Heroes V - Dovednosti - Magie Temnoty

Destruktivní Magie | Kouzelnictví | Logistika
Magie Přivolávání | Magie Světla | Magie Temnoty | Obrana
Osvícení | Štěstí | Útok | Válečné Stroje | Vedení | Schopnosti jednotek

 

 

Základní magie temnoty

HoMM5

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty.

 

Lepší magie temnoty

HoMM5

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze čtvrtého kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty.

 

Expertní magie temnoty

HoMM5

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům z pátého kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty.

 

Schopnosti

Mistr bolesti

HoMM5

Kouzla (Hniloba) a (Zranitelnost) mají hromadné účinky, ale cena za jejich seslání se zdvojnásobuje. Pro vyčarování těchto kouzel spotřebuje hrdina pouze polovinu své aktuální iniciativy. Přidává +4 k síle kouzla Nesvaté slovo.

 

Mistr mysli

HoMM5

Kouzla (Zpomalení) a (Zmatení) mají hromadné účinky, ale cena za jejich seslání se zdvojnásobuje. Pro vyčarování těchto kouzel spotřebuje hrdina pouze polovinu své aktuální iniciativy.

 

Mistr prokletí

HoMM5

Kouzla (Slabost) a (Utrpení) mají hromadné účinky, ale cena za jejich seslání se zdvojnásobuje. Pro seslání těchto kouzel spotřebuje hrdina pouze polovinu své aktuální iniciativy.

 

Nečistá půda 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Hrdina vzývá přírodní síly, aby ovlivnily jednotky útočící zblízka. Kdykoli se nepřátelská jednotka pohne, utrpí určité poškození. Míra poškození závisí na úrovni hrdiny.

  • Hraničář: požaduje Mistr bolesti (Magie Temnoty)
  • Nekromant: požaduje Odhalení temnot (Osvícení)
  • » Čaroděj: požaduje Mistr bolesti (Magie Temnoty)
    » Nekromant: požaduje Mistr bolesti (Magie Temnoty)
    » Pán démonů: požaduje Mistr bolesti (Magie Temnoty), Oslabující úder (Magie Temnoty)
    » Runový mág: požaduje Mistr bolesti (Magie Temnoty)
    » Rytíř: požaduje Mistr bolesti (Magie Temnoty)
    » Warlock: požaduje Mistr bolesti (Magie Temnoty)

Škody = 3*Úroveň, při každém pohybu nelétající nepřátelské skupinky, nikoliv za políčko.

 

Obroda temnoty 3.1 Tribes of the East

HoMM5

V případě, že cíl odolá kouzlu magie temnot, získává hrdina zpět veškerou manu, kterou na seslání kouzla vynaložil.

  • Čaroděj: požaduje Lítý hněv (Destruktivní Magie), Pečeť temnoty (Magie Temnoty)
  • Pán démonů: požaduje Oslabující úder (Magie Temnoty), Mistr mysli (Magie Temnoty)
  • Warlock: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
  • » Čaroděj: požaduje Mistr prokletí (Magie Temnoty)
    » Hraničář: požaduje Mistr prokletí (Magie Temnoty)
    » Nekromant: požaduje Mistr prokletí (Magie Temnoty), Mistr bolesti (Magie Temnoty), Znamení nekromanta
    (Nekromancie)
    » Pán démonů: požaduje Mistr prokletí (Magie Temnoty)
    » Runový mág: požaduje Mistr prokletí (Magie Temnoty)
    » Rytíř: požaduje Mistr prokletí (Magie Temnoty)
    » Warlock: požaduje Mistr prokletí (Magie Temnoty)

Nadto, pokud je kouzlu odoláno, hrdina nespotřebuje celý tah: namísto snížení na 0, je jeho hodnota ATB snížena na 0.2/ 0.3/0.4/0.5 podle ovládání dovednosti Kouzelnictví (žádné/Základní/Lepší/Expertní kouzelnictví).

 

Oslabující úder 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Oslabující úder zlepšuje schopnosti odvetného úderu a znamení prokletých. Ty nyní cíl nejen zraní, ale také jej proklejí kouzlem utrpení.

  • Pán démonů: požaduje Znamení prokletých (Brána)
  • Rytíř: požaduje Padlý rytíř (Magie Temnoty), Aura rychlosti (Vedení)
  • » Rytíř: požaduje Padlý rytíř (Magie Temnoty)

Utrpení má stejný účinek a trvání jako kdyby byla seslána hrdinou. Vyvolává ho Oslabující úder rytířů.

 

Padlý rytíř 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Díky tomu, že zasvětil svůj život studiu všech tajů magie temnot, se rytíř stává vyvržencem vlastní společnosti. Jednotky, kterým rytíř velí, utrpí postih -1 na morálku, ale všechna kouzla magie temnot, která sešle, jsou nyní silnější (tato zaklínadla se sesílají s účinností odpovídající síle kouzel +5).

  • Rytíř: požaduje Mistr prokletí (Magie Temnoty)
  • » Rytíř: požaduje Odvetný úder (Výcvik)

 

Pečeť temnoty 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Nepřátelský hrdina musí na kouzla magie temnoty v boji vynakládat dvakrát více many.

  • Čaroděj: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
  • Hraničář: požaduje Očarování šípu (Mstitel), Nečistá půda (Magie Temnoty)
  • » Čaroděj: požaduje Odrážení magie (Řemeslo)
    » Hraničář: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Nekromant: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Pán démonů: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Runový mág: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Rytíř: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Warlock: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)

 

Rozehnání temnoty Hammers of Fade 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Nepřátelská kouzla temné magie budou mít jen 50% účinnost.

  • » Runový mág: požaduje Mistr prokletí (Magie Temnoty)
  • » Čaroděj: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Hraničář: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Nekromant: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Pán démonů: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Runový mág: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Rytíř: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)
    » Warlock: požaduje Mistr mysli (Magie Temnoty)