Heroes IV - Dovednosti - Dovenosti hrdiny

Dovednosti síly | Dovednosti magie
Dovednosti hrdiny | Dovednosti jednotek

Povolání

  Taktika Umění boje Průzkumnictví Vznešenost Magie
Života Magie
Řádu Magie
Smrti Magie
Chaosu Magie
Přírody
Taktika Rytíř/
Temný
rytíř
Generál Polní
maršál
Lord velitel Křižák Iluzionista Plenitel Pyroman Žalářník
Umění boje Generál Barbar/
Lučištník
Hraničář Diktátor Paladin Bojový mág Zabiják Strážce ohně Pán
šelem
Průzkumnictví Polní maršál Hraničář Zloděj Cechmistr Prorok Věštec Ninja Prorok ohně Bard
Vznešenost Lord velitel Diktátor Cechmistr Lord Kardinál Král čarodějů Temný
lord
Král vědem Lord
šelem
Magie
Života Křižák Paladin Prorok Kardinál Kněz Mnich Temný kněz Kacíř Přivolávač
Magie
Řádu Iluzionista Bojový mág Věštec Král čarodějů Mnich Mág Mág stínů Čaroděj Kouzelník
Magie
Smrti Plenitel Zabiják Ninja Temný lord Temný kněz Mág stínů Nekro-mant Lich Démonolog
Magie
Chaosu Pyroman Strážce ohně Prorok ohně Král vědem Kacíř Čaroděj Lich Černo-kněžník Tyran
Magie
Přírody Žalářník Pán šelem Bard Lord šelem Přivolávač Kouzelník Démonolog Tyran Druid

Poznámka: Podtržená tučná je povolání, které patří mezí 11 základních povolání, které nemají žádné zvláštní dovednosti.
Poznámka: Když chcete být povolání Arcimág, hrdina musí specializovat do tří jakýkoliv magických dovedností.

 

Bonus v povolání

Jakýkoliv tři
dovednosti magie
Arcimág - všechna jeho kouzla jsou o 20% silnější
Magie
Smrti Umění boje Zabiják - dostává +3 k rychlosti a pohybu
Magie
Přírody Průzkumnictví Bard - poskytuje sám sobě maximální štěstí
Magie
Řádu Umění boje Bojový mág - automaticky se naučí kouzlo Magická pěst. Jeho kouzla Magická pěst a Ledová střela jsou o 20% silnější
Magie
Přírody Vznešenost Lord šelem - jeho kouzla Přivolání vlka a Přivoláni bílého tygra mají o 20% vetší účinek
Magie
Přírody Umění boje Pán šelem - jeho kouzlo Přivolání vlka a mají o 20% vetší účinek
Vznešenost Magie
Života Kardinál - jeho schopnost Oživování se zvyšuje o 5%
Taktika Magie
Života Křižák - poskytuje sám sobě maximální morálku
Magie
Smrti Vznešenost Temný lord - cíl jeho útoku zblízka obdrží maximální negativní morálku
Magie
Smrti Magie
Života
Temný kněz - má upíří útok zblízka (za každé dvě způsobené škody si vyléčí jeden život, pokud je zraněn)
Magie
Smrti Magie
Přírody Démonolog - má bonus +50 ke všem kouzlům přivolávání démonů
Magie
Řádu Magie
Přírody Kouzelník - jeho kouzla iluzí a přivolávání mají o 20% vetší účinek
Taktika Průzkumnictví Polní maršál - všechny jednotky pod jeho vedením mají útok a střelecký útok zvětšený o 10%
Magie
Chaosu Průzkumnictví Prorok ohně - má o 20% větší účinnost kouzel ohně
Magie
Chaosu Umění boje Strážce ohně - je imunní proti kouzlům ohně a ohnivé útoky mu způsobí jen 50% obvyklých škod
Umění boje Taktika Generál - všechny spřátelené jednotky mají bonus +1 k morálce
Průzkumnictví Vznešenost Cechmistr - získává při útoku zblízka schopnost omráčení - omráčení nepřátele po dobu jednoho tahu nic nědělají (ani protiútok)
Magie
Chaosu Magie
Života Kacíř - na bitevním poli ignoruje účinky všech kouzel nebo efektů typu chráněnec
Magie
Řádu Taktika Iluzionista - jeho kouzla iluzí mají o 20% vetší účinek
Magie
Chaosu Magie
Smrti Lich - při útoku zblízka sešle na cíl Zestrárnutí. Zestárlý cíl má útok menší o 25%, obranu menší o 20% a pohyb s rychlostí snížený o 50%
Taktika Vznešenost Lord velitel - všechny spřátelené jednotky mají bonus +2 k morálce
Magie
Života Magie
Řádu Mnich - je chráněncem chaosu (kouzla chaosu mají na něj 50% účinek a útok zblízka o a obrana proti štřelbě při boji s jednotky chaosu jsou o 50% vyšší)
Magie
Smrti Průzkumnictví Ninja - má jedovatý útok zblízka. Když zraní nepřítele, ten je zraňován jedem až do konce boje
Umění boje Magie
Života Paladin - je chráněncem smrti (kouzla smrti mají na něj 50% účinek a útok zblízka o a obrana proti štřelbě při boji s jednotky smrti jsou o 50% vyšší)
Magie
Života Průzkumnictví Prorok - je neustále pod vlivem Duchovní zbroje (zvyšuje obranu a střeleckou obranu o 25%)
Taktika Magie
Chaosu Pyroman - je neustále obklopen ohnivým štítem (způsobuje škody ohněm tomu, kdo pyromana napadne útokem zblízka
Umění boje Průzkumnictví Hraničář - získává o 5 vyšší střelecký útok a naučí se střílet, i když nemá střelnou zbraň
Taktika Magie
Smrti Plenitel - je neustále pod vlivem krvežíznovosti (způsobuje o 25% vetší škody při útoku zblízka)
Magie
Řádu Průzkumnictví Věštec - vidí o 2 políčka dál než obyčejní hrdinové
Magie
Smrti Magie
Řádu Mág stínů - má na sobě permanentně sesláno kouzlo zamlžení (to zvyšuje obranu proti střelbě o 50%)
Magie
Přírody Magie
Života Přivolávač - má zvýšenou účinnost schopnosti Přivolávání
Taktika Magie
Přírody Žalářník - všechny jednotky, kterým velí dostávají +10% k útoku zblízka a +10% k obraně proti střelbě
Magie
Chaosu Magie
Přírody Tyran - dostává +10 many a každý den si regeneruje o jeden bod many navíc
Umění boje Vznešenost Diktátor - jeho útok je zvýšen o 5
Magie
Chaosu Vznešenost Král vědem - při útoku zblízka sešle na cíl Strach. Tento cíl pak nevrací útok a namísto toho o pár políček uteče
Magie
Řádu Magie
Chaosu Čaroděj - všechna jeho kouzla stojí o 2 body many méně
Magie
Řádu Vznešenost Král čarodějů - cíl jeho útoku zblízka obdrží maximální smůlu

 

Tabulka atributů

Úroveň Škody Zdraví   Úroveň Škody Zdraví   Úroveň Škody Zdraví   Úroveň Škody Zdraví
1. 16-24 100 21. 48-72 300 41. 80-120 500 61. 112-168 700
2. 17-26 110 22. 49-74 310 42. 81-122 510 62. 113-170 710
3. 19-28 120 23. 51-76 320 43. 83-124 520 63. 115-172 720
4. 20-31 130 24. 52-79 330 44. 84-127 530 64. 116-175 730
5. 22-33 140 25. 54-81 340 45. 86-129 540 65. 118-177 740
6. 24-36 150 26. 56-84 350 46. 88-132 550 66. 120-180 750
7. 25-38 160 27. 57-86 360 47. 89-134 560 67. 121-182 760
8. 27-40 170 28. 59-88 370 48. 91-136 570 68. 123-184 770
9. 28-43 180 29. 60-91 380 49. 92-139 580 69. 124-187 780
10. 30-45 190 30. 62-93 390 50. 94-141 590 70. 126-189 790
11. 32-48 200 31. 64-96 400 51. 96-144 600 - - -
12. 33-50 210 32. 65-98 410 52. 97-146 610 - - -
13. 35-52 220 33. 67-100 420 53. 99-148 620 - - -
14. 36-55 230 34. 69-103 430 54. 100-151 630 - - -
15. 38-57 240 35. 70-105 440 55. 102-153 640 - - -
16. 40-60 250 36. 72-108 450 56. 104-156 650 - - -
17. 41-62 260 37. 73-110 460 57. 105-158 660 - - -
18. 43-64 270 38. 75-112 470 58. 107-160 670 - - -
19. 44-67 280 39. 75-115 480 59. 108-163 680 - - -
20. 46-69 290 40. 78-117 490 60. 110-165 690 - - -