Heroes V - Hrdinové - Peklo

Hrdinové -> Akademie | Azyl | Hvozd | Kobka | Nekropole | Peklo
Specializace hrdinů -> Akademie | Azyl | Hvozd | Kobka | Nekropole | Peklo

 

Hrdinové Kampaně

V kampaních se také setkáte s:
» Gamor: má stejnou tvář jako Alastor a stejné speciality a dovednosti jako Grok.

Agrael (Hrdina z kampaní)

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Agrael si rychle proklestil cestu vzhůru mezi kultisty, aby se stal věrnou pravou rukou Vládce démonů. Ti, kdož ho pomlouvají, poukazují na jeho přílišnou ctižádost a krutost, ale právě díky své agresivitě je Agrael v boji uznávaným a obávaným vůdcem. Jakmile se objeví dobrá příležitost, zaútočí, a pokud by výsledek stál za to, nebojí se ani zariskovat.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní útok

Zvyšuje o 5 % poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka.

HoMM5

Bojové šílenství

Minimální a maximální poškození působované všemi tvory pod velením hrdiny se zvyšuje o 1. Účinné zejména pro armády jednotek na nízké úrovni.

Specializace

HoMM5

Aura rychlosti

Iniciativa všech jednotek v hrdinově armádě je za každou úroveň hrdiny zvýšena o 1%.

Kouzla

    HoMM5
Spravedlivá moc

» Agrael je hlavní hrdina 2. kampaně H5 (Kultista) a scénáře pro jednoho hráče (Agraelova zkouška). Také je hlavní nepřátelský hrdina v 5. misi 1. kampaně H5 (Králův pád).

 

Biara (Hrdina z kampaní)

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Biara je sukuba legendárních schopností, pravděpodobně nejnebezpečnější zbraní v arzenálu Vládce démonů. S rozsáhlými přirozenými dary rozšířenými o téměř masochistickou cílevědomost je její talent pro svádění, vraždění a infiltraci nesrovnatelný v celém Sheoghu. Avšak když to jde ztuha, obrátí se na Biaru i samotný Kha-Beleth.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní štěstí

Zvyšuje štěstí všech tvorů v armádě hrdiny o 1.

HoMM5

Odolnost vůči magii

U všech jednotek v hrdinově armádě o 15 % zvyšuje odolnost vůči magii. S mnohem větší pravděpodobností se tak vyhnou účinkům nepřátelských kouzel.

Specializace

HoMM5

Strážce brány

Čas brány všech jednotek pod hrdinovým velením je snížen o 1% za každou úroveň hrdiny.

» Biara je nepřátelský hrdina v kampaních H5 (C5M1, C5M4 a C6M5) a poslední nepřátelský hrdina ve 4. misi 3. kampaně ToE (Okázalý odchod).

 

Guarg (Hrdina z kampaní)

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Někteří stateční muži, kteří jsou nyní mrtví, říkávali, že Guarg (není úplný démon). Kdo mu pohlédne do očí s roztaženými panenkami o tom může přemýšlet, ale radši by to neměl říkat nahlas, neboť Guarg krutě trestá ty, kdo by se opovážili zbavit jeho magické moci.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní magie temnoty

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty.

HoMM5

Mistr mysli

Kouzla (Zpomalení) a (Zmatení) mají hromadné účinky, ale cena za jejich seslání se zdvojnásobuje. Pro vyčarování těchto kouzel spotřebuje hrdina pouze polovinu své aktuální iniciativy.

Specializace

HoMM5

Ničitel myslí

Kouzla Prokletí a Zmatení navíc snižují manu svého cíle, a to o jeden bod za každou hrdinovu úroveň

Kouzla

    HoMM5
Zmatení

 

Veyer (Hrdina z kampaní)

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Když se Veyer stal svědkem masakru krále Alexeje a jeho věrných rytířů, napadlo jej, že klíčem k vítězství je taktika přečíslení nepřítele. Výsledkem mnoha let jeho výzkumů pekelných bran je, že vyvolaní vojáci dorazí na bojiště daleko rychleji než jednotky ostatních pánů démonů.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní obrana

Snižuje o 10 % poškození, které tvé jednotky utrpí v boji zblízka.

HoMM5

Ochrana

Snižuje o 15% poškození, které tvé jednotky utrpí při magických útocích.

Specializace

HoMM5

Lamač kouzel

Všechny jednotky v hrdinově armádě získají 5% odolnost vůči magii a další 1% za každou úroveň hrdiny.

Kouzla

  HoMM5
Stan první pomoci
HoMM5
Pěst hněvu

» Veyer je nepřátelský hrdina v kampaních H5 (C2M2 a C4M5). Můžete za něj hrát i ve scénáři pro jednoho hráče v HoF (Hledání moci).

 

Vládce démonů (Hrdina z kampaní)

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

 

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní útok

Zvyšuje o 5 % poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka.

HoMM5

Bojové šílenství

Minimální a maximální poškození působované všemi tvory pod velením hrdiny se zvyšuje o 1. Účinné zejména pro armády jednotek na nízké úrovni.

Specializace

HoMM5

Aura rychlosti

Iniciativa všech jednotek v hrdinově armádě je za každou úroveň hrdiny zvýšena o 1%.

» Kha-Beleth je poslední nepřátelský hrdina v 5. misi 6. kampaně H5 (Zehirova naděje).

 

Hrdinové

Alastor

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Alastor již v útlém věku prokazoval své schopnosti v ovládání mysli druhých tak, že jeho dětští nepřátelé nevysvětlitelně vcházeli do lávových polí. Vládce byl tak nadšen jeho talentem, že mu dovolil studovat umění psychické nadvlády pod vedením nejlepších mistrů Sheoghu a později v nejrůznějších zemích Ashanu. Mnohokrát přešli vojáci fascinováni jeho pohledem na stranu démonů.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní kouzelnictví

Zvyšuje rychlost kouzlení hrdiny při boji. Interval mezi dvěma po sobě jdoucími kouzly se snižuje o 10 %.

HoMM5

Regenerace many

Zdvojnásobuje regeneraci many.

Specializace

HoMM5

Ničitel myslí

Kouzla Prokletí a Zmatení navíc snižují manu svého cíle, a to o jeden bod za každou hrdinovu úroveň.

Kouzla

    HoMM5
Zmatení

 

Deleb

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Démonka Deleb dostala spolu s několika dalšími generály úkol obměnit vybavení Kha-Belethova žaláře tak, aby mu lépe vyhovovalo. Tato démonka dokonale zná všechny své stroje a vyzná se v nich. Mezi pomlouvači má přezdívku (Masomlýnek). Deleb věří spíše svým válečným strojům než nestálým vojákům démonů, jejichž věrnost závisí na rovnováze mezi strachem o vlastní život a strachem z mučení.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní válečné stroje

Zvyšuje celkovou účinnost válečných strojů. Zvyšuje útok a obranu balist, a také jimi způsobené poškození. Zvyšuje poškození způsobené katapultem a zajišťuje mu pravděpodobnost zásahu 30 %. Stan první pomoci získává zvýšenou schopnost léčit. Vozík se střelivem získává schopnost zvyšovat o 1 útok na dálku bojujících jednotek v armádě hrdiny.

Specializace

HoMM5

Železná panna

Střely balisty pod hrdinovým velením mají účinky ohnivých koulí. Jejich účinnost se s každými pěti úrovněmi hrdiny zvyšuje o 1.

Kouzla

  HoMM5
Vozík se střelivem
HoMM5
Balista

 

Grawl

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Kamkoliv se Grawl hne, doprovází ho smečka vyjících slintajících pekelných psů. Tyto bestie jsou jediné, oč se Grawl alespoň trochu stará, chrání je, jako by to byla jeho vlastní rodina. Někteří se posmívají, že to doopravdy jeho příbuzní jsou, ale dělají to potají, neboť každý, kdo Grawla napadne nebo jej urazí, je okamžitě roztrhán ostrými tesáky jeho věrných kerberů.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Lepší destruktivní magie

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze čtvrtého kruhu destruktivní magie a celkově zvyšuje účinnost destruktivní magie.

Specializace

HoMM5

Pán psů

Všichni pekelní psi a kerberové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.

 

Grok

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Za Grokovým rychlým povýšením na Vládcově dvoře nestála jeho inteligence, ale dvě jiné věci: jeho vrozená nezdolnost a Vládcova láska ke krveprolití. Grok je strůjcem krvavých zábav Vládce, kdy pro jeho kratochvíli masakruje nejrůznější stvoření na tisíc a jeden způsob. Vládce ví, že pokud je třeba něco rychle vykonat, nejlépe úkol splní poslušný a brutální Grok.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní logistika

Zvyšuje rychlost pohybu hrdiny po zemi o 10%.

HoMM5

Hledání cest

Snižuje postih za přesun v nerovném terénu o 50%.

Specializace

HoMM5

Běžec

Pohybové body hrdiny jsou zvýšeny o 5% + 1% za každou jeho úroveň. Cena kouzla teleport je o polovinu snížena.

Kouzla

    HoMM5
Teleportace

 

Jezebeth

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

ezebeth je po právu hrdá na to, že se dokázala vypracovat v démoní hierarchii tak vysoko právě díky své úžasné schopnosti svádět. Všechny ctižádostivé sukuby, které ji fanaticky následují, ji považují za svůj zářný vzor a při vraždění a svádění ve jménu Vládce se jí snaží za každou cenu vyrovnat.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní kouzelnictví

Zvyšuje rychlost kouzlení hrdiny při boji. Interval mezi dvěma po sobě jdoucími kouzly se snižuje o 10 %.

HoMM5

Magický vhled

Umožňuje hrdinovi učit se magická kouzla třetího kruhu bez ohledu na pokročilost v dané škole magie.

Specializace

HoMM5

Pokušitelka

Všechny sukuby a paní sukub v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.

Kouzla

    HoMM5
Stan první pomoci

» Jezebeth je hlavní hrdina scénáře pro jednoho hráče v H5 (Sokolův poslední let).

 

Marbas

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Marbas, jenž je již mnoho let tvrdým vůdcem kultu démonů ve Stříbrných městech, do hloubky prostudoval vědění odpadlých mágů, jimž vládne a kteří jej nenávidí. Učil se částečně ze zvědavosti a také v zájmu sebe sama. V případě, že by se jeho poddaní obrátili proti němu, dokáže se ubránit. Ve schopnosti ustát magické útoky se mu vyrovná jedině samotný Vládce démonů.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní obrana

Snižuje o 10 % poškození, které tvé jednotky utrpí v boji zblízka.

HoMM5

Ochrana

Snižuje o 15% poškození, které tvé jednotky utrpí při magických útocích.

Specializace

HoMM5

Lamač kouzel

Všechny jednotky v hrdinově armádě získají 5% odolnost vůči magii a další 1% za každou úroveň hrdiny.

 

Nebiros

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Nebiros strávil v bitvách více času než jakákoliv jiná bytost z Sheoghu. Nebiros ale spíše než na tisíce hodin prožitého krveprolití spoléhá na své neskutečné štěstí a nepředvídatelnost. Poražení nepřátelé si stěžují, že na jeho straně stojí síly samotného chaosu, které mu zaručují náklonnost fortuny. Což je docela možné, uvážíme-li, že se vypracoval z nejposlednějšího otroka na jednoho z největších mocnářů Sheoghu.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní útok

Zvyšuje o 5 % poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka.

HoMM5

Taktika

Zvyšuje oblast, ve které může hrdina před bojem své jednotky rozmístit.

Specializace

HoMM5

Vyvolený chaosu

Štěstí všech hrdinových jednotek je zvýšeno o 1. Nepřátelský hrdina navíc nemůže použít svou schopnost taktiky.

 

Nymus

HoMM5

Životopis

Vlastnosti

Když se Nymus stal svědkem masakru krále Alexeje a jeho věrných rytířů, napadlo jej, že klíčem k vítězství je taktika přečíslení nepřítele. Výsledkem mnoha let jeho výzkumů pekelných bran je, že vyvolaní vojáci dorazí na bojiště daleko rychleji než jednotky ostatních pánů démonů.

Útok0

Obrana1

Síla kouzel3

Vědomosti1

Dovednosti a schopnosti

HoMM5

Základní brána

Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí.

HoMM5

Základní štěstí

Zvyšuje štěstí všech tvorů v armádě hrdiny o 1.

HoMM5

Odolnost vůči magii

U všech jednotek v hrdinově armádě o 15 % zvyšuje odolnost vůči magii. S mnohem větší pravděpodobností se tak vyhnou účinkům nepřátelských kouzel.

Specializace

HoMM5

Strážce brány

Čas brány všech jednotek pod hrdinovým velením je snížen o 1% za každou úroveň hrdiny.