Heroes III - Kouzla - Ohnivá magie

1. úroveň

Krvežíznivost (Bloodlust)

Krvežíznivost Druh Bojové
Mana 5
Trvání 1 kolo/Síla kouzel
Základní účinek Terči kouzla se při boji zblízka zvyšuje jeho Útok o +3
Pokročilý účinek Terči kouzla se při boji zblízka zvyšuje jeho Útok o +6
Expertní účinek Všem jednotkám se při boji zblízka zvyšuje jejich Útok o +6

 

Prokletí (Curse)

Prokletí Druh Bojové
Mana 6
Trvání 1 kolo/Síla kouzel
Základní účinek Útok terče kouzla způsobí minimální zranění
Pokročilý účinek Útok terče kouzla způsobí (80% minimálního zranění) - 1
Expertní účinek Všechny nepřátelské jednotky působí (80% minimálního zranění) -1

 

Ohnivá ochrana (Protection from Fire)

Ohnivá ochrana Druh Bojové
Mana 5
Trvání 1 kolo/Síla kouzel
Základní účinek Kouzla Magie Ohně působí terči kouzla o 30% menší zranění
Pokročilý účinek Kouzla Magie Ohně působí terči kouzla o 50% menší zranění
Expertní účinek Kouzla Magie Ohně působí všem jednotkám o 50% menší zranění

 

Magický šíp (Magic Arrow)

Magický šíp Druh Bojové
Mana 5
Trvání Okamžitě
Základní účinek Terč kouzla utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 10 životů
Pokročilý účinek Terč kouzla utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 20 životů
Expertní účinek Terč kouzla utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů

 

 

2. úroveň

Slepota (Blind)

Slepota Druh Bojové
Mana 10
Trvání 1 kolo/Síla kouzel
Základní účinek Terč kouzla se nemůže hýbat, dokud na něj někdo nezaútočí, poté se odplatí útokem, který zraňuje za 1/2 normálního zranění
Pokročilý účinek Terč kouzla se nemůže hýbat, dokud na něj někdo nezaútočí, poté se odplatí útokem, který zraňuje za 1/4 normálního zranění
Expertní účinek Terč kouzla se nemůže hýbat, dokud na něj někdo nezaútočí, ani poté však není schopen protiútoku

 

Ohnivá zeď (Fire Wall)

Ohnivá zeď Druh Bojové
Mana 8
Trvání 2 kola
Základní účinek Objeví se 2 hexy široká ohnivá zeď, zraňující za (Síla kouzel x 10) + 10 životů
Pokročilý účinek Objeví se 3 hexy široká ohnivá zeď, zraňující za (Síla kouzel x 10) + 20 životů
Expertní účinek Objeví se 3 hexy široká ohnivá zeď, zraňující za (Síla kouzel x 10) + 50 životů

 

Vidiny (Visions)

Vidiny Druh Dobrodružné
Mana 4
Trvání 1 den
Základní účinek Zobrazí počet nestvůr v potulné jednotce a odhadne, zda se chtějí přidat či ne, dává představu o silách protivníka či posádky jeho města Dosah = Síla kouzel
Pokročilý účinek Jako u základního účinku, ale navíc i statistika a armáda nepřátelského hrdiny Dosah = Síla kouzel x 2
Expertní účinek Jako u pokročilého účinku, ale navíc i statistika a armáda nepřátelského města Dosah = Síla kouzel x 3

 

3. úroveň

Ohnivá koule (Fireball)

Ohnivá koule Druh Bojové
Mana 15
Trvání Okamžitě
Základní účinek Jednotky na cílovém a přilehlých políčkách utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 15 životů
Pokročilý účinek Jednotky na cílovém a přilehlých políčkách utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů
Expertní účinek Jednotky na cílovém a přilehlých políčkách utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 60 životů

 

Miny (Land Mine)

Miny Druh Bojové
Mana 18
Trvání Do prvního kontaktu
Základní účinek Na 4 náhodných hexech se rozmístí nášlapné miny. Jednotka, která tam vstoupí, utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 25 životů. Nepřítel miny vidí pouze když bojuje ve svém přirozeném prostředí, jinak jsou miny neviditelné.
Pokročilý účinek Jako u základního, ale min je 6 a způsobují zranění za (Síla kouzel x 10) + 50 životů
Expertní účinek Jko u základního, min je však osm a způsobují zranění za (Síla kouzel x 10) + 100 životů

 

Neštěstí (Misfortune)

Neštěstí Druh Bojové
Mana 12
Trvání 1 kolo/Síla kouzel
Základní účinek Štěstí terče kouzla se znižuje o 1
Pokročilý účinek Štěstí terče kouzla se znižuje o 2
Expertní účinek Štěstí všech nepřátelskýchh jednotek se znižuje o 2

 

4. úroveň

Armagedon (Armageddon)

Armageddon Druh Bojové
Mana 24
Trvání Okamžitě
Základní účinek Všechny jednotky ztratí (Síla kouzel x 50) + 30 životů
Pokročilý účinek Všechny jednotky ztratí (Síla kouzel x 50) + 60 životů
Expertní účinek Všechny jednotky ztratí (Síla kouzel x 50) + 120 životů

 

Zběsilost (Berserk)

Zběsilost Druh Bojové
Mana 20
Trvání 1 kolo
Základní účinek Terč kouzla zaútočí na nejbližší jednotku, která musí být v dosahu 1 hexu
Pokročilý účinek Terč kouzla zaútočí na nejbližší jednotku, která musí být v dosahu 7hexů
Expertní účinek Terč kouzla zaútočí na nejbližší jednotku, která musí být v dosahu 19 hexů

 

Ohnivý štít (Fire Shield)

Ohnivý štít Druh Bojové
Mana 16
Trvání 1 kolo/Síla kouzel
Základní účinek 20 procent zranění spáchaného na terči kouzla v boji nablízko se vrací útočníkovi
Pokročilý účinek Jako u základního, vrací se však 25 procent zranění
Expertní účinek Jako u základního, vrací se však 30 procent zranění

 

Zuřivost (Frenzy)

Zuřivost Druh Bojové
Mana 16
Trvání Do příští akce terče
Základní účinek Útok terče kouzla se zvyšuje o jeho Obranu, a Obrana klesá na 0
Pokročilý účinek Jako u základního, avšak Útok se zvýši o 150% Obrany
Expertní účinek Jako u pokročilého, avšak Útok se zvýši o 200% Obrany
Poznámka Je dobré zaslat na nestvůru, která zaútočí dřív, než na ni zaútočí nepřítel

 

Peklo (Inferno)

Peklo Druh Bojové
Mana 16
Trvání Okamžitě
Základní účinek Udeří na cílový a okolní hexy za (Síla kouzel x 10) + 20 životů
Pokročilý účinek Udeří na cílový a okolní hexy za (Síla kouzel x 10) + 40 životů
Expertní účinek Udeří na cílový a okolní hexy za (Síla kouzel x 10) + 80 životů
Poznámka Dobré kouzlo na nepřáteské uskupení

 

Zabiják (Slayer)

Zabiják Druh Bojové
Mana 16
Trvání 1 kolo/Síla kouzel
Základní účinek Útok terče kouzla se zvýší o 8 proti Behemotům, drakům a hydrám
Pokročilý účinek Jako u základního avšak bonus platí i proti ďáblům a andělům
Expertní účinek Jako u pokročilého, platí však i pro titány

 

5. úroveň

Objetování (Sacrifice)

Obětování Druh Bojové
Mana 25
Trvání Trvale
Základní účinek Cílová jednotka je obětováná, následně se vráti v podobě nemrtvých v počtu (Síla kouzel + počet základních životů obětované jednotky + 3) x počet obětí
Pokročilý účinek Jako u základního, ale vráti se jednotky v počtu (Síla kouzel + počet základních životů obětované jednotky + 6) x počet obětí
Expertní účinek Jako u pokročilého, ale vráti se jednotky v počtu (Síla kouzel + počet základních životů obětované jednotky + 10) x počet obětí

 

Zavolej ohnivé elementály (Fire Elemental)

Zavolej ohnivé elementály Druh Bojové
Mana 25
Trvání Bitva
Základní účinek Přivolá (Síla kouzel x 2) Ohnivých elementálů. Na bojišti však nesmíš mít jiné Elementály
Pokročilý účinek Přivolá (Síla kouzel x 3) Ohnivých elementálů. Na bojišti však nesmíš mít jiné Elementály
Expertní účinek Přivolá (Síla kouzel x 4) Ohnivých elementálů. Na bojišti však nesmíš mít jiné Elementály