Heroes V: Tribes of the East - Hrdinové - Nekropole Tribes of the East

Hrdinové -> Tvrz | Pevnost | Azyl | Hvozd | Kobka | Nekropole
Specializace hrdinů -> Tvrz | Azyl | Nekropole

 

Hrdinové Kampaně

Arantir (Hrdina z kampaní)

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Vládci Hereshe jsou bezcitná, krutá a fanatická skupina. Získat si v jejich hierarchii místo není jen otázkou talentu, ale i neúnavného odhodlání v naplnění plánu jejich boha - což je pavoučí aspekt samotné Ashy. Arantirovi se opravdu podařilo dostat hodně vysoko, je počítán mezi ty nejlepší, co mezi nimi žili - nebo nežili. Jeho horlivost ve víře, uctívání bohyně a zápal při ničení jejích démonických nepřátel z něj dělají úctyhodného velitele.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní nekromancie

Unikátní schopnost nekromanta. Umožňuje oživit 20 % padlých živých nepřátelských jednotek a zařadit je do své armády (omezený počet jednotek lze týdně zvyšovat). Ovlivňuje počet bodů temné energie.

HoMM5

Základní magie přivolání

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie přivolávání a celkově zvyšuje účinnost magie přivolávání.

HoMM5

Základní magie temnoty

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty.

Specializace

HoMM5

Avatar smrti

Hrdina dokáže vyvolat záhadné stvoření, které se potom na bojišti bije po jeho boku. Síla této bytosti závisí na úrovni hrdiny. Pokud tato jednotka zemře, hrdina přijde o veškerou manu.

Kouzla

  HoMM5
Zpomalení
HoMM5
Oživení mrtvých

» Arantir je hlavní hrdina 1. kampaně ToE (Ashina vůle).

 

Ornella (Hrdina z kampaní)

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Ornella byla kdysi okouzlující a smyslná vévodkyně Gryfí říše, ale její zvědavé koketování s nekromanty vyústilo v nezvratnou změnu. Tato žena kdysi plná života teď přestoupila na druhý břeh existence. Pod přísnýma Arantirovýma očima musí dokázat, že je hodná jeho přízně, pomoci mu ve válce s démony a odhalit schopnosti a omezení svého nového bytí.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní nekromancie

Unikátní schopnost nekromanta. Umožňuje oživit 20 % padlých živých nepřátelských jednotek a zařadit je do své armády (omezený počet jednotek lze týdně zvyšovat). Ovlivňuje počet bodů temné energie.

HoMM5

Základní magie temnoty

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty.

HoMM5

Padlý rytíř

Díky tomu, že zasvětil svůj život studiu všech tajů magie temnot, se rytíř stává vyvržencem vlastní společnosti. Jednotky, kterým rytíř velí, utrpí postih -1 na morálku, ale všechna kouzla magie temnot, která sešle, jsou nyní silnější (tato zaklínadla se sesílají s účinností odpovídající síle kouzel +5).

Specializace

HoMM5

Upíří princezna

Všichni upíři a páni upírů v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.

Kouzla

    HoMM5
Oživení mrtvých

» Ornella se objevuje jako nekromant ve 3. (Probuzení býka) a 5. misi (Srdce temnoty) 1. kampaně ToE.