Heroes V - Unikátní dovednosti - Mstitel (Hraničář)

Brána (Pán démonů) | Mstitel (Hraničář)
Nekromancie (Nekromant) | Řemeslo (Čaroděj)
Řetězy elementů (Warlock) | Výcvik (Rytíř)

 

 

Základní mstitel

HoMM5

Unikátní schopnost hraničáře. Umožňuje hraničáři vybrat si jednoho úhlavního nepřítele pro cech mstitelů v každém městě ve hvozdu. Všechny jednotky hraničáře budou mít šanci 40%, že tomuto protivníkovi uštědří kritický zásah a tím mu způsobí dvojnásobné poškození. Než si vybere úhlavního nepřítele, musí hraničář zabít dvě plné skupiny těchto jednotek.

 

Lepší mstitel

HoMM5

Unikátní schopnost hraničáře. Umožňuje hraničáři vybrat si dva úhlavní nepřátele pro cech mstitelů v každém městě ve hvozdu. Všechny jednotky hraničáře budou mít šanci 40%, že těmto jednotkám uštědří kritický zásah a tím jim způsobí dvojnásobné poškození. Než si hraničář vybere jednotku za úhlavního nepřítele, musí zabít dvě plné skupiny těchto bytostí.

 

Expertní mstitel

HoMM5

Unikátní schopnost hraničáře. Umožňuje hraničáři vybrat si tři úhlavní nepřátele pro cech mstitelů v každém městě ve hvozdu. Všechny jednotky hraničáře budou mít šanci 40%, že těmto jednotkám uštědří kritický zásah a tím jim způsobí dvojnásobné poškození. Než si hraničář vybere jednotku za úhlavního nepřítele, musí zabít dvě plné skupiny těchto bytostí.

 

Dokonalý mstitel

HoMM5

Unikátní schopnost hraničáře. Umožňuje hraničáři vybrat si čtyři úhlavní nepřátele pro cech mstitelů v každém městě ve hvozdu. Všechny jednotky hraničáře budou mít šanci 40%, že těmto jednotkám uštědří kritický zásah a tím jim způsobí dvojnásobné poškození. Než si hraničář vybere jednotku za úhlavního nepřítele, musí zabít dvě plné skupiny těchto bytostí.

 

Schopnosti

Déšť šípů

HoMM5

Dává hraničáři možnost zaútočit na všechny nepřátelské jednotky, které má na seznamu úhlavních nepřátel.

Způsobené škody jsou stejné jako normální poškození hrdinou s +3 bonusem za úroveň hrdiny.

 

Očarování šípu

HoMM5

Umožňuje hraničáři vylepšit své šípy útočnými kouzly nebo kletbami. Jeho útoky (včetně zvláštní schopnosti (déšť šípů)) budou nepřátelské jednotky nejen zraňovat, ale také na ně ihned sešlou přiřazené kouzlo, přičemž hraničářovi čerpají manu. Očarování šípu trvá do konce bitvy nebo dokud hrdina nepřijde o všechnu manu.

Současně může být očarováno pouze jedno kouzlo. Na vybrání očarovaného kouzla hraničář spotřebuje pouze polovinu tahu.

 

Ostrostřelba

HoMM5

Zvyšuje újmu, kterou hraničář na bojišti působí útočícím nepřátelům. U jednotek, které má na seznamu úhlavních nepřátel, se uplatní kritický útok, poškození se zdvojnásobuje a vždy je zabito alespoň jedno stvoření.

Způsobené škody jsou stejné jako normální poškození hrdinou s +3 bonusem za úroveň hrdiny.

 

Přirozené štěstí 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Jednotky v armádě hrdiny mají vždy štěstí při hodu na útok.

  • Hraničář: požaduje Planoucí šípy (Útok), Prokletí mrtvého muže (Štěstí), Držet pozice (Obrana)
  • » Hraničář: požaduje Elfí štěstí (Štěstí), Známý terén (Logistika), Čirá mana (Magie Světla)