Heroes I - Začínáme

Hlavní Menu

Menu

NOVÁ HRA (N)

Zde si vybereš jakou hru začít

  • STANDARDNÍ HRA (S)

    Standardní hra scénáře

    Zvol obtížnost hry - ovlivňuje startovací podmínky surovin

    Úprava protivníky - výběr inteligence počítačových hráčů

    Zvol si barvu - výběr barvy lorda

    Král Kopce - při zaškrtnutí volby se všichni hráči řízení počítačem spojí proti tobě

    Zvol si scénář - výběr a obtížnost mapy

    Obtížnost x% - výpočet celkové obtížnosti scénáře

  • KAMPAŇ HRY (C)

    Zde máš na výběr ze 4 lordů a můžeš hrát až 8 scénářů

  • HRA VÍCE HRÁČŮ (M)

    Spustí hru pro více hráčů

    U 1 PC (H) - umožňuje hrát na 1 počítači až 4 hráčům

    SÍŤ (N) - umožňuje hrát přes Net Bios síť. Jeden bude jako HOSTITEL a druhý jako HOST

    MODEM (M) - umožňuje hrát připojený přes modem pro 2 hráče

    PŘÍMÉ PŘIPOJENÍ (D) - umožňuje hrát na vlastním počítači připojený přes seriový port pro 2 hráče

    ZRUŠIT (ESC) - návrat na Hlavní Menu

NAČÍST HRU (L)

Načíst Hru

  • STANDARDNÍ HRA (S)

    Spustí dříve uloženou pozici standardní hry

  • KAMPAŇ HRY (C)

    Spustí dříve uloženou pozici kampaně

  • HRA VÍCE HRÁČŮ (M)

    Spustí dříve uloženou pozici hry pro více hráčů

NEJLEPŠÍ SKÓRE (H)

STANDARD - ukáže tabulku výsledků ze standardních her

CAMPAIGN - ukáže tabulku výsledků z kampaní

AUTOŘI (C)

Autoři hry

KONEC (Q)

Ukončí hru

 

Ve hře - Herní plocha

#########

1. Hlavní okno

ukazuje pohyb hrdinů

2. Mapa světa

ukazuje mini mapu

3. Ikony hrdinů

zde si vybíráš hrdiny

4. Ikony města a hradu

zde si vybíráš města a hrady

5. Další hrdina (H)

přepíná mezi jednotlivými hrdiny

6. Pohyb (M)

udělá pohyb vybraného hrdiny po navolené cestě

7. Přehled království (K)

vypíše bližší informace o stavu království

8. Konec tahu (E)

ukončí tvůj tah

9. Volby dobrodružství (A)

speciální funkce

  • Ukaž svět (V) - ukáže mapu celého světa
  • Ukaž skládanku (P) - ukáže zakopaný poklad
  • Sešli kouzlo (C) - zobrazí kouzla
  • Kopej/Hledej (D) - umožňuje vykopat jámu

10. Volba hry (G)

volby hry

  • NOVÁ HRA (N)
  • NAČÍST HRU (L)
  • ULOŽIT HRU (S)
  • KONEC (Q)
  • Hudba - hlasitost hudby
  • Efekty - hlasitost zvuku
  • Kvalita zvuku
  • Rychlost - rychlosti pohybu koně hrdiny

    Chůze, Cval, Klus, Trysk, Skok

  • Ukaž cestu - zobrazuje pohyb hrdiny
  • Ukaž pohyb Nepřítele - ukaž pohyb nepřátel
  • OK - návrat do hry
  • INFO (I) - informace o scénáři a restartování hry

11. Stavové okno

levé kliknutí informace o hrdinech a ostatní

 

Obtížnost - Počáteční suroviny

Lehká

10 000 Gold

30 WoodOre

10 CrystalGemsMercurySulfur

Těžká

5 000 Gold

10 WoodOre

Normální

7 500 Gold

20 WoodOre

5 CrystalGemsMercurySulfur

Expert

Bez počátečních surovin

 

Popis hrdiny

Obrazovka hrdiny

 

Hrdinův portrét

Zde je zobrazen hrdinův protrét

 

Erb

Erb reprezentuje hrdinovu značku. Kliknutím na erb tě přenese na okno Přehled království.

 

Hrdinovy statistiky

Kliknutím na některou ze čtyř zobrazených schopností, můžete získat informace, co která schopnost znamená.

  • Útok

    Útočná síla

    Všichni hrdinové a bojovníci mají útočnou sílu. Hrdinova útočná síla zvýší útočnou sílu bojovníků. Proto, pokud má hrdina útočnou sílu 1 a bojovník má útočnou sílu 2, bude bojovník mít při boji útočnou sílu změněnou na 3.

     

  • Obrana

    Obranná síla

    Všichni hrdinové a bojovníci mají obrannou sílu Hrdinova obranná síla zvýší obrannou sílu bojovníků. Proto, pokud má hrdina obrannou sílu 1 a bojovník má obrannou sílu 2, bude bojovník mít při boji obrannou sílu změněnou na 3.

     

  • Síla kouzelSíla kouzel

    Reprezentuje sílu nebo dobu trvání kouzla. Pokud má hrdina sílu kouzel 3 a sešle ohnivou kouli, je síla kouzel (3) násobena základní silou kouzla (10). Takže naše ohnivá koule má sílu 30 bodů (3 x 10 = 30). Pokud má hrdina sílu kouzel 3 a sešle dlouhodobé kouzlo, jako je kouzlo Slepota, bude kouzlo působit celá 3 kola.

     

  • ZnalostiZnalosti

    Úroveň znalostí je počet kouzel, které si může tvůj hrdina zapamatovat.

     

  • Morálka

    Ukazuje ovlivnění morálky armády.

     

  • Ostatní

    Štěstí

    Ukazuje armádu ovlivněnou štěstím.

     

  • Zkušenosti

    Ukazuje hrdinovu úroveň, získané zkušenosti a zkušenosti potřebné pro další úroveň.