Heroes IV - Kampaně - Řád - Cena míru

Život - Pravá čepel | Síla - Sláva minulých dnů | Řád - Cena míru
Příroda - Elvin a Shaera | Smrt - Polomrtvý | Chaos - Pirátova dcera

 

Emilia se z dcery skláře stává učněm stárnoucí čarodějky a nakonec královnou Great Arcanu. Po jejím trůnu však touží nesmrtelný král a s neochotnou pomocí svého sluhy, džina Solmyra, zosnovuje děsivě hrůzný plán, jak zajistit celému světu mír.

Na rozcestí

Popis scénáře

Ovládni všechna města na mapě. Emilia Nighthaven spolu se všemi kouzly, dovednostmi a zkušenostmi postoupí do další mapy. Všichni hrdinové mohou postoupit maximálně na 15. úroveň.

Popis mapy

Emilia se neočekávaně stala vůdcem bandy běženců, kteří odmítají opustit své domovy jen proto, že několik diktátorů ohrožuje tento kraj. Všichni do jednoho zoufale bojují proti chaosu, který se chystá ovládnout jejich novou zemi. Znovu z ní chtějí udělat místo, kde budou jejich děti a děti jejich dětí v bezpečí. To je jejich snem.

Důvěra mezi vojevůdci

Popis scénáře

Znič hrdinu Solymra. Emilia Nighthaven a Generál Tharj spolu se všemi kouzly, dovednostmi a zkušenostmi postoupí do další mapy. Všichni hrdinové mohou postoupit maximálně na 20. úroveň.

Popis mapy

Brzy po tom, co byla Emilie jmenována královnou Great Arcanu, musí bránit svou zemi proti vpádu vojsk vedených Solymrem, služebníkem Nesmrtelného krále. Solymr však není jen tak obyčejný nepřítel. Je moudrý a úctyhodný, a koná svou povinnost téměř s neochotou, jakoby chtěl, abychom byli spíše přáteli než protivníky.

Služebník

Popis scénáře

Najdi hřbitov černých draků a znič tyrkysového hráče. Solymr spolu se všemi kouzly, dovednostmi a zkušenostmi postoupí do další mapy. Všichni hrdinové mohou postoupit maximálně na 15. úroveň.

Popis mapy

Solymr je zoufalý a snaží se vynahradit svému pánovi předchozí neúspěch. Proto bez váhání kývne na další nebezpečnou výpravu. Ačkoli dělají Solymrovi starost noví spojenci jeho pána - záhadní a krutí rudí trpaslíci - musí se soustředit na své poslání a přinést kosti černých draků, aby z nich Gavin Magnus mohl stvořit novou účinnou zbraň.

Duhový krystal

Popis scénáře

Zničit starého krále Dreggara. Solymr spolu se všemi kouzly, dovednostmi a zkušenostmi postoupí do další mapy. Všichni hrdinové mohou postoupit maximálně na 20. úroveň.

Popis mapy

Jak se ukázalo, udržet rudé trpaslíky a jejich dračí golemy pod kontrolou je mnohem těžší, než Gavin Magnus předpokládal. Markantním se problém stal po výtržnostech, během kterých bylo zničeno vše, co postavil. Proto vyslal Magnus Solymra, aby mu přinesl obrovský Duhový krystal z prastarých podzemních zřícenin, kde nyní přebývají nemrtví. Co Magnus zamýšlí se vzácným krystalem, je však záhadou.

Nevysvětlitelná zrada

Popis scénáře

Poraz hrdinu sira Landrewa. Emilia Nighthaven a general Tharj spolu se všemi kouzly, dovednostmi a zkušenostmi postoupí do další mapy. Všichni hrdinové mohou postoupit maximálně na 30. úroveň.

Popis mapy

Lord Landrew býval jedním z nejmocnějších stoupenců královny Emilie, nyní se však k uším královny donesly zvěsti, že proti ní staví armádu. Všechny pokusy o navázání spojení s ním jsou neúspěšné. Co se děje? Emilie to musí zjistit. Aby to bylo ještě horší, jeden ze Solymrových kapitánů pronikl na území říše předznamenávajíc velké potíže.

Otrok strachu

Popis scénáře

Vyhledej Emilii Nighthaven. Solymr spolu se všemi kouzly, dovednostmi a zkušenostmi postoupí do další mapy. Všichni hrdinové mohou postoupit maximálně na 30. úroveň.

Popis mapy

Solymr se konečně vzepřel svému šílenému pánovi, protože zjistil, že Gavin Magnus zamýšlí zavést na celém světě pořádek pomocí Krystalového kyvadla. Chce ovládnout mysl a vůli všech stvoření. Solymr ho musí zastavit, ale sám na to nestačí. Jedinou naději vidí v bývalém nepříteli, královně Emilii.

Zabít nesmrtelného

Popis scénáře

Nalezni Meč bohů a zvítěz nad hrdinou Mazellianem.

Popis mapy

Emilia a Solymr se rozhodli podniknout každý vlastní výpravu. Doufají, že zjistí, jak porazit Gavina Magnuse. Emilia opustila území Great Arcanu a zamířila do oblasti ovládané chaotickými nestvůrami, aby našla Meč bohů. Jedna legenda o této mocné zbrani říká, že s její pomocí kdysi zabil velký hrdina zlého boha. Pokud meč dokázal zničit jednu nesmrtelnou bytost, možná zabije i Magnuse. Solymr se vrátil do podzemního světa, aby se pokusil zjistit něco o původu Krystalového kyvadla a snad i o způsobu, jak vzdorovat jeho kouzlu.

Cena míru

Popis scénáře

Poraz hrdinu Gavina Magnuse.

Popis mapy

Nadešel čas poslední zoufalé bitvy. Pokud se Emilii a Solymrovi nepodaří najít Myšlenkovou bariéru dříve, než je dostihne Gavin Magnus, stane se otrokem Krystalového kyvadla postupně celý svět. Proto se generál Tharj hrdinsky nabídl jako dobrovolník do bitvy, kterou nelze vyhrát. Boj však může zdržet Magnuse alespoň na tak dlouho, aby Emilia získala potřebnou obranu.

 

Závěr

Svobodná lidská vůle není to jediné, co vám my, džinové, závidíme. Někdy toužím po blažené nevědomosti krátkého života. Všichni platíme za špatnosti, kterých se dopustíme, ale jako džinové musíme žít s výčitkami svědomí navěky. Takový je náš osud.