Heroes V - Dovednosti - Destruktivní Magie

Destruktivní Magie | Kouzelnictví | Logistika
Magie Přivolávání | Magie Světla | Magie Temnoty | Obrana
Osvícení | Štěstí | Útok | Válečné Stroje | Vedení | Schopnosti jednotek

 

 

Základní destruktivní magie

HoMM5

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu destruktivní magie a celkově zvyšuje účinnost destruktivní magie.

 

Lepší destruktivní magie

HoMM5

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze čtvrtého kruhu destruktivní magie a celkově zvyšuje účinnost destruktivní magie.

 

Expertní destruktivní magie

HoMM5

Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům z pátého kruhu destruktivní magie a celkově zvyšuje účinnost destruktivní magie.

 

Schopnosti

Lítý hněv

HoMM5

Nepřátelské jednotky utrpí při všech útocích zblízka i na dálku další elementální poškození ohněm.

  • Čaroděj: požaduje Zeslabení magie (Destruktivní Magie), Znamení čaroděje (Řemeslo)
  • Rytíř: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie), Expertní výcvik (Výcvik)

Škody způsobené elementem ohně odpovídají 10% původních škod.

 

Lítý hněv 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Jednotky vedené hrdinou budou při útoku uštědřovat navíc poškození ohněm, jehož síla se rovná 10% zranění způsobeného tímto útokem. (nepřátelé, kteří mají imunitu vůči ohni, žádné poškození navíc neutrpí.)

  • » Čaroděj: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)
    » Hraničář: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)
    » Nekromant: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)
    » Pán démonů: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)
    » Runový mág: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)
    » Rytíř: požaduje Expertní výcvik (Výcvik), Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Warlock: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)

Škody způsobené elementem ohně odpovídají 10 % původních škod.

 

Mistr bouří

HoMM5

Kouzlům (Blesk) a (Řetězový blesk) (pouze první cíl) dodává omračující účinek.

 

Mistr ledu

HoMM5

Kouzlům (Ledová střela) a (Kruh zimy) dodává zmrazující účinek.

 

Mistr ohně

HoMM5

Propůjčuje kouzlu ohnivá koule, ohnivá zeď a armagedon účinek poškození brnění. Jednotky, které jsou tímto kouzlem ovlivněny, utrpí ještě postih -50% ke své obraně.

Postih na obranu trvá 1 kolo a nesčítá se.

 

Mrazivá smrt

HoMM5

Dodává větší sílu nekromantovým kouzlům "Ledová střela" a "Kruh zimy". Tato kouzla zabijí alespoň jednoho protivníka, pokud není imunní vůči chladu.

  • Nekromant: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)

Z každé cílové skupinky díky kouzlu zahyne přesně o jedno stvoření více než normálně. Například, způsobí 4 bonusové škody rolníkovi a 220 bonusových škod archandělovi. Pokud má cíl ochranu před chladem, jsou bonusové škody odpovídajícně sníženy.

 

Mrazivá smrt 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Posílí hrdinovo sesílání kouzel ledová střela, kruh zimy a smrtící mráz. Tato kouzla kromě běžného zranění navíc vždy uštědří zranění potřebné k zabití alespoň jedné jednotky v cílové skupině (ovšem pouze v případě, že tyto jednotky nejsou imunní vůči chladu).

  • » Čaroděj: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Hraničář: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Nekromant: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Pán démonů: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Runový mág: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Rytíř: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)
    » Warlock: požaduje Mistr ledu (Destruktivní Magie)

Z každé cílové skupinky díky kouzlu zahyne přesně o jedno stvoření více než normálně. Například, způsobí 4 bonusové škody rolníkovi a 220 bonusových škod archandělovi. Pokud má cíl ochranu před chladem, jsou bonusové škody odpovídajícně sníženy.

 

Spalující plameny

HoMM5

Spalující plameny zlepšují schopnost pekelného ohně. Takto způsobené poškození se zvyšuje o 50%.

  • Pán démonů: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie), Pekelný oheň (Brána)

 

Tajemství zkázy 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Hrdina trvale získává +2 ke znalostem a jedno náhodně vybrané ničivé kouzlo prvního až třetího kruhu, které dosud nemá v kouzelnické knize.

  • Hraničář: požaduje Očarování šípu (Mstitel), Výbuch many (Destruktivní Magie)
  • Nekromant: požaduje Mystická dokonalost (Kouzelnictví), Mrazivá smrt (Destruktivní Magie)
  • Warlock: požaduje Rituál temnoty (Řetězy elementů)
  • » Čaroděj: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Hraničář: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Nekromant: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Pán démonů: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Runový mág: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Rytíř: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Warlock: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)

 

Výbuch many 2.1 Hammers of Fade 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Hrdina vzývá přírodní síly, aby ovlivnily magicky útočící jednotky. Kdykoli nepřátelská jednotka sešle kouzlo, utrpí poškození ve výši 10-ti násobku hrdinovy úrovně.

  • Hraničář: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
  • Pán démonů: požaduje Brilantní mystika (Kouzelnictví), Pekelný oheň (Brána)
  • Warlock: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie), Odplata (Útok)
  • » Runový mág: požaduje Vzplanutí (Destruktivní Magie)
  • » Čaroděj: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Hraničář: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Nekromant: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Pán démonů: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Runový mág: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Rytíř: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Warlock: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)

Škody = 10*Úroveň_hrdiny

 

Vzplanutí Hammers of Fade 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Ohnivá kouzla seslaná hrdinou zapálí nepřátele a budou po další 3 kola způsobovat cíli 100 % stávajících škod.

  • » Runový mág: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
  • » Čaroděj: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)
    » Hraničář: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)
    » Nekromant: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)
    » Pán démonů: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)
    » Runový mág: požaduje Mistr ohně (Destruktivní Magie)
    » Rytíř: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)
    » Warlock: požaduje Tajemství zkázy (Destruktivní Magie)

Dodatečné škody jsou způsobeny (po) 3 kola, míněno 33.3 % škod každé kolo.

 

Zeslabení magie 3.1 Tribes of the East

HoMM5

Poškození způsobené nepřátelskými kouzly se snižuje o 20 %.

  • Čaroděj: požaduje Odrážení magie (Řemeslo)
  • » Hraničář: požaduje Mistr bouří (Destruktivní Magie)
    » Nekromant: požaduje Mistr bouří (Destruktivní Magie)
    » Pán démonů: požaduje Mistr bouří (Destruktivní Magie)
    » Runový mág: požaduje Vzplanutí (Destruktivní Magie), Obnovení runy (Runové umění)
    » Rytíř: požaduje Mistr bouří (Destruktivní Magie)
    » Warlock: požaduje Mistr bouří (Destruktivní Magie)