Heroes V - Dovednosti - Útok

Destruktivní Magie | Kouzelnictví | Logistika
Magie Přivolávání | Magie Světla | Magie Temnoty | Obrana
Osvícení | Štěstí | Útok | Válečné Stroje | Vedení | Schopnosti jednotek

 

 

Základní útok

HoMM5

Zvyšuje o 5% poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka.

 

Lepší útok

HoMM5

Zvyšuje o 10% poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka.

 

Expertní útok

HoMM5

Zvyšuje o 15% poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka.

 

Schopnosti

Bojové šílenství

HoMM5

Minimální a maximální poškození způsobované všemi tvory pod velením hrdiny se zvyšuje o 1. Účinné zejména pro armády jednotek na nízké úrovni.

 

Hněv přírody

HoMM5

Všichni tvorové z hvozdu v armádě hraničáře získávají +1 k maximálnímu poškození.

  • Hraničář: požaduje Bojové šílenství (Útok)

 

Chladná ocel 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Hrdina vylepšuje zbraně všech jednotek ve své armádě: dodává jim navíc mrazivou sílu (očarování se týká i jiných jednotek než nemrtvých).

  • Čaroděj: požaduje Planoucí šípy (Útok), Znamení čaroděje (Řemeslo)
  • Nekromant: požaduje Bojové šílenství (Útok)
  • » Čaroděj: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Hraničář: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Nekromant: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Pán démonů: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Runový mág: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Rytíř: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Warlock: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)

Cíl obdrží další elementární škody vodou odpovídající 10% původních škod.

 

Lukostřelba

HoMM5

Zvyšuje o 20% poškození, které tvé jednotky způsobují v boji na dálku.

 

Mocné zrychlení 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Hrdina získá kouzlo (hromadné zrychlení) za normální cenu.

Nekromant: požaduje Chladná ocel (Útok), Věčné otroctví (Nekromancie)

  • Pán démonů: požaduje Mučivý úder (Útok)
  • Rytíř: požaduje Odplata (Útok), Oslabující úder (Magie Temnoty), Poslední vzepětí (Obrana)
  • Warlock: požaduje Taktika (Útok)
  • » Čaroděj: požaduje Bojové šílenství (Útok)
    » Hraničář: požaduje Bojové šílenství (Útok)
    » Nekromant: požaduje Bojové šílenství (Útok)
    » Pán démonů: požaduje Bojové šílenství (Útok)
    » Runový mág: požaduje Bojové šílenství (Útok)
    » Rytíř: požaduje Bojové šílenství (Útok)
    » Warlock: požaduje Bojové šílenství (Útok)

Zrychlení je sesláno na Lepší úrovni ovládání (+30 % iniciativa), dokud se hrdina nestane expertem v Magii světla (pak +40% iniciativa).

 

Mučivý úder 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Mučivý úder zlepšuje schopnost znamení prokletých. Pokud je pán démonů sešle, se 40% pravděpodobností způsobí cíli dvojnásobné poškození.

  • Pán démonů: požaduje Bojové šílenství (Útok), Znamení prokletých (Brána)
  • » Barbar: požaduje Omračující úder (Útok)
    » Pán démonů: požaduje Znamení prokletých (Brána)

 

Odplata 2.1 Hammers of Fade 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Jednotky pod vedením hrdiny způsobují více poškození v závislosti na stavu své morálky.

  • » Runový mág: požaduje Útočná formace (Útok), Vymítání (Magie Přivolávání), Empatie (Vedení)
  • Rytíř: požaduje Expertní výcvik (Výcvik)
  • Warlock: požaduje Zesílená kouzla (Řetězy elementů), Mocné zrychlení (Útok)
  • » Čaroděj: požaduje Bojové šílenství (Útok), Uznání neživého (Vedení), Zničení artefaktu (Řemeslo)
    » Barbar: požaduje Bojové šílenství (Útok), Radost z bitvy (Vedení)
    » Hraničář: požaduje Bojové šílenství (Útok), Velitel bitvy (Vedení), Déšť šípů (Mstitel)
    » Runový mág: požaduje Útočná formace (Útok), Runové souznění (Vedení)
    » Rytíř: požaduje Bojové šílenství (Útok), Expertní výcvik (Výcvik)
    » Warlock: požaduje Bojové šílenství (Útok), Aura rychlosti (Vedení), Rituál temnoty (Řetězy elementů)

Škody jsou zvyšovány o 5 % za každý bod morálky větší než 0 (negativní morálka se nepočítá).

 

Omračující úder Tribes of the East

HoMM5

Každý standardní útok hrdiny odsune cíl na liště iniciativy trochu dozadu.

  • » Barbar: požaduje Bojové šílenství (Útok), Mocná rána (Krvavá zuřivost)

ATB hodnota cíle je snížena o 0.1.

 

Planoucí šípy 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Balista pod velením hrdiny anuluje obranu nepřítele a způsobuje další elementální poškození ohněm. Zničená balista se po skončení bitva hrdinovi vrátí.

  • Čaroděj: požaduje Lukostřelba (Útok)
  • Hraničář: požaduje Ostrostřelba (Mstitel), Hněv přírody (Útok)
    » Barbar: požaduje Lukostřelba (Útok)
    » Hraničář: požaduje Lukostřelba (Útok)
    » Nekromant: požaduje Lukostřelba (Útok)
    » Pán démonů: požaduje Bojové šílenství (Útok), Pekelný oheň (Brána), Mučivý úder (Útok)
    » Runový mág: požaduje Lukostřelba (Útok)
    » Rytíř: požaduje Lukostřelba (Útok)
    » Warlock: požaduje Lukostřelba (Útok)

Další elementární škody ohněm jsou 50. Obrana cíle je pro střely balisty snížena na nulu.

 

Taktika

HoMM5

Zvyšuje oblast, ve které může hrdina před bojem své jednotky rozmístit.

Třetí řádek na bojišti je nyní možno využít k rozmístění jednotek. Pokud má nepřátelský hrdina také Taktiku, její efekt je zrušen u obou.

 

Útočná formace Hammers of Fade

HoMM5

Útok trpasličích jednotek v hrdinově armádě se zvyšuje, stojí-li na bojišti blízko sebe.

  • » Runový mág: požaduje Taktika (Útok)