Heroes III - Místa na mapě

Dovednosti/Kouzla

Bitevní místa | Místa dolů a pokladů | Místa cestování
Dovednosti/Kouzla | Místa schopností | Ostatní místa

 

Dovednosti

Aréna Aréna

+2 Útok nebo Obrana - hráčova volba pouze 1x každý hrdina
Zahrada objevů Zahrada objevů

+1 na Znalosti, jednou pro hrdinu
Knihovna Knihovna

Může dát hrdinovi +2 k základním vlastnostem
Obranná věž Obranná věž

+1 na Obranu, jednou pro hrdinu
Tábor žoldáků Tábor žoldáků

+1 na Útok, jednou pro hrdinu
Učenec Učenec

Naučí prvního hrdinu 1 základní nebo 1 druhotnou schopnost nebo kouzlo
Škola magie Škola magie

Za 1000 zlatých dá +1 na Sílu kouzel nebo na Znalosti
Škola války Škola války

Za 1000 zlatých dá +1 na Útok nebo Obranu
Hvězdice Hvězdice

+1 na Sílu kouzel, jednou pro hrdinu
Univerzita Univerzita

Naučíš se 1 - 4 nové druhotné schopnosti na základní úrovni (každá za 2000 zlatých).

 

Kouzla

Antimagická posádka Antimagická posádka

Zde lze zanechat část bojových jednotek, aby hlídali průchod do další části mapy; při boji s nimi nelze použít kouzla
Prokletá země Prokletá země

Během průchodu tímto územím nelze používat kouzla ani při boji
Magické pláně Magické pláně

Na tomto území jsou všechna kouzla nastavena na úroveň expert i při boji
Magický pramen Magický pramen

Hrdinovi dá dvojnásobek many, než je jeho maximum. Pouze jednou týdně prvnímu hrdinovi.
Magická studna Magická studna

Obnovuje manu na maximum
Kaple čarovného zaříkavání Kaple čarovného zaříkavání

Naučí kouzlo 1. úrovně
Kaple čarovných posunků Kaple čarovných posunků

Naučí kouzlo 2. úrovně
Kaple čarovné myšlenky Kaple čarovné myšlenky

Naučí kouzlo 3. úrovně