Heroes V - Jednotky - Akademie

1. Úroveň

Gremlin

Gremlin

Popis

Tato stvoření vznikla jako výsledek experimentů se zajatými skřety. Jsou chytřejší a poddajnější než jejich předkové a neobejde se bez nich žádná armáda mágů. Gremlini nejraději útočí zdálky svými primitivními střelnými zbraněmi, kterými na cíl metají hořící bomby. Tyto moždíře jsou tak pevné, že je gremlini při boji na blízko používají jako kovové kyje.

Atributy

Útok2

Obrana2

Škody1 - 2

Život5

Iniciativa7

Pohyblivost3

Mana0

Střely5

Gremlin

Zkušenost za zabití6

Síla63

Přírůstek20

Cena

Zlato22

Střelec

 

Mistr gremlin - Vylepšený

Master Gremlin

Popis

Gremlinové, kteří se nějak vyznamenali na bojišti, dostanou hodnost mistrů gremlinů. Také se naučí opravovat různé mechanismy (balisty, golemy, atd.).

Atributy

Útok3

Obrana2

Škody1 - 2

Život6

Iniciativa11

Pohyblivost5

Mana0

Střely7

Master Gremlin

Zkušenost za zabití12

Síla105

Přírůstek20

Cena

Zlato35

Střelec | Oprava

 

2. Úroveň

Kamenný chrlič

Stone Gargoyle

Popis

Chrliči jsou sochy létajících stvoření, které rozpohybovala magie. Mágové tyto bytosti respektují, neboť se dokáží z výšky snést na své nepřátele a mocně je udeřit kusem kamene. Kamenní chrliči jsou imunní vůči bleskovým kouzlům.

Atributy

Útok3

Obrana4

Škody1 - 1

Život15

Iniciativa9

Pohyblivost6

Mana0

Střely0

Stone Gargoyle

Zkušenost za zabití10

Síla113

Přírůstek14

Cena

Zlato45

Letec | Elementál | Zuřivost | Imunita vúči bleskům

 

Obsidiánový chrlič - Vylepšený

Obsidian Gargoyle

Popis

Materiál, z něhož jsou vzácnější a dražší obsidiánoví chrliči vyrobeni, je daleko odolnější. Díky němu jsou odolní vůči ohni, mrazu a bleskům.

Atributy

Útok3

Obrana5

Škody1 - 2

Život20

Iniciativa10

Pohyblivost7

Mana0

Střely0

Obsidian Gargoyle

Zkušenost za zabití18

Síla172

Přírůstek14

Cena

Zlato70

Letec | Elementál | Zuřivost | Imunita vúči bleskům | Imunita vúči ohni | Imunita vúči ledové magii

 

3. Úroveň

Železný golem

Iron Golem

Popis

Golemové jsou umělé bytosti, jimž vdechla život pradávná magie, aby se stali hlavní bitevní jednotkou ve Stříbrných městech. V každé ruce třímají dlouhý zahnutý meč a kov, z něhož jsou stvořeni, je jim přirozeným brněním. Železní golemové jsou odolní vůči zpomalovacím efektům (pomaleji už se stejně pohybovat nemohou) a dobře jsou chráněni i proti magii (všechna útočná kouzla na ně mají pouze poloviční účinek).

Atributy

Útok5

Obrana5

Škody3 - 5

Život18

Iniciativa7

Pohyblivost4

Mana0

Střely0

Iron Golem

Zkušenost za zabití21

Síla243

Přírůstek9

Cena

Zlato90

Mechanická | Imunita vúči zpomalení | 50% odolnost vůči magii

 

Ocelový golem - Vylepšený

Steel Golem

Popis

Oceloví golemové byli svými tvůrci pečlivě očarováni. Jsou téměř neteční vůči magii (magické útoky jim způsobují pouze čtvrtinové zranění). V boji jsou daleko nebezpečnější než jejich železní soukmenovci, neboť při napadení útok vždy okamžitě opětují.

Atributy

Útok6

Obrana6

Škody5 - 7

Život24

Iniciativa7

Pohyblivost4

Mana0

Střely0

Steel Golem

Zkušenost za zabití34

Síla357

Přírůstek9

Cena

Zlato130

Mechanická | Imunita vúči zpomalení | 75% odolnost vůči magii | Neomezený protiútok

 

4. Úroveň

Mág

Mage

Popis

Někteří mágové ze Stříbrných měst slouží i v armádě. V boji zblízka sice příliš neobstojí, jelikož jsou ozbrojeni pouze dýkou a nemají příslušný výcvik, tuto slabinu ale bohatě vyvažují silou svých kouzel. Jejich ohnivé střely z čiré magické energie zraňují každého, kdo se vyskytuje v jejich dráze (včetně spojenců). Také u sebe nosí svitky s dalšími kouzly.

Atributy

Útok10

Obrana10

Škody7 - 7

Život18

Iniciativa10

Pohyblivost4

Mana15

Střely3

Mage

Zkušenost za zabití36

Síla498

Přírůstek5

Cena

Zlato250

Střelec | Žádný střelecký postih | Kouzlí | Magický útok

 

Arcimág - Vylepšený

Archmage

Popis

Nejmocnější z bojových mágů mohou být povýšeni na arcimágy, čímž získají přístup k dalším zaklínadlům. Stačí je mít na bojišti a hrdinova kouzla budou o něco méně náročnější na manu.

Atributy

Útok10

Obrana10

Škody7 - 7

Život30

Iniciativa10

Pohyblivost4

Mana25

Střely4

Archmage

Zkušenost za zabití55

Síla687

Přírůstek5

Cena

Zlato340

Střelec | Žádný střelecký postih | Kouzlí | Magický útok | Proud energie

 

5. Úroveň

Džin

Djinn

Popis

Džinové jsou prastaré elementální bytosti, které čarodějové dokáží přivolat a magicky připoutat ke své osobě. Takový džin pak nemůže utéci a musí svého pána bránit, dokud v něm zbývá alespoň špetka životní energie. V bitvě jsou tyto jednotky velkým přínosem, ale protože jsou stvořeny z čiré magie, mohou se občas chovat poněkud nevypočitatelně. Nelze například předem říci, jaké kouzlo použijí proti nepříteli, ale alespoň je jisté, že se neobrátí proti svým spojencům.

Atributy

Útok13

Obrana12

Škody12 - 16

Život33

Iniciativa12

Pohyblivost7

Mana0

Střely0

Djinn

Zkušenost za zabití55

Síla839

Přírůstek3

Cena

Zlato480

Velká jednotka | Letec | Náhodně kouzlí

 

Džin sultán - Vylepšený

Djinn Sultan

Popis

Džinové sultáni mohou svými kouzly nejen ničit nepřátele, ale také posilovat spojence. Avšak podobně jako u normálních džinů ani u nich nelze předem říci, jaká kouzla zrovna použijí.

Atributy

Útok15

Obrana13

Škody16 - 22

Život40

Iniciativa12

Pohyblivost8

Mana0

Střely0

Djinn Sultan

Zkušenost za zabití80

Síla1126

Přírůstek3

Cena

Zlato700

Velká jednotka | Letec | Náhodně kouzlí

 

6. Úroveň

Rakšasa rani

Rakshasa Rani

Popis

Rakšasy jsou mstiví duchové z dávno zapomenutých věků, kteří v Ashanu přebývají již více než tisíc let. Jejich pomstychtivost zaujala čaroděje, kteří se s nimi setkali, a po mnoha počátečních neúspěších se je naučili vyvolávat a ovládat. Mág, za něhož se na bojišti bije rakšasa rani, má vítězství téměř v kapse - toto stvoření se lví hlavou a krutě ostrými meči totiž vzbuzuje na bojišti takovou hrůzu, že nepřátelé nedokáží jeho útoky nijak opětovat.

Atributy

Útok25

Obrana20

Škody15 - 23

Život120

Iniciativa9

Pohyblivost5

Mana0

Střely0

Rakshasa Rani

Zkušenost za zabití120

Síla2108

Přírůstek2

 

Cea

Zlato1400

Velká jednotka | Žádná odveta

 

Rakšasa raja - Vylepšený

Rakshasa Raja

Popis

Rakšasa raja je stejně nebezpečným nepřítelem jako rakšasa rani, navíc se ale v případě potřeby dokáže bleskurychle pohybovat.

Atributy

Útok25

Obrana20

Škody23 - 30

Život140

Iniciativa8

Pohyblivost6

Mana0

Střely0

Rakshasa Raja

Zkušenost za zabití160

Síla2535

Přírůstek2

Cena

Zlato1770

Velká jednotka | Žádná odveta | Úprk

 

7. Úroveň

Kolos

Colossus

Popis

Kolosové jsou nejmocnějšími jednotkami, jaké mohou čarodějové postavit nebo přivolat. Na jejich stvoření musí mág vynaložit spoustu mystické energie, neboť stojí na hranici živých a zkonstruovaných bytostí. Každý z nich v sobě také nese myšlenku, jakousi pseudoduši, kterou mu jeho stvořitel dává. Díky tomu je jejich vůle tak pevná, že na ně nepůsobí žádná mysl ovlivňující magie - čaroději budou věrní za každých okolností. Tyto jednotky nenosí zbraně - nepřátele nablízko drtí svými obrovskými pěstmi.

Atributy

Útok27

Obrana27

Škody40 - 70

Život175

Iniciativa10

Pohyblivost6

Mana0

Střely0

Colossus

Zkušenost za zabití242

Síla4822

Přírůstek1

Cena

Zlato3500

Drahokam1

Velká jednotka | Imunita vůči ovládání mysli

 

Titán - Vylepšený

Titan

Popis

Titáni jsou největším úspěchem, o jakém sní každý čaroděj. Podobně jako kolosové dokáží holýma rukama rozdávat smrtící rány a mysl ovládající magie na ně nijak nepůsobí. Navíc mohou vrhat blesky, jimiž nepřátele zasáhnou i na velkou vzdálenost.

Atributy

Útok30

Obrana30

Škody40 - 70

Život190

Iniciativa10

Pohyblivost6

Mana0

Střely5

Titan

Zkušenost za zabití290

Síla6095

Přírůstek1

Cena

Zlato4700

Drahokam2

Velká jednotka | Imunita vůči ovládání mysli | Střelec | Žádný postih při útoku zblízka | Přivolání blesku