Heroes VI - Jednotky - Nekropole

Azyl | Nekropole | Peklo | Svatyně | Tvrz | Boss | Neutrální

1. Řadové jednotky

KostlivecNic

HoMM6

Fyzický útok

4

Magické škody

-

Dostřel

50%

Fyzická odolnost

9%

Magická odolnost

7%

Pohyblivost

4

Život

18

Štěstí

5

Iniciativa

20

Morálka

0

Škody

3-5

Přírůstek

9

Zlato

85

HoMM6

1x1

Kostlivci jsou jen mrtvá hnijící těla rozpohybovaná vůlí nekromanta.

Díky kombinaci slepé loajality, netečnosti vůči hladu a žízni a chybějícímu pocitu strachu či pochybností jsou kostlivci skvělými služebníky.

Duté kosti Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Kostlivý oštěpař - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

5

Magické škody

-

Dostřel

50%

Fyzická odolnost

14%

Magická odolnost

11%

Pohyblivost

4

Život

23

Štěstí

6

Iniciativa

25

Morálka

0

Škody

4-7

Přírůstek

14

Zlato

125

HoMM6

1x1

Někteří kostlivci, které si nekromanté pečlivě vybírají, jsou obdařeni kouzelnými zbrojemi a zbraněmi, čímž se stávají něčím víc než pouhou potravou pro nepřátelské meče.

Tito nejlepší služebníci nesou oštěpy vybavené koulí ze zbytků hedvábí Namtaru, které jsou schopné po dopadu nepřítele uvěznit do sítě.

Duté kosti Zachvacující oštěpy Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

2. Řadové jednotky

GhůlNic

HoMM6

Fyzický útok

6

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

14%

Magická odolnost

5%

Pohyblivost

5

Život

25

Štěstí

6

Iniciativa

30

Morálka

0

Škody

5-7

Přírůstek

6

Zlato

120

HoMM6

1x1

Ghúůlové jsou zmučenými duchy mrtvých, kteří jsou díky magii připoutáni k neživým tělům a naplnění nenávistí vůči živým.

Mocní nekromanté je dokážou ovládat, ale jinak jsou divocí a velmi agresivní.

Transformace v ghúla je v Hreshi používaná jako nejvyšší trest a prostředek, jak duší navždy vyadit z koloběhu smrti a převtělení.

Mrtvé maso Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Hrobový ghůl - Vylepšený Vylepšený

HoMM6

Fyzický útok

7

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

18%

Magická odolnost

5%

Pohyblivost

5

Život

32

Štěstí

6

Iniciativa

35

Morálka

0

Škody

6-8

Přírůstek

9

Zlato

175

HoMM6

1x1

Hroboví ghúlové od svých pánů získali bojový výcvik.

Jsou ještě agresivnější a nebezpečnější než jejich divocí příbuzní.

Když si je nemrtví páni ze Sedmi měst přivádějí do boje, často je poutají k sobě jako válečné psy.

Mrtvé maso Nenávist vůči živému Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

3. Řadové jednotky

DuchNic

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

5

Dostřel

-

Fyzická odolnost

11%

Magická odolnost

14%

Pohyblivost

5, létání

Život

21

Štěstí

7

Iniciativa

30

Morálka

0

Škody

3-7

Přírůstek

6

Zlato

110

HoMM6

1x1

Když děti Dračích bohů zemřou, jejich duchové stoupají k měsíci, kde čekají na reinkarnaci dle Ashiny vůle.

Traumatické zážitky mohou nicméně vést ke vzniku ducha, který je svou silnou negativní emocí připoután k materiálnímu světu.

Kvílení z Podsvětí Nehmotný Duchovní podoba Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Spektra - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

6

Dostřel

-

Fyzická odolnost

14%

Magická odolnost

16%

Pohyblivost

5, létání

Život

27

Štěstí

7

Iniciativa

25

Morálka

0

Škody

5-7

Přírůstek

10

Zlato

160

HoMM6

1x1

Spektra vznikne tehdy, zemře-li duše opravdu pomalu a bolestivě.

Zranění spekter jsou neustále viditelná a citelná, kvůli čemuž musí nebohá duše svou agónii prožívat znovu a znovu.

Kvílení z Podsvětí Nemateriální Duchovní podoba Kvílení smrti Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

4. Elitní jednotky

LichNic

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

18

Dostřel

100%

Fyzická odolnost

25%

Magická odolnost

23%

Pohyblivost

4, létání

Život

65

Štěstí

6

Iniciativa

25

Morálka

0

Škody

16-19

Přírůstek

3

Zlato

420

HoMM6

1x1

Výše postavení nekromanté dosáhnou elixír prodlužující život, který je vyroben z jednu Namtaru, Ashinových posvátných pavoučích duchů. Tento elixír si pak musí přidávat do jídla.

Díky této kůře se z nich stávají Asakkusové či lichové. Jejích těla se vysuší, ale jsou osvobozena od všech smrtelných tužeb.

Vláda temnoty Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Arcilich - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

20

Dostřel

100%

Fyzická odolnost

29%

Magická odolnost

26%

Pohyblivost

4, létání

Život

72

Štěstí

7

Iniciativa

30

Morálka

0

Škody

18-22

Přírůstek

5

Zlato

525

HoMM6

1x1

Archilich obdrží svůj titul ve chvíli, kdy žije mnohem déle, než by mu jeho smrtelná skořápka za normálních okolností dovolila.

Přestože se zdá, že je tento přechod dobrovolný, tak není. Lich pocítí změnu ve chvíli, kdy nastane čas jeho přirozené smrti.

Vysátí život Vláda temnoty Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

5. Elitní jednotky

LamasuNic

HoMM6

Fyzický útok

15

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

28%

Magická odolnost

23%

Pohyblivost

5, létání

Život

80

Štěstí

7

Iniciativa

25

Morálka

0

Škody

14-16

Přírůstek

5

Zlato

350

HoMM6

2x2

Roku 512 letopočtu Sedmého draka stvořili čarodějové ze Sedmi měst hybridy zvířat a lidí jako své stráže, služebníky a hračky. Lamasu patří mezi mnoho jejich experimentů spadajících do této kategorie. Zrodily se z nepřirozeného spojení lidských zločinců a mantikor.
Hnilobná aura Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Shnilá Lamasu - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

16

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

31%

Magická odolnost

26%

Pohyblivost

5, létání

Život

80

Štěstí

7

Iniciativa

30

Morálka

0

Škody

14-18

Přírůstek

6

Zlato

445

HoMM6

2x2

Někteří parazité jsou imunní vůči vrozené nemoci, kterou lamasu šíří a se svým hostitelem si postupem času vybudují vzájemně prospěšný vztah. Parazité požírají vše, co lamasu zabije, nebo co zahyne v její přítomnosti, a výměnou pak lamasu může jejich roj použít jako zbraň.
Dech havěti Nákaza Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

6. Elitní jednotky

UpírNic

HoMM6

Fyzický útok

14

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

28%

Magická odolnost

31%

Pohyblivost

4

Život

80

Štěstí

9

Iniciativa

45

Morálka

0

Škody

13-14

Přírůstek

4

Zlato

360

HoMM6

1x1

Lichové, kteří získají dostatečnou moc, získají právo nechat se svěřit Pavoučí bohyní. Po své smrti se pak narodí jako Akhkharové, čili (upíři). Následovně podstoupí vyčerpávající rituál, ale získají u toho nové tělo oistěné od všech vad.
Upíří sevření Nedostatek času Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Upíří lord - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

15

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

37%

Magická odolnost

29%

Pohyblivost

5,teleport

Život

95

Štěstí

9

Iniciativa

50

Morálka

0

Škody

14-16

Přírůstek

7

Zlato

450

HoMM6

1x1

Když upír dosáhne naprosté nadvlády nad svými novými schopnostmi, začne mládnout a vypadá o rok mladší za každé století svého neživota.

V takové situaci je označován za upířího lorda a má právo zasednout v radě nekromantů.

Upíří sevření Nedostatek času Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

7. Šampión jednotky

Tkadlena osudu - Lidská formaNic

HoMM6

Fyzický útok

49

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

48%

Magická odolnost

46%

Pohyblivost

5

Život

280

Štěstí

6

Iniciativa

40

Morálka

0

Škody

47-52

Přírůstek

1, Krystal 1

Zlato

1695

HoMM6

2x2

 
Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí Bez emocí Dvojitá podoba Duchovní podoba Zhoubný pohled      

 

Tkadlena osudu - Pavoučí formaNic

HoMM6

Fyzický útok

59

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

39%

Magická odolnost

39%

Pohyblivost

5

Život

280

Štěstí

6

Iniciativa

45

Morálka

0

Škody

57-62

Přírůstek

1, Krystal 1

Zlato

1695

HoMM6

2x2

 
Dvojitá podoba Jedovatý dotek Duchovní podoba Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

7. Šampión jednotky

Snovačka osudu - Lidská forma - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

53

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

53%

Magická odolnost

49%

Pohyblivost

5

Život

300

Štěstí

6

Iniciativa

45

Morálka

0

Škody

51-56

Přírůstek

2, Krystal 2

Zlato

2190

HoMM6

2x2

 
Dvojitá podoba Tanec hniloby Zhoubný pohled Duchovní podoba Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Snovačka osudu - Pavoučí forma - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

62

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

43%

Magická odolnost

42%

Pohyblivost

5

Život

300

Štěstí

6

Iniciativa

45

Morálka

0

Škody

60-67

Přírůstek

2, Krystal 2

Zlato

2190

HoMM6

2x2

 
Dvojitá podoba Mrazivá pavučina Jedovatý dotek Duchovní podoba Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí