Heroes V - Kouzla - Magie temnoty - verze 1.5

Cestovní magie | Destruktivní magie
Magie světla | Magie temnoty | Magie přivolávání

1. úroveň

Slabost (Weakness)

Prokletí

Weakness

Cena: 4 Mana

Žádné
t = 50%
Základní t = 35%
Lepší t = 20%
Expertní t = 0%
Vybraná nepřátelská jednotka způsobuje v boji menší poškození. Dobu trvání určuje síla kouzla.
Maximální škody jsou sníženy podle vzorce min+t*(max-min), kde t záleží na úrovni ovládání magie temnoty. Při expertním ovládání jsou škody vždy rovné minimálním.
Mistr prokletí přidává kouzlo Hromadná slabost. Mana8
 

Zpomalení (Slow)

Prokletí

Slow

Cena: 4 Mana

Žádné
Iniciativa-25% iniciativa
Základní Iniciativa-30% iniciativa
Lepší Iniciativa-35% iniciativa
Expertní Iniciativa-40% iniciativa
Způsobuje, že se nepřátelská jednotka méně zapojí do boje.
Je snížena iniciativa.
Mistr mysli přidává kouzlo Hromadné zpomalení. Mana8

2. úroveň

Hniloba (Decay)

Prokletí

Decay

Cena: 6 Mana

Žádné
Iniciativa2 tahy
Základní Iniciativa3 tahy
Lepší Iniciativa4 tahy
Expertní Iniciativa5 tahy
Nakazí cílovou nepřátelskou jednotku morem, takže vždy, když se tato jednotka chystá k nějaké akci, utrpí určité poškození silou země. (Na nemrtvé, elementální a mechanické jednotky toto kouzlo nepůsobí.)
Škody hniloby jsou Škody32+8*Síla.
Trvání efektu závisí na úrovni ovládání magie temnoty.
Mistr bolesti přidává kouzlo Hromadná hniloba (oblast 4x4). Mana12
 

Zranitelnost (Vulnerability)

Prokletí

Vulnerability

Cena: 6 Mana

Žádné
Obrana-3 obrana
Základní Obrana-4 obrana
Lepší Obrana-5 obrana
Expertní Obrana-6 obrana
Zničí brnění dané skupiny jednotek a sníží tím její obranu. Kouzlo lze na jednu skupinu seslat opakovaně, ale obrana nikdy neklesne pod nulu.
Mistr bolesti přidává kouzlo Hromadná zranitelnost (oblast 4x4). Mana10

3. úroveň

Zmatení (Confusion)

Prokletí

Confusion

Cena: 9 Mana

Žádné
50%
Základní 70%
Lepší 90%
Expertní 100%
Způsobuje, že cílová skupina nepřátelských jednotek zapomene, co vlastně na bojišti pohledává.
Některé z postižených jednotek zapomenou využít útok na dálku nebo odvetný útok. (Toto kouzlo nefunguje na nemrtvých, elementálních a mechanických jednotkách).
Část cílové jednotky, která zapomíná jednat je závislá na úrovni ovládání magie temnoty.
Mistr mysli přidává kouzlo Hromadné zmatení. Mana14
 

Utrpení (Suffering)

Prokletí

Suffering

Cena: 5 Mana

Žádné
Útok-3 útok
Základní Útok-6 útok
Lepší Útok-9 útok
Expertní Útok-12 útok
Oslabí cílovou nepřátelskou jednotku tím, že sníží její útok.
Mistr prokletí přidává kouzlo Hromadné utrpení. Mana14

4. úroveň

Bojové šílenství (Frenzy)

Ovládání mysli

Frenzy

Cena: 15 Mana

Žádné
ŠkodySíla*1%
Základní ŠkodySíla*2%
Lepší ŠkodySíla*3%
Expertní ŠkodySíla*3%
Uvede danou skupinu jednotek do bojového šílenství. Šílenstvím stižená skupina považuje všechny ostatní jednotky a válečné stroje za své osobní nepřátele a útočí na nejbližší z nich s dvojnásobnou zuřivostí.
Škody (minimální a maximální) způsobené cílem jsou zvýšeny o Síla kouzel*3%. Jednotka je ovlivněna na jeden tah. Pokud je sesílatel expert v Magii temnoty, je účinek prodloužen na 2 tahy.
 

Slepota (Blindness)

Prokletí

Blindness

Cena: 10 Mana

Žádné
Iniciativa0.25*Síla
Základní Iniciativa0.25*Síla
Lepší Iniciativa0.25*Síla
Expertní Iniciativa0.25*Síla
Oslepí vybrané nepřátelské jednotky, takže se nemohou pohybovat, útočit ani používat schopnosti. Útokem na oslepenou jednotku se slepota ruší. Dobu trvání určuje síla kouzla. (Toto kouzlo nefunguje na nemrtvých, elementálních a mechanických jednotkách).
Cíl je oslepen na 0.25*Síla kouzel tahů. Při expertním ovládání nemůže cíl vrátit úder.

5. úroveň

Kletba podsvětí (Curse of the Netherworld)

Přímé škody

Curse of the Netherworld

Cena: 9 Mana

Žádné
Škody16+4*Síla
Základní Škody16+4*Síla
Lepší Škody16+4*Síla
Expertní Škody64+8*Síla
Způsobuje poškození všem tvorům na bojišti, kteří nepocházejí z pekla nebo nejsou nemrtvé.
Mistr bolesti přidává +4 k efektivní síle kouzel sesílatele.
 

Pán loutek (Puppet Master)

Ovládání mysli

Puppet Master

Cena: 18 Mana

Žádné
Iniciativa0.25*Síla
Základní Iniciativa0.25*Síla
Lepší Iniciativa0.25*Síla
Expertní Iniciativa0.25*Síla
Poskytuje hrdinovi dočasnou kontrolu nad vybranou nepřátelskou jednotkou. Jednotky nacházející se pod vlivem tohoto kouzla nemohou vracet úder. Kontrola bude zrušena, když hypnóza bude použita na jinou jednotku. (Toto kouzlo nefunguje na nemrtvých, elementálních a mechanických jednotkách).
Cílová jednotka zůstává pod kontrolou sesílatele na 0.25*Síla_kouzel tahů. Její iniciativa je znásobena o 0.03*Síla_kouzel během tohoto času. Jakékoliv škody, které jí budou uděleny způsobí ztrátu kontroly nad ní.