíjení nepřátelskými řadami.

Zaštítěný Chuť krve Démonské pokolení Živá

 

Drtič - Vylepšený Vylepšený

HoMM6

Fyzický útok

6

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

11%

Magická odolnost

7%

Pohyblivost

6

Život

36

Štěstí

3

Iniciativa

30

Morálka

6

Škody

4-8

Přírůstek

8

Zlato

185

HoMM6

1x1

Drtiči jsou mezi orskými bijci zvláštní kastou, která si vytvořila instinktivní bojový smysl.

Když se ponoží do bitvy, daří se jim díky vizím zahlédnou úmysly nepřátel.

Zteč Zaštítěný Chuť krve Démonské pokolení Živá          

2. Řadové jednotky

Goblin Nic

HoMM6

Fyzický útok

3

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

2%

Magická odolnost

7%

Pohyblivost

5

Život

23

Štěstí

5

Iniciativa

35

Morálka

5

Škody

2-3

Přírůstek

10

Zlato

80

HoMM6

1x1

Goblini jsou degenerovaní orkové, kteří byli původně označováni za odpad experimentu s orky. Zrodili se z krve menších démonů (hlavně rarachů).

Jejich rozmnožovací schopnosti jsou nepřímo úměrné jejich fyzickým a intelektuálním možnostem, a tak se množí jako králíci.

Goblini jsou malí, vychrtlí, fyzycky slabí, ale velmi rychlí a agilní.

Ochromující pasti Démonské pokolení Živá

 

Gobliní traper - Vylepšený Vylepšený

HoMM6

Fyzický útok

5

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

2%

Magická odolnost

7%

Pohyblivost

7

Život

26

Štěstí

6

Iniciativa

40

Morálka

4

Škody

3-5

Přírůstek

13

Zlato

115

HoMM6

1x1

Gobliní trapeři jsou ti goblini, kteří jsou dost chytří, aby v divočině přežili bez cizí pomoci. Nezávislé kmeny goblinů se nachází v lesních Irrolanu, ve stepích na východě nebo na Ostrovech Pao.

Společný cíl je někdy příměje, aby se zapojili do řad orků.

Ochromující pasti Podlý úder Démonské pokolení Živá            

3. Řadové jednotky

Harpie Nic

HoMM6

Fyzický útok

5

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

7%

Magická odolnost

2%

Pohyblivost

6,létání

Život

29

Štěstí

7

Iniciativa

45

Morálka

7

Škody

4-5

Přírůstek

7

Zlato

110

HoMM6

1x1

Roku 512 letopočtu Sedmého draka stvořili čarodějové ze Sedmi měst hybridy zvířat a lidí jako své stráže, služebníky a "hračky".

Lamasu patří mezi mnoho jejich experimentů spadajících do této kategorie. Zrodiliy se z nepřirozeného spojení lidských zločinců a mantikor.

Úder a únik Živá                

 

Fúrie - Vylepšený Vylepšený

HoMM6

Fyzický útok

7

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

9%

Magická odolnost

5%

Pohyblivost

7,létání

Život

33

Štěstí

7

Iniciativa

50

Morálka

7

Škody

5-8

Přírůstek

10

Zlato

160

HoMM6

1x1

Fúrie jsou ty harpyje, které přežily dostatek bitev, aby stačily ovládnout mistrovství náletů. Jejich útok se nedá oplácet, jelikož jsou velmi rychlé a obratné.
Bez oplácení Úder a únik Živá              

4. Elitní jednotky

Poutník snůNic

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

15

Dostřel

-

Fyzická odolnost

21%

Magická odolnost

21%

Pohyblivost

6

Život

85

Štěstí

8

Iniciativa

30

Morálka

7

Škody

13-15

Přírůstek

4

Zlato

355

HoMM6

1x1

Orkové se modlí k Matce zemi a Nebeskému otci, ale poutníci snů jsou ve skutečnosti hlasem kmenových předků.

Aby se šaman stal poutníkem snů, musí nejprve podstoupit snovou výpravu do Duchovního světa, kde se setká se svými předky. Na této cestě do vlastního nitra se musí poutník snů vypořádat s vlastním démonským odkazem a zničit Chaos ve svém nitru.

Nebe a země Démonské pokolení Živá              

 

Lovec snů - Vylepšený Vylepšený

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

17

Dostřel

-

Fyzická odolnost

23%

Magická odolnost

25%

Pohyblivost

6

Život

100

Štěstí

10

Iniciativa

35

Morálka

7

Škody

15-19

Přírůstek

5

Zlato

130

HoMM6

1x1

Lovci snů se vydávají do snových zemí tak často a tak daleko, že dokážou jejich části přenést na bojiště.

Tito šamani jsou ostatními orky nejen respektováni, ale jsou také jedinými živými bytostmi, kterých se orkové mohou bát, aniž by přišli o svou čest.

Hromadné nebe a země Nebe a země Démonské pokolení Živá            

5. Elitní jednotky

Kentaur Nic

HoMM6

Fyzický útok

15

Magické škody

-

Dostřel

100%

Fyzická odolnost

18%

Magická odolnost

21%

Pohyblivost

6

Život

70

Štěstí

7

Iniciativa

50

Morálka

7

Škody

14-16

Přírůstek

3

Zlato

495

HoMM6

2x2

Stejně jako harpyje jsou kentauři hybridem zvířat a lidí, které čarodějové ze Sedmi měst stvořili raku 512.

Kentauři jsou napůl lidé a napůl koně. Zprvu plnili podřadné )koly jako je nošení zpráv, tahání povozů a práce v dolech.

Manévr Bdělý průzkumník Živá              

 

Kentauří nájezdník - Vylepšený Vylepšený

HoMM6

Fyzický útok

17

Magické škody

-

Dostřel

100%

Fyzická odolnost

18%

Magická odolnost

23%

Pohyblivost

8

Život

80

Štěstí

7

Iniciativa

50

Morálka

7

Škody

14-18

Přírůstek

4

Zlato

625

HoMM6

2x2

Kentauří nájezdníci jsou odnoží kentaurů, kteří se zaměřili výhradně na umění boje.

Přísahali, že se již nikdy nestanou otroky. Podmínkou přijetí mezi nájezdníky je také povinnost zříci se možnosti uzavřít sňatek.

Mobilní střelec Manévr Bdělý průzkumník Živá            

6. Elitní jednotky

Jaguáří válečník Nic

HoMM6

Fyzický útok

19

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

19%

Magická odolnost

19%

Pohyblivost

7

Život

85

Štěstí

6

Iniciativa

50

Morálka

8

Škody

17-20

Přírůstek

3

Zlato

415

HoMM6

2x2

Mezi orky z Ostrovů Pao jsou jaguáří válečníci nejvyšší, nejsilnější a nejhorší.

Aby se ork stal jaguářím válečníkem, musí nejprve zabít šavlozubého jaguára, jednoho z nejhorších predátorů na ostrovech, a to holýma rukama.

Divoká zteč Válečná zuřivost Démonské pokolení Živá            

 

Panteří válečník - Vylepšený Vylepšený

HoMM6

Fyzický útok

20

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

23%

Magická odolnost

23%

Pohyblivost

7

Život

90

Štěstí

6

Iniciativa

55

Morálka

10

Škody

18-22

Přírůstek

5

Zlato

535

HoMM6

2x2

Orkové z Ostrovů Pao hovoří o legendární bytosti známé jako stínový panter, který má být větší než již tak úžasný jaguár pao.

Orkové, kterým se podaří tuto bestii skolit, si mohou začít říkat panteří válečníci. Jak už jejich označení odpovídá, jsou velmi vzácní a mocní.

Divoká zteč Válečná zuřivost Démonské pokolení Živá            

7. Šampión jednotky

Kyklop Nic

HoMM6

Fyzický útok

61

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

44%

Magická odolnost

42%

Pohyblivost

7

Život

330

Štěstí

7

Iniciativa

35

Morálka

7

Škody

57-65

Přírůstek

1, Krystal 1

Zlato

1685

HoMM6

2x2

Kyklopové jsou opakem goblinů. I oni jsou !odpadním" produktem experimentů čarodějů. Protože k jejich stvoření byla použita krev příliš silných démonů.
Úder Rozštěpení Démonské pokolení Ignorace bolesti Živá

 

Rozzuřený kyklop - Vylepšený Vylepšený

HoMM6

Fyzický útok

63

Magické škody

-

Dostřel

50%

Fyzická odolnost

44%

Magická odolnost

42%

Pohyblivost

7

Život

350

Štěstí

7

Iniciativa

40

Morálka

7

Škody

57-65

Přírůstek

1, Krystal 1

Zlato

2190

HoMM6

2x2

Přestože jsou kyklopové přirozeně klidní a až dětsky jednoduší, když jsou zranění (fyzicky nebo emocionálně), vzkypí v nich neuvěřitelná zuřivost, která pochází z jejich Chaosem poskvrněné krve. Díky tomu jsou nebezpeční všem, včetně svých spojenců.
Mocný úder Spalující zuřivost Rozštěpení Démonské pokolení Ignorace bolesti Živá