Heroes IV - Dovednosti - Dovenosti magie

Dovednosti síly | Dovednosti magie
Dovednosti hrdiny | Dovednosti jednotek

Okruh magie života

Magie života - Hlavní dovednost

Magie života Základní: hrdina se může naučit 1. úroveň kouzla Magie Života
Lepší: hrdina se může naučit 2. úroveň kouzla Magie Života
Expert: hrdina se může naučit 3. úroveň kouzla Magie Života
Mistr: hrdina se může naučit 4. úroveň kouzla Magie Života
Velmistr: hrdina se může naučit 5. úroveň kouzla Magie Života

Hrdina získá dovednost kouzlit kouzla Magie Života

 

Léčitelství - Magie života druhotná dovednost

Léčitelství Základní: o +5 přidá hrdinovi mana a +2 se denně obnovuje mana
Lepší: o +10 přidá hrdinovi mana a +4 se denně obnovuje mana
Expert: o +15 přidá hrdinovi mana a +6 se denně obnovuje mana
Mistr: o +20 přidá hrdinovi mana a +8 se denně obnovuje mana
Velmistr: o +25 přidá hrdinovi mana a +10 se denně obnovuje mana

Hrdinovi přidá extra manu navíc a zvyšuje obnovu many

 

Duchovnost - Magie života druhotná dovednost

Duchovnost Základní: +10% účinější magie Života
Lepší: +20% účinější magie Života
Expert: +30% účinější magie Života
Mistr: +40% účinější magie Života
Velmistr: +50% účinější magie Života

Zvyšuje účinky kouzel Magie Života

 

Oživování - Magie života druhotná dovednost

Oživování Základní: 20% jednotek se oživí
Lepší: 30% jednotek se oživí
Expert: 40% jednotek se oživí
Mistr: 45% jednotek se oživí
Velmistr: 50% jednotek se oživí

Po skončení boje se hrdinovi oživí část svých padlích jednotek

 

Okruh magie řádu

Magie řádu - Hlavní dovednost

Magie řádu Základní: hrdina se může naučit 1. úroveň kouzla Magie Řádu
Lepší: hrdina se může naučit 2. úroveň kouzla Magie Řádu
Expert: hrdina se může naučit 3. úroveň kouzla Magie Řádu
Mistr: hrdina se může naučit 4. úroveň kouzla Magie Řádu
Velmistr: hrdina se může naučit 5. úroveň kouzla Magie Řádu

Hrdina získá dovednost kouzlit kouzla Magie Řádu

 

Očarování - Magie řádu druhotná dovednost

Očarování Základní: o +5 přidá hrdinovi mana a +2 se denně obnovuje mana
Lepší: o +10 přidá hrdinovi mana a +4 se denně obnovuje mana
Expert: o +15 přidá hrdinovi mana a +6 se denně obnovuje mana
Mistr: o +20 přidá hrdinovi mana a +8 se denně obnovuje mana
Velmistr: o +25 přidá hrdinovi mana a +10 se denně obnovuje mana

Hrdina získá extra manu navíc a zvyšuje obnovu many

 

Čarodějnictví - Magie řádu druhotná dovednost

Čarodějnictví Základní: +20% účinější magie Řádu
Lepší: +40% účinější magie Řádu
Expert: +60% účinější magie Řádu
Mistr: +80% účinější magie Řádu
Velmistr: +100% účinější magie Řádu

Zvyšuje účinky kouzel Magie Života

 

Šarm - Magie řádu druhotná dovednost

Šarm Základní: 15% jednotek se přidá k hrdinovi, více než 60 bodů zkušenosti + 10% za úroveň hrdiny. Zaplatíš jen 90% z původní ceny.
Lepší: 20% jednotek se přidá k hrdinovi, více než 120 bodů zkušenosti + 10% za úroveň hrdiny. Zaplatíš jen 80% z původní ceny.
Expert: 25% jednotek se přidá k hrdinovi, více než 180 bodů zkušenosti + 10% za úroveň hrdiny. Zaplatíš jen 75% z původní ceny.
Mistr: 30% jednotek se přidá k hrdinovi, více než 240 bodů zkušenosti + 10% za úroveň hrdiny. Zaplatíš jen 70% z původní ceny.
Velmistr: 35% jednotek se přidá k hrdinovi, více než 300 bodů zkušenosti + 10% za úroveň hrdiny. Zaplatíš jen 65% z původní ceny.

K hrdinovi se převede část nepřálské jednotky

 

Okruh magie smrti

Magie smrti - Hlavní dovednost

Magie smrti Základní: hrdina se může naučit 1. úroveň kouzla Magie Smrti
Lepší: hrdina se může naučit 2. úroveň kouzla Magie Smrti
Expert: hrdina se může naučit 3. úroveň kouzla Magie Smrti
Mistr: hrdina se může naučit 4. úroveň kouzla Magie Smrti
Velmistr: hrdina se může naučit 5. úroveň kouzla Magie Smrti

Hrdina získá dovednost kouzlit kouzla Magie Smrti

 

Okultismus - Magie smrti druhotná dovednost

Okultismus Základní: o +5 přidá hrdinovi mana a +2 se denně obnovuje mana
Lepší: o +10 přidá hrdinovi mana a +4 se denně obnovuje mana
Expert: o +15 přidá hrdinovi mana a +6 se denně obnovuje mana
Mistr: o +20 přidá hrdinovi mana a +8 se denně obnovuje mana
Velmistr: o +25 přidá hrdinovi mana a +10 se denně obnovuje mana

Hrdina získá extra manu navíc a zvyšuje obnovu many

 

Démonologie - Magie smrti druhotná dovednost

Démonologie Základní: +10% účinější magie Smrti
Lepší: +20% účinější magie Smrti
Expert: +30% účinější magie Smrti
Mistr: +40% účinější magie Smrti
Velmistr: +50% účinější magie Smrti

Zvyšuje účinky kouzel Magie Smrti

 

Nekromancie - Magie smrti druhotná dovednost

Nekromancie Základní: +10% získá hrdina více kostlivců a zkušenost kostlivců nesmí převyšovat o 40 + 10% za úroveň hrdiny
Lepší: +15% získá hrdina více kostlivců a zkušenost kostlivců nesmí převyšovat o 80 + 10% za úroveň hrdiny
Expert: +20% získá hrdina více kostlivců a zkušenost kostlivců nesmí převyšovat o 120 + 10% za úroveň hrdiny
Mistr: +25% získá hrdina více kostlivců a zkušenost kostlivců nesmí převyšovat o 160 + 10% za úroveň hrdiny
Velmistr: +30% získá hrdina více kostlivců a zkušenost kostlivců nesmí převyšovat o 200 + 10% za úroveň hrdiny

Hrdina vyvolá nemrtvé jednotky

 

Okruh magie chaosu

Magie chaosu - Hlavní dovednost

Magie chaosu Základní: hrdina se může naučit 1. úroveň kouzla Magie Chaosu
Lepší: hrdina se může naučit 2. úroveň kouzla Magie Chaosu
Expert: hrdina se může naučit 3. úroveň kouzla Magie Chaosu
Mistr: hrdina se může naučit 4. úroveň kouzla Magie Chaosu
Velmistr: hrdina se může naučit 5. úroveň kouzla Magie Chaosu

Hrdina získá dovednost kouzlit kouzla Magie Chaosu

 

Zaklínání - Magie chaosu druhotná dovednost

Zaklínání Základní: o +10 přidá hrdinovi mana a +2 se denně obnovuje mana
Lepší: o +20 přidá hrdinovi mana a +4 se denně obnovuje mana
Expert: o +30 přidá hrdinovi mana a +6 se denně obnovuje mana
Mistr: o +40 přidá hrdinovi mana a +8 se denně obnovuje mana
Velmistr: o +50 přidá hrdinovi mana a +10 se denně obnovuje mana

Hrdina získá extra manu navíc a zvyšuje obnovu many

 

Pyromancie - Magie chaosu druhotná dovednost

Pyromancie Základní: +20% účinější magie Chaosu
Lepší: +40% účinější magie Chaosu
Expert: +60% účinější magie Chaosu
Mistr: +80% účinější magie Chaosu
Velmistr: +100% účinější magie Chaosu

Zvyšuje účinky kouzel Magie Chaosu

 

Černokněžnictví - Magie chaosu druhotná dovednost

Černokněžnictví Základní: +20% účinější poškození veškerými kouzly
Lepší: +40% účinější poškození veškerými kouzly
Expert: +60% účinější poškození veškerými kouzly
Mistr: +80% účinější poškození veškerými kouzly
Velmistr: +100% účinější poškození veškerými kouzly

Zvyšuje způsobené poškození kouzly

 

Okruh magie přírody

Magie přírody - Hlavní dovednost

Magie přírody Základní: hrdina se může naučit 1. úroveň kouzla Magie Přírody
Lepší: hrdina se může naučit 2. úroveň kouzla Magie Přírody
Expert: hrdina se může naučit 3. úroveň kouzla Magie Přírody
Mistr: hrdina se může naučit 4. úroveň kouzla Magie Přírody
Velmistr: hrdina se může naučit 5. úroveň kouzla Magie Přírody

Hrdina získá dovednost kouzlit kouzla Magie Přirody

 

Bylinkářství - Magie přírody druhotná dovednost

Bylinkářství Základní: o +10 přidá hrdinovi mana a +2 se denně obnovuje mana
Lepší: o +20 přidá hrdinovi mana a +4 se denně obnovuje mana
Expert: o +30 přidá hrdinovi mana a +6 se denně obnovuje mana
Mistr: o +40 přidá hrdinovi mana a +8 se denně obnovuje mana
Velmistr: o +50 přidá hrdinovi mana a +10 se denně obnovuje mana

Hrdina získá extra manu navíc a zvyšuje obnovu many

 

Meditace - Magie přírody druhotná dovednost

Meditace Základní: +20% účinější magie Přírody
Lepší: +40% účinější magie Přírody
Expert: +60% účinější magie Přírody
Mistr: +80% účinější magie Přírody
Velmistr: +100% účinější magie Přírody

Zvyšuje účinky kouzel Magie Přírody

 

Přivolávání - Magie přírody druhotná dovednost

Přivolávání Základní: přivolat chauny, víly nebo vlky v rozmezí 20 bodů zkušenosti každý den + 10% úroveň hrdiny
Lepší: přivolat chauny, víly nebo vlky v rozmezí 40 bodů zkušenosti každý den + 10% úroveň hrdiny
Expert: přivolat elfy, satyry nebo tygry v rozmezí 60 bodů zkušenosti každý den + 10% úroveň hrdiny
Mistr: přivolat elfy, satyry nebo tygry v rozmezí 80 bodů zkušenosti každý den + 10% úroveň hrdiny
Velmistr: přivolat vzdušné, vodní, ohnivé nebo zemské elementály v rozmezí 100 bodů zkušenosti každý den + 10% úroveň hrdiny

Hrdina přivolává jednotky, které se přidávají do jeho armády každý den