Heroes V - Jednotky - Svatyně

Azyl | Nekropole | Peklo | Svatyně | Tvrz | Boss | Neutrální

 

1. Řadové jednotky

Žraločí strážNic

HoMM6

Fyzický útok

4

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

11%

Magická odolnost

7%

Pohyblivost

4

Život

25

Štěstí

3

Iniciativa

30

Morálka

6

Škody

2-5

Přírůstek

8

Zlato

95

HoMM6

1x1

Roku 512 letopočtu Sedmého draka stvořili čarodějové ze Sedmi měst hybridy zvířat a lidí jako své strážce, služebníky a hračky. Jedná se dost možná o jeden z nejbizárnějších experimentů, který podnikl jeden čaroděj s bujnou představivostí. Spojení muže a žraloka mělo dát vzniknout nepřekonatelným námořním jednotkám.
Otevřená rána Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá

 

Wamizame - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

5

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

16%

Magická odolnost

7%

Pohyblivost

5

Život

31

Štěstí

3

Iniciativa

35

Morálka

6

Škody

3-7

Přírůstek

12

Zlato

140

HoMM6

1x1

Wanizame jsou žraločí válečníci, kteří prokázali své schopnosti a loajalitu nejen vůči nagským lordům, ale také vůči svým bratrům ve zbrani.

Tento titul je předáván zástupci obou skupin hluboko v oceánu, a tak rituál kromě jeho účastníků nemá šanci spatřit nikdo jiný.

Krvavá zuřivost Otevřená rána Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá

2. Řadové jednotky

Korálová kněžkaNic

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

4

Dostřel

100%

Fyzická odolnost

7%

Magická odolnost

11%

Pohyblivost

5

Život

18

Štěstí

5

Iniciativa

40

Morálka

7

Škody

3-5

Přírůstek

7

Zlato

110

HoMM6

1x1

Korálové kněžky zastávají ve společnosti Nagů role léčitelek a diplomatek. Patří mezi Korálové Nagy, nejmenší ze tří druhů Nagů, kteří žijí v lagunách a na pobřežích ostrovu v Nefritovém moří. Jejich šupiny jsou světlé a barevné a tváře téměř lidské.
Oči medúzy Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá  

 

Perlová kněžka - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

6

Dostřel

100%

Fyzická odolnost

9%

Magická odolnost

16%

Pohyblivost

5

Život

22

Štěstí

6

Iniciativa

45

Morálka

7

Škody

5-6

Přírůstek

11

Zlato

150

HoMM6

1x1

Perlové kněžky se naučily svůj hadí účes ovládat a vlastně jej používat jako zbraň. Mohou svým hadům přikázat, aby předvedli svůj čarovný tanec, který připomíná hlubokooceánské proudy. Tento tanec vzbudí ve všech nepřátelích pocit chladu a letargie.
Vlny obnovy Oči medúzy Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá

3. Řadové jednotky

KappaNic

HoMM6

Fyzický útok

4

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

14%

Magická odolnost

14%

Pohyblivost

4

Život

21

Štěstí

7

Iniciativa

50

Morálka

5

Škody

3-4

Přírůstek

8

Zlato

90

HoMM6

1x1

Kappové jsou často v žertu popisováni jako potomci ropuch a želv. Ve skutečnosti to jsou ale menší vodní duchové spjati s řekami a jezery, kteří jsou k materiálnímu světu připoutáni svou aliancí s nagskými kněžími.

Cestovatelé z cizích zemí si ze vzhledu a chování kappů dělají legraci, ale Nagové vědí své a nikdy bojové schopnosti těchto podivných bytostí nepodceňují.

Skok Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá

 

Kappa Shoya - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

5

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

14%

Magická odolnost

19%

Pohyblivost

4

Život

25

Štěstí

8

Iniciativa

55

Morálka

6

Škody

4-6

Přírůstek

13

Zlato

135

HoMM6

1x1

Shoyové jsou ctihodní kappové, kteří jsou spjati s nejposvátnějšími řekami a jezery. Vodu ze které čerpají sílu, neustále čistí. Tím v sobě shromažďují spirituální toxiny, které poté použijí jako zbraň proti nepřátelům.
Zdrcující skok Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá

4. Elitní jednotky

Duch prameneNic

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

11

Dostřel

-

Fyzická odolnost

28%

Magická odolnost

34%

Pohyblivost

5

Život

70

Štěstí

8

Iniciativa

45

Morálka

7

Škody

9-12

Přírůstek

4

Zlato

355

HoMM6

1x1

Duchové pramene jsou velkými vodními duchy spjatými s nejčistšími vodami. Jako takoví se nachází v pramenících a vodopádech poblíž žil nebo uzlů vodního draka.

Nagští kněží je často vyvolávají kvůli účasti na očistných rituálech, ale zapojují se i do bojů, při nichž se magicky spojují s ostatními válečníky a podporují je ze spirituálního a magického hlediska.

Duchovní spojení Zrcadlo bolesti Duchovní podoba Vodní úder Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá    

 

 

Mizu-Kami - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

11

Dostřel

-

Fyzická odolnost

29%

Magická odolnost

37%

Pohyblivost

5

Život

76

Štěstí

8

Iniciativa

50

Morálka

7

Škody

10-13

Přírůstek

6

Zlato

450

HoMM6

1x1

Mizi kami jsou duchové pramene, kteří se rozhodli přijmout Věčnou císařovnu za svou a přísahali, že ji budou chránit, jako by byla avatarem Shalassy.

Císařovna je někdy používá jako čestnou stráž svých ambasadorů a oblíbenců, ale většinou si je nechává v záloze pro nejsvětější nagské rituály. K nim patří nagské bojové soudy a očistná sebevražda známá jako "Polibek hlubin".

Duchovní sepjetí Záchranná membrána Zrcadlo bolesti Duchovní podoba Vodní úder Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá  

5. Elitní jednotky

Sněžná pannaNic

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

14

Dostřel

100%

Fyzická odolnost

25%

Magická odolnost

29%

Pohyblivost

6

Život

65

Štěstí

6

Iniciativa

40

Morálka

7

Škody

13-15

Přírůstek

3

Zlato

410

HoMM6

1x1

Sněžné panny jsou většími vodními duchy spojenými se zamrzlým aspektem vody (ledem a sněhem).

Po staletí žili s Nagy v harmonii v izolaci ve svých horských útočištích.

Mrazivý dotek Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá

 

Yuki-Onna - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

15

Dostřel

100%

Fyzická odolnost

26%

Magická odolnost

34%

Pohyblivost

6

Život

72

Štěstí

6

Iniciativa

40

Morálka

7

Škody

14-16

Přírůstek

4

Zlato

520

HoMM6

1x1

Yuki-onna jsou výše postavenými sněžnými pannami, které lze najít pouze na vrchlech největších ledovců. Říká se, že jsou dcerami Zimy samotné a vládnou silám ledu a sněhu stejně jako válečník vládne mečem.
Úlomky ledu Mrazivé pohlazení Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá        

6. Elitní jednotky

KenshiNic

HoMM6

Fyzický útok

19

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

29%

Magická odolnost

29%

Pohyblivost

5

Život

80

Štěstí

8

Iniciativa

45

Morálka

10

Škody

17-21

Přírůstek

3

Zlato

490

HoMM6

2x2

Tyto ctihodní a mocní válečníci patří mezi Hlubinné nagy (největší ze tří druhu Nagů) a odlišují se svými tmavými šupinami a tvářemi, které mají spíše tvar plaza než člověka. Přebývají v podmořských městech na dně Nefritového oceánu.
Připraveni k bitvě Výzva Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá

 

Kensei - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

20

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

34%

Magická odolnost

32%

Pohyblivost

5

Život

90

Štěstí

8

Iniciativa

50

Morálka

11

Škody

19-22

Přírůstek

5

Zlato

630

HoMM6

2x2

Někteří Hlubinní Nagové se narodí se čtyřmi pažemi. Ti jsou pak cvičeni v umění bojového stylu známého jako Čtyři vlny. Ten je uzpůsoben zvláštnostem jejich anatomie.

Jakmile prokáže dostatečné zvládnutí této techniky, dostane se jim uctivého označení kensei, (šermířský světec).

Připraveni k bitvě Čtyři vlny Výzva Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá

7. Šampión jednotky

KirinNic

HoMM6

Fyzický útok

55

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

49%

Magická odolnost

51%

Pohyblivost

6

Život

255

Štěstí

10

Iniciativa

60

Morálka

7

Škody

53-57

Přírůstek

2, Krystal1

Zlato

1405

HoMM6

2x2

Kirin je mocný vodní duch spjatý s nebeskými vodami ve všech jejich aspekterch (déšť, kroupy, mraky, mlha...). V nagské kultuře je znám jako nositel moudrosti a volitel lordů.

Říká se, že náčelník, který si do boje přivede kirina, je požehnán Shalassou a celá armáda pak benefituje z jeho nebeské aury.

Voda teče volně Mlžná pěšina Duchovní podoba Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá      

 

Posvátný kirin - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

57

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

51%

Magická odolnost

53%

Pohyblivost

6

Život

265

Štěstí

10

Iniciativa

55

Morálka

8

Škody

55-59

Přírůstek

3, Krystal1

Zlato

1830

HoMM6

2x2

 
Aura krupobití Voda teče volně Mlžná pěšina Duchovní podoba Odolnost vůči vodě Zranitelnost vzduchem Obojživelná Živá